Chilliewillie88
Active member
Die eierschaal past anders wel prima bij de vernieuwde status van Anderlecht.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Explain .Die eierschaal past anders wel prima bij de vernieuwde status van Anderlecht.
Mij lijkt het eerder dat hij hekelt dat Brugge op spelers gaat bieden om de prijs de hoogte in te jagen, zonder ze per se te willen halen, waardoor ze voor Anderlecht onhaalbaar worden. Niet per se dat twee ploegen voor dezelfde speler gaan.Ik zou niet moeten reageren ma bon, misschien wat duiding:
Vroeger was RSCA by far de rijkste club en konden jullie elke speler in België halen als je dat wou. Als een andere club interesse toonden gooiden jullie gewoon wat extra geld op tafel en het was geklonken. Ik kan het aantal mislukte transfers van gasten die bij een kleine club schitterden om dan op de Brusselse bank te belanden omdat ze hetzelfde niet konden bij een topclub al lang niet meer tellen.
De laatste jaren zit je met elke euro die correct moet gespendeerd worden omdat er geen budget is voor foliekes of transfers die enkel dienen om de tegenstander te verzwakken. Dat werkt natuurlijk een beetje anders en dat leidt wel eens tot, terechte, frustraties. Zeker als je dan ziet dat u grote concurrent op 15 jaar is opgeklommen tot een grootmacht die jullie financieel domineert.
Als je dan zo'n interview geeft tja. Das het een beetje zoeken niet waar? Ik heb er natuurlijk ook geen weet van wat er precies verteld is en hoe de journalist het interpreteert maar de toon van het artikel is pure frustratie, met een hoog calimero-gehalte. Iets waar jij van in een deuk zou liggen mocht het vanuit Brugge of Luik komen.
Vertel net hetzelfde maar op zelfzekere toon à la "het is nu een pak moeilijker want we zijn niet meer de rijksten van de hoop en kunnen dus niet altijd opboksen tegen de concurrentie maar we zijn er van overtuigd dat we een sterke kern gaan hebben" en je oogst lof. Nu lacht iedereen u uit.
Explain .
ge zijt nog jong héKan al niet wachten tot Anderlecht opnieuw kampioen speelt![]()
Afgelopen seizoen toch? Bij de vrouwenKan al niet wachten tot Anderlecht opnieuw kampioen speelt![]()
Hellaaa , Ni he !
Is komen testen bij Waregem, geen idee waarom we hem niet moeten hebben. Al ons vertrouwen ligt blijkbaar in VossenKV Kortrijk zou zich versterken met Jesaja Herrmann. Contract van 3 jaar
![]()
Jesaja Herrmann - Spelersprofiel 25/26
Jesaja Herrmann, 25, uit Duitsland ➤ Racing FC Union Luxemburg, sinds 2025 ➤ Centrumspits ➤ Marktwaarde: 125 dzd. € ➤ * 8 feb. 2000 in Kiel, Duitslandwww.transfermarkt.be
(& Gano).Ik snap er niets van. Dorsch speelde weinig de laatste maanden ondanks dat Kums gewoon slecht was bleef hij de voorkeur krijgen. Onze 2 beste spelers weg en op beide posities nog niet versterkt, ik ben alleszins benieuwd.Dorsch voor 7 miljoen (+ evt. bonussen) naar Augsburg.
Weliswaar stevige winst op één jaar tijd, maar ik begrijp Gent toch niet zo goed. Mannen op hun retour als Vadis en Kums die blijven en een Duits belofte-international die weg gaat...
Blijkbaar een opbod tussen KVK nummer & Zulte en voor KVK gekozenIs komen testen bij Waregem, geen idee waarom we hem niet moeten hebben. Al ons vertrouwen ligt blijkbaar in Vossen(& Gano).
Ik heb die zien spelen 2 seizoen terug, ze speelden toen tegen PSV en Willem 2 won met 2-1 hij was wel een van de uitblinkers toen, goeie voetballer.Mike Tresor van Willem II tekent bij Genk.
Maar kende vorig seizoen wel een heel grote terugval. Net als gans Willem II. Heel Leuk talent, hopelijk krijgen we de tresor van 2 seizoenen geleden te zien!Ik heb die zien spelen 2 seizoen terug, ze speelden toen tegen PSV en Willem 2 won met 2-1 hij was wel een van de uitblinkers toen, goeie voetballer.
Klopt toen is die paar keer aangehaald in extra time, vorig seizoen nog maar weinig over gehoord zal sowieso wel een talentje zijn.Maar kende vorig seizoen wel een heel grote terugval. Net als gans Willem II. Heel Leuk talent, hopelijk krijgen we de tresor van 2 seizoenen geleden te zien!
schoon truikes vind ikDe duiven beginnen te landen in Leuven.
Ook verregaande interesse in Boban Nikolov (26-jarige Macedonische international, defensieve mid).