Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
't Is inderdaad niet uitzonderlijk dat ploegen op dezelfde speler bieden of in dezelfde vijver vissen. Ik neem aan dat het ook kan gebeuren omwille van verschillende factoren: spelers die bij verschillende ploegen worden aangeboden, makelaars die met de interesse van een andere ploeg schermen om prijs of loon op te drijven, of misschien ook wel ploegen die elkaar een hak proberen zetten.

Komt de commentaar van Anderlecht er nu pas, omdat ze nu in een financieel ongemakkelijke periode zitten?

Laatst bewerkt:
Sorry, maar het artikel van Wouter is gewoon van heel hoog calimero gehalte en bovenop wil hij nog eens heel goedkoop punten scoren bij zijn aanhang. Eens goed de grote rivaal proberen voor schut zetten. Amai zeg. Dat er Anderlecht supporters dit nog durven volgen is echt wel lachwekkend. Wat een kleuter uitspraken. Maar wel bvb scouts zitten wegtrekken van bij ons, dat kan wel allemaal: https://sporza.be/nl/2020/06/06/dries-belaen-scouting-anderlecht/

In het moderne voetbal en vooral in België wordt er met verscheidene clubs op dezelfde spelers geboden. Net zoals de kleine clubs in België met verschillende achter spelers zitten bij de topclubs die net niet goed genoeg zijn. Hang Antwerp dan ook maar aan de schandpaal over Balikwisha want Club was er wel eerst bij he.

Dat je dan een retorische vraag moet stellen of club wel een scoutingscel heeft is van hetzelfd niveau. Club heeft al jaren scouts actief in Afrika (denk maar aan Badji/Diatta en vele andere uit Senegal), Zuid-Amerika, Scandinavië en Oost-Europa vooral.

Dat Club naar alle Neerpede talenten geld zou smijten is ook lachwekkend. Dat is het eerste wat ik daar van hoor. Dat ze achter sommige talenten zitten zal sowieso wel geval zijn. Maar dat doet elke (top)club in België, je ziet veel jonge spelers van club veranderen.

Enorm zielig om te lezen.

Ik lees het eerder als frustratie dat RSCA vroeger de kleine clubs hun spelers ging halen en ze nu het zelf meemaken waardoor het aanvoelt alsof ze zelf in die groep van "kleine" clubs is beland.
En financieel klopt het zelfs, vandaar waarschijnlijk de frustratie.

Sorry, maar het artikel van Wouter is gewoon van heel hoog calimero gehalte en bovenop wil hij nog eens heel goedkoop punten scoren bij zijn aanhang. Eens goed de grote rivaal proberen voor schut zetten. Amai zeg. Dat er Anderlecht supporters dit nog durven volgen is echt wel lachwekkend. Wat een kleuter uitspraken. Maar wel bvb scouts zitten wegtrekken van bij ons, dat kan wel allemaal: https://sporza.be/nl/2020/06/06/dries-belaen-scouting-anderlecht/

In het moderne voetbal en vooral in België wordt er met verscheidene clubs op dezelfde spelers geboden. Net zoals de kleine clubs in België met verschillende achter spelers zitten bij de topclubs die net niet goed genoeg zijn. Hang Antwerp dan ook maar aan de schandpaal over Balikwisha want Club was er wel eerst bij he.

Dat je dan een retorische vraag moet stellen of club wel een scoutingscel heeft is van hetzelfd niveau. Club heeft al jaren scouts actief in Afrika (denk maar aan Badji/Diatta en vele andere uit Senegal), Zuid-Amerika, Scandinavië en Oost-Europa vooral.

Dat Club naar alle Neerpede talenten geld zou smijten is ook lachwekkend. Dat is het eerste wat ik daar van hoor. Dat ze achter sommige talenten zitten zal sowieso wel geval zijn. Maar dat doet elke (top)club in België, je ziet veel jonge spelers van club veranderen.

Enorm zielig om te lezen.
Den truk op Zaventem vonk dan weer wel het toppunt van zieligheid maar kom

Vind ook dat WVDH overdrijft. Maar de schijnbare fixatie op Anderlecht van een Verhaeghe vind ik ook bedenkelijk. Niet per se het Nmecha verhaal, maar vooral het met belachelijke sommen gooien naar ieder groot Neerpede talent, voorlopig zonder succes.
Anderlecht heeft jarenlang hetzelfde gedaan bij de rest van België? En nu ze de status van grootste club van België verloren zijn is het grote foei en een fixatie?

Ik lees het eerder als frustratie dat RSCA vroeger de kleine clubs hun spelers ging halen en ze nu het zelf meemaken waardoor het aanvoelt alsof ze zelf in die groep van "kleine" clubs is beland.
En financieel klopt het zelfs, vandaar waarschijnlijk de frustratie.
Haha dream on ....

Haha dream on ....
Ik zou niet moeten reageren ma bon, misschien wat duiding:

Vroeger was RSCA by far de rijkste club en konden jullie elke speler in België halen als je dat wou. Als een andere club interesse toonden gooiden jullie gewoon wat extra geld op tafel en het was geklonken. Ik kan het aantal mislukte transfers van gasten die bij een kleine club schitterden om dan op de Brusselse bank te belanden omdat ze hetzelfde niet konden bij een topclub al lang niet meer tellen.
De laatste jaren zit je met elke euro die correct moet gespendeerd worden omdat er geen budget is voor foliekes of transfers die enkel dienen om de tegenstander te verzwakken. Dat werkt natuurlijk een beetje anders en dat leidt wel eens tot, terechte, frustraties. Zeker als je dan ziet dat u grote concurrent op 15 jaar is opgeklommen tot een grootmacht die jullie financieel domineert.

Als je dan zo'n interview geeft tja. Das het een beetje zoeken niet waar? Ik heb er natuurlijk ook geen weet van wat er precies verteld is en hoe de journalist het interpreteert maar de toon van het artikel is pure frustratie, met een hoog calimero-gehalte. Iets waar jij van in een deuk zou liggen mocht het vanuit Brugge of Luik komen.

Vertel net hetzelfde maar op zelfzekere toon à la "het is nu een pak moeilijker want we zijn niet meer de rijksten van de hoop en kunnen dus niet altijd opboksen tegen de concurrentie maar we zijn er van overtuigd dat we een sterke kern gaan hebben" en je oogst lof. Nu lacht iedereen u uit.

Lijkt me ook dat Anderlecht zo'n calimero-uithaal totaal niet nodig heeft. Iedereen weet intussen dat er jarenlang slecht gewerkt is en er een grote financiële put gedempt moet worden, maar iedereen die het een klein beetje objectief kan bekijken ziet ook dat er de laatste 1,5 à 2 jaar wel deftig gewerkt wordt en dat de financiële realiteit kansen biedt aan jongeren die er anders niet waren. Elk nadeel heb z'n voordeel en uiteindelijk zal dat gat wel eens terug dicht gereden worden.

Om dan nu Brugge zo'n dingen te verwijten. Tja, het is wat het is. Mooi is het niet, iedereen doet het of heeft wel al eens gedaan: zo simpel is het. Als bestuurder zou ik er mijn tijd en energie niet aan verspillen, zo'n interviews gaan niet plots voor gentlemen in het voetbal zorgen.

Heb dit nochtans van iemand die ik geloofwaardig acht, en veel met de Neerpede entourages in contact is.

Ik snap ook dat Verhaeghe een halve heilige is een Brugge, nadat hij de club gewoon op indrukwekkende wijze uit het slop heeft geholpen. Terecht trouwens, maar er lijkt echt wel een fixatie naar Anderlecht, mss omdat hij een jongen van de streek is.

Goed, moet ook niet meer van gemaakt worden dan het is. Net als dat interview. Niet het beste interview, maar laten we er ook geen drama van maken. Vandenhaute lijkt me wel iemand waar onze club mee gebaat is, in combinatie met Kompany, Kindermans, Doncic en Verbeke.

Heb dit nochtans van iemand die ik geloofwaardig acht, en veel met de Neerpede entourages in contact is.

Ik snap ook dat Verhaeghe een halve heilige is een Brugge, nadat hij de club gewoon op indrukwekkende wijze uit het slop heeft geholpen. Terecht trouwens, maar er lijkt echt wel een fixatie naar Anderlecht, mss omdat hij een jongen van de streek is.

Goed, moet ook niet meer van gemaakt worden dan het is. Net als dat interview. Niet het beste interview, maar laten we er ook geen drama van maken. Vandenhaute lijkt me wel iemand waar onze club mee gebaat is, in combinatie met Kompany, Kindermans, Doncic en Verbeke.

Das nu al de 2e of 3e keer dat je hier wilt opgooien dat we van Verhaeghe een halve heilige maken, waarvan niemand echt snapt waarom. Het is niet omdat Vandenhaute plots zijn uithaal data, dat alles wat Club doet richting Anderlecht gebeurd omdat Vanderheaghe een fixatie heeft hoor. Het is nog altijd Mannaert die veel meer met het sportieve en de transfers bezig is ;)

Als er ier ergens heiligen verklaard worden, dan is het eerder bij jullie: Kompany, Verbeke...

Heb hier nog nog niet echt Club-supporters zo verbloemend zien neerpennen over iets dat Verhaeghe gedaan heeft, zoals jullie dat kunnen over Kompany en (to)Verbeke hoor ;)

Das nu al de 2e of 3e keer dat je hier wilt opgooien dat we van Verhaeghe een halve heilige maken, waarvan niemand echt snapt waarom. Het is niet omdat Vandenhaute plots zijn uithaal data, dat alles wat Club doet richting Anderlecht gebeurd omdat Vanderheaghe een fixatie heeft hoor. Het is nog altijd Mannaert die veel meer met het sportieve en de transfers bezig is ;)

Als er ier ergens heiligen verklaard worden, dan is het eerder bij jullie: Kompany, Verbeke...

Heb hier nog nog niet echt Club-supporters zo verbloemend zien neerpennen over iets dat Verhaeghe gedaan heeft, zoals jullie dat kunnen over Kompany en (to)Verbeke hoor
Als er nu ene bleiter is dan ist toch Verhaeghe lol
Een Clubicoon die niet voor het grote Chinese geld kiest en verkiest om zijn club te helpen , yep dat is voor mij nen heilige .
Iemand die niet met de Bayats werkt , goed werk leverd , ouwen brol heel snel wegkrijgt , is voor mij ne goeie werknemer.
ge kunt natuurlijk alles omdraaien he

Het artikel is niet van Verhaeghe maar van Vandenhaute, ge kunt inderdaad zo alles blijven omdraaien.

Ach heel die voetbalwereld is een en al corrupte boel waar veel te veel geld mee omgaat. Of dat nu Verhaeghe of Vandenhaute is. Iedereen doet aan die spelletjes mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan