Zijn loon zou echt enorm hoog geweest zijn.Zijn loon zou echt enorm laag geweest zijn, maar bon.
Wie laat er nu een Nilis ook op proef komen.
. Achter bewijzen van uw statement zal ik maar niet vragen zeker?Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn loon zou echt enorm hoog geweest zijn.Zijn loon zou echt enorm laag geweest zijn, maar bon.
Wie laat er nu een Nilis ook op proef komen.
. Achter bewijzen van uw statement zal ik maar niet vragen zeker?Heeft dien feitelijk al een carriere gehad ... te weinig uitgehaald imoBlijkbaar geruchten van Januzaj naar Brugge?
Zou wel bizarre carrière keuze zijn, om nu terug te keren naar België.
Bij Het Laatste Nieuws weet men dat de aanbieding van RSCA wel heel laag lag, naar verluidt bood zelfs een bepaalde derdeklasser meer voor de diensten van Nilis. En zo bleef een langere samenwerking uiteindelijk uit, tot spijt van zowat alle betrokken partijen.Zijn loon zou echt enorm hoog geweest zijn.. Achter bewijzen van uw statement zal ik maar niet vragen zeker?
Blijkbaar geruchten van Januzaj naar Brugge?
Zou wel bizarre carrière keuze zijn, om nu terug te keren naar België.
Toch opzoeken maar niet carrenBij Het Laatste Nieuws weet men dat de aanbieding van RSCA wel heel laag lag, naar verluidt bood zelfs een bepaalde derdeklasser meer voor de diensten van Nilis. En zo bleef een langere samenwerking uiteindelijk uit, tot spijt van zowat alle betrokken partijen.
Geloof het of niet, I dont care. Maar dat Anderlecht weinig respect getoond heeft voor Nilis in die affaire staat toch buiten

I dont care ook niet wat wat er naar verluidt geschreven wordt door journalisten die van horen zeggen hebben.Bij Het Laatste Nieuws weet men dat de aanbieding van RSCA wel heel laag lag, naar verluidt bood zelfs een bepaalde derdeklasser meer voor de diensten van Nilis. En zo bleef een langere samenwerking uiteindelijk uit, tot spijt van zowat alle betrokken partijen.
Geloof het of niet, I dont care. Maar dat Anderlecht weinig respect getoond heeft voor Nilis in die affaire staat toch buiten kijf?
50 wedstrijden voor United en 98 voor Sociedad. Gij hebt soms toch echt wel een apart beeld van de realiteit.Heeft dien feitelijk al een carriere gehad ... te weinig uitgehaald imo
Probleem is dat je meer dan 30 miljoen voor een spits uit onze competitie verwacht er niet heel veel ploegen dat er aan kunnen geven. En de ploegen die dat wel kunnen staan er niet voor te springen denk ik.Damn. Dik bedrag voor Kossounou. (al wordt er in Duitsland over bedragen van begin 20 miljoen gesproken)
Benieuwd wat een Onuachu ons gaat opleveren. Een stuk ouder, maar een aanvaller met waanzinnige statistieken. Dus ver van de 30 kan en mag dat toch ook niet zijn.
Dat zijn er 148 en 16 goals , tja als je dat goed vind .. carriere was misschien een verkeerd woord50 wedstrijden voor United en 98 voor Sociedad. Gij hebt soms toch echt wel een apart beeld van de realiteit.
Probleem is dat je meer dan 30 miljoen voor een spits uit onze competitie verwacht er niet heel veel ploegen dat er aan kunnen geven. En de ploegen die dat wel kunnen staan er niet voor te springen denk ik.
Ik denk dat Kompany wel weet wat hij aan Januzaj zou hebbenMjah, niet dat ik Januzaj zo geweldig vind hoor, maar staat ie morgen bij Anderlecht ist direct weer van Toverbeke'ns wrs![]()

De enigen op dit forum die over toverbeke spreken zijn de Brugge supporters en een Beerschot supporter. En nu gaan jullie al geloven dat het iets is dat van Anderlecht supporters komt?Mjah, niet dat ik Januzaj zo geweldig vind hoor, maar staat ie morgen bij Anderlecht ist direct weer van Toverbeke'ns wrs![]()

Zeer zeker. Mag voor mijn part toch meteen komen.Januzaj is nu niet het grote talent wat ervan gemaakt werd of het is er niet uitgekomen, dat kan ook. Maar kan me moeilijk voorstellen dat er een Belgische ploeg is waar hij geen aanwinst voor zou zijn.
Zou ge u niet meer zorgen maken over zijn mentale paraatheid? Als iemand met die kwaliteiten zich mentaal niet kan gedragen als profspeler bij de grootste clubs in Europa, wat gaat zo iemand dan doen bij een Belgische ploeg? Zich opladen om twee keer tegen Eupen te spelen? Dat wordt een paar maanden goed spelen en dan zit ge er na de winterstop op te vloeken zoals bij een Dennis. Januzaj zit al bij Sociedad net omdat er geen kop opstaat om professioneel voetbal te spelen, en zelfs daar is hij bankzitter. Zoals alle andere clubs en onze nationale ploeg al hebben aangetoond: ge kunt daar niet op rekenen.Moest hij zich hebben kunnen doorzetten na dat ene knalseizoen bij ManU, dan zouden Belgische clubs er zelfs niet van kunnen dromen om hem binnen te halen. Dat is helaas voor hem en voor onze nationale ploeg niet gebeurd, maar voor de JPL blijft die uiteraard wel gewoon een topaanwinst voor elke ploeg. Beetje zorgen over zijn fysieke paraatheid (speelt zelden volledige matchen in La Liga), maar van mij mag hij zeker komen.