Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus met het woordje "we" neem ik het persoonlijk . ok .

Aangezien ik duidelijk verwijs naar de anderlecht supporters die Lamkel Zé chat-berichten hebben gestuurd wel ja ;)
And on that note: "we" is 1ste persoon meervoud, daar reken je jezelf per definitie bij.

Aangezien ik duidelijk verwijs naar de anderlecht supporters die Lamkel Zé chat-berichten hebben gestuurd wel ja ;)
And on that note: "we" is 1ste persoon meervoud, daar reken je jezelf per definitie bij.
ik heb het over de rsca supporters op dit forum ...

Hoe naïef moet je wel niet zijn als club als je denkt Lamkel Ze nog te kunnen redden als professional. Toch zeker Belgische clubs die alles vanop de eerste rij hebben kunnen meevolgen afgelopen seizoenen. Laat hem die wet van 78 gebruiken dan is Antwerp er ineens vanaf.

Hoe naïef moet je wel niet zijn als club als je denkt Lamkel Ze nog te kunnen redden als professional. Toch zeker Belgische clubs die alles vanop de eerste rij hebben kunnen meevolgen afgelopen seizoenen. Laat hem die wet van 78 gebruiken dan is Antwerp er ineens vanaf.
Die is gewoon aan het proberen dat ze hem buiten wippen, geduld moet daar toch op zijn.

Die is gewoon aan het proberen dat ze hem buiten wippen, geduld moet daar toch op zijn.
Inderdaad. Hij hoopt op ontslag met dwingende reden.
Zeer jammere zaak. Ik word daar een beetje triest van. Dat is een jongen die niet al te slim is en maar wel echt leeft voor het voetbal. Regelmatig is er te horen van mensen binnen de club dat het echt een goeie gast is. De enige A-speler die op regelmatige basis jeugdmatchen meepikt, héél benaderbaar is voor op de foto te gaan met kinderen, zelf regelmatig op de pleintjes komt shotten, etc...
Zolang hij in de structuur zit van trainen en matchen spelen loopt dat altijd goed. Maar in de tussenseizoen trekt hij op met zijn 'manager' of zoiets, een persoon die zichzelf identificeert als 'Chacha de Liège'. Dan loopt het elke keer mis. Jammer van het talent.

Aangenomen als spitsentrainer en dan zeer snel weer de uitgang, wegens besparingen zeker ?
Neen. 10-dagen op proef, positieve evaluatie maar financiële verwachtingen waren veel te hoog. Lijkt mij niets mis mee. Maar hey, Nilis slecht behandeld!

Jawadde, das dan toch sterk onderhandeld.
Natuurlijk, Kossounou is een beest, zou me niet verbazen moest die over 2-3 jaar naar een echte topploeg gaan.
Maar kwasi 30 miljoen voor een verdediger uit de JPL, du jamais vu.

Kan aan mij liggen maar ik denk niet dat wij die echt gaan missen? 30 miljoen voor zijn snelheid, kracht en grootte lijkt me goed verdiend. Stond afgelopen supercup ook op de 6 wat mijn inziens zijn positie nooit gaat worden.

30 miljoen voor een verdediger :eek:
Oke, talent zonder meer, maar is toch echt wel veel geld imo.

Ik neig ook naar wat je zegt @fcberke - Mitrovic is iets minder maar ook zeker voldoende voor JPL, Europees kan dat mss wel meer tegenvallen, maar sowieso dat er nog een CV bij komt (die van Nice dus wrs), dus heel interessant dus deze transfer.

Koussounou gaan we zeker missen als CV, Mechele en hij waren gewoon een top duo ook op Europees vlak. Mitrovic zeker meer dan voldoende voor JPL, als hij een fit blijft, maar op Europees niveau had je toch ook iemand als Koussounou nodig. Het was duidelijk dat hij voor veel verkocht ging worden maar 30 miljoen is nu toch ook hoger dan verwacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan