Tour de France 2026

Ze proberen me te hypen voor morgen maar I am very sorry ik ga hier toch even een statement plaatsen, confronteer me er gerust mee na afloop:

Zonder ongelukken wint Pogacar de tour morgen.

Ze proberen me te hypen voor morgen maar I am very sorry ik ga hier toch even een statement plaatsen, confronteer me er gerust mee na afloop:

Zonder ongelukken wint Pogacar de tour morgen.
Qua voorbarigheid kan dit wel tellen!

Straks durf je nog beweren dat Pedersen zeker is van groen.

Wat is de beste strategie voor Remco de komende jaren? Steeds voor plek 2 strijden in de tour of toch es een giro of vuelta rijden waar Pogacar niet meedoet om daar voor de overwinning mee te doen?

Wat is de beste strategie voor Remco de komende jaren? Steeds voor plek 2 strijden in de tour of toch es een giro of vuelta rijden waar Pogacar niet meedoet om daar voor de overwinning mee te doen?
Volgend jaar naar de Giro! Met wat hij deze Tour laat zien kan hij toch wel met vertrouwen naar zo'n grote ronde. We kunnen er van uitgaan dat Pogacar en Vingegaard daar niet gaan zijn, hopelijk Del Toro ook niet. Dan ligt de weg toch redelijk open, en in de Giro zijn vaak wat meer tijdritkilometers.

Volgend jaar naar de Giro! Met wat hij deze Tour laat zien kan hij toch wel met vertrouwen naar zo'n grote ronde. We kunnen er van uitgaan dat Pogacar en Vingegaard daar niet gaan zijn, hopelijk Del Toro ook niet. Dan ligt de weg toch redelijk open, en in de Giro zijn vaak wat meer tijdritkilometers.

Tuurlijk niet. Volgend jaar gewoon voorjaar laat maar komen de RVV en doe er maar MSR er ook bij. Dan de Tour en dan in het najaar daar in de Franse bergen strijd voor de wereld titel. Gewoon de logische seizoens opdeling voor een man met zijn kwaliteiten.

Tuurlijk niet. Volgend jaar gewoon voorjaar laat maar komen de RVV en doe er maar MSR er ook bij. Dan de Tour en dan in het najaar daar in de Franse bergen strijd voor de wereld titel. Gewoon de logische seizoens opdeling voor een man met zijn kwaliteiten.
Pogacar rijdt gewoon 3 per uur te snel. Je kan enkel hopen dat hij valt, anders rij je voor plek 2.
Bij Visma hebben ze dat ook begrepen. Vingegaard heeft dit seizoen toch maar mooi de Giro, Parijs Nice en Catalonië op zijn palmares bijgeschreven. Wegblijven waar Pogacar rijdt.

Remco heeft wel een paar kaarten om op tafel te leggen. Goed in klassiekers. Goed in tijdrijden. Goed in rondes. Remco moet blijven doen waar hij goed in is. Hij gaat daar boven alle Belgen heen zijn boterham mee verdienen. Maar tegen Pogi gaat hij altijd verliezn.

Ja, als je zo wilt winnen.....Triestig. U bent waarschijnlijk een heel grote koerskenner of koerskenster. En veel te veel uren in de volgwagen en in de koersoortjes gezeten?

Laatst bewerkt:
Pogacar rijdt gewoon 3 per uur te snel. Je kan enkel hopen dat hij valt, anders rij je voor plek 2.
Bij Visma hebben ze dat ook begrepen. Vingegaard heeft dit seizoen toch maar mooi de Giro, Parijs Nice en Catalonië op zijn palmares bijgeschreven. Wegblijven waar Pogacar rijdt.

Dus niks van monumenten meer rijden, niks van WKs meer. Ook maar triestig. Evenepoel is te goed om weg te blijven van de topafspraken op de wielerkalender.

Ik val in herhaling. Maar als je zo moet winnen of bewijzen dat je de beste bent van he generatie. Toch maar triestig.

Uiteindelijk is het gewoon weer de beste Evenepoel. Hij heeft gewoon brute pech da hij op zijn top is wanneer er een compleet wereldronder rondrijdt.

Hij gaat nog enkele jaren hebben zonder Pogacar gok ik, hopelijk staat er tegen dan geen nieuw monster op.
Hij is beter dan twee jaar geleden vind ik, dit is echt Prime Remco. Hij rijdt deze tour ook rond als een echte strateeg. Heel berekend.

Volgens mij kon hij vandaag sneller rijden als ik zie hoe fris hij nog zit, maar heeft hij (wijselijk) er voor gekozen Pogi niet te volgen. Hij voelt toch dat superman niet te kloppen is en dan kan je beter plaats 2 consolideren.

Dus niks van monumenten meer rijden, niks van WKs meer. Ook maar triestig. Evenepoel is te goed om weg te blijven van de topafspraken op de wielerkalender.
Het WK en Lombardije ligt in een periode dat er geen andere koersen zijn, en hij moet natuurlijk de tijdrit rijden. Maar Luik enzo schrappen voor de Giro, waarom niet? Je moet ergens keuzes maken.

Veel toegevoegde waarde Uw post. Jesus Christ. Nederlands is U vreemd of zo?

Core belgian wielertoerisme humor ontgaat je blijkbaar ook precies, was niet eens op jou bedoelt :S

Damn opgave Rubio, wat een knal, die berg moest toch gewoon vol met nadar geplaatst worden, onder tot boven, simpel!
Als ik Mobistar/Rubio was dan spande ik een rechtzaak in tegen ASO voor schuldig verzuim, echt erg dit :sop:

Terug
Bovenaan