Babaluna
Well-known member
Dus met het woordje "we" neem ik het persoonlijk . ok .Lees eens even wat er tussen haakjes staat voor je iets opnieuw te persoonlijk opneemt![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus met het woordje "we" neem ik het persoonlijk . ok .Lees eens even wat er tussen haakjes staat voor je iets opnieuw te persoonlijk opneemt![]()
Dus met het woordje "we" neem ik het persoonlijk . ok .
ik heb het over de rsca supporters op dit forum ...Aangezien ik duidelijk verwijs naar de anderlecht supporters die Lamkel Zé chat-berichten hebben gestuurd wel ja
And on that note: "we" is 1ste persoon meervoud, daar reken je jezelf per definitie bij.
ik heb het over de rsca supporters op dit forum ...

okGeen idee waarom je die erbij sleurt wanneer ik het helemaal niet over hem heb.
Gij kunt toch echt een potje moeilijk doen hè![]()
Nee wat jullie met Vercauteren gedaan hebben was zeker netjesTja , wij spuwen geen iconen uit he![]()
Zetterberg...Nee wat jullie met Vercauteren gedaan hebben was zeker netjes
Wat met Nilis?Nilis...
Die is gewoon aan het proberen dat ze hem buiten wippen, geduld moet daar toch op zijn.Hoe naïef moet je wel niet zijn als club als je denkt Lamkel Ze nog te kunnen redden als professional. Toch zeker Belgische clubs die alles vanop de eerste rij hebben kunnen meevolgen afgelopen seizoenen. Laat hem die wet van 78 gebruiken dan is Antwerp er ineens vanaf.
Inderdaad. Hij hoopt op ontslag met dwingende reden.Die is gewoon aan het proberen dat ze hem buiten wippen, geduld moet daar toch op zijn.
Aangenomen als spitsentrainer en dan zeer snel weer de uitgang, wegens besparingen zeker ?Wat met Nilis?
Kiezen tussen 2 iconen heNee wat jullie met Vercauteren gedaan hebben was zeker netjes
Neen. 10-dagen op proef, positieve evaluatie maar financiële verwachtingen waren veel te hoog. Lijkt mij niets mis mee. Maar hey, Nilis slecht behandeld!Aangenomen als spitsentrainer en dan zeer snel weer de uitgang, wegens besparingen zeker ?