Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was de afspraak bij zijn transfer indertijd naar Standard. Dat geld had Inter toen nodig om te kunnen voldoen aan FFP. Daarom dat hij nu teruggaat voor de vooraf bepaalde transfersom
Ja dat weet ik dat daar een afspraak over was is gewoon jammer dat er zo goede speler vertrekt. Ben eens benieuwd naar het standard veel geld hebben ze niet en nu toch al wat belangrijke spelers kwijt.

Wat is er juist met Vanheusden gebeurd? Ik lees dat hij nu terug naar Inter zou gaan voor 16 miljoen, toch ook raar vlak na zijn zware blessure?

Standard een beetje dezelfde fouten gemaakt als Anderlecht, door teveel geld te besteden aan rommel genre Oulare. En nu hun talenten te snel en goedkoop moeten laten gaan (Balekwisha, Siquet en Raskin volgen misschien nog). En nog wat dure lonen voor spelers die niet renderen (Carcela, Lestienne).

Hopelijk komen ze er terug bovenop. Maar je hebt daar een relatief onervaren bestuur, inmenging van makelaars, en dat is al eens gebotst en daardoor zijn heel wat van hun beloften vertrokken een 2-tal jaar geleden geloof ik.
Kans is groot dat het weer een overgangsseizoen wordt.

Standard een beetje dezelfde fouten gemaakt als Anderlecht, door teveel geld te besteden aan rommel genre Oulare. En nu hun talenten te snel en goedkoop moeten laten gaan (Balekwisha, Siquet en Raskin volgen misschien nog). En nog wat dure lonen voor spelers die niet renderen (Carcela, Lestienne).

Hopelijk komen ze er terug bovenop. Maar je hebt daar een relatief onervaren bestuur, inmenging van makelaars, en dat is al eens gebotst en daardoor zijn heel wat van hun beloften vertrokken een 2-tal jaar geleden geloof ik.
Reken maar op 2 overgangsseizoenen, tenzij er plots vers geld bijkomt

Toch moeilijk te vatten, hoe je perfect ziet gebeuren wat al die macht aan makelaars kan doen met een club bij Anderlecht. Maar bij Standard bleven die dubieuze makelaars meer dan welkom. Hoop dat ze bij Gent ook snel het geweer van schouder veranderen, want op die manier gaan de centen daar ook ooit op raken.

Wat is er juist met Vanheusden gebeurd? Ik lees dat hij nu terug naar Inter zou gaan voor 16 miljoen, toch ook raar vlak na zijn zware blessure?

De afspraak was sowieso dat Inter hem terug ging kopen.
De transfer was puur zodat Inter voldeed aan de FFP regels op dat moment (zonder dat zou het vermoedelijk wel gewoon uitleenbeurten zijn geweest).

Mooie tekst , maar is het niet toevalig dat RSCA uit ne vijver vist in pakweg Congo dat er ineens een lijn juist ernaast word geworpen door Brugge?
ik zie dit niet bij andere ploegen :)
Het bewijs was toch gebeurd op Zaventem of was da gazetten praat ?
keep me updated als RSCA zoiets doet he

VK is niveau van een riool in Molenbeek, maar toen ik het las, moest ik aan jou denken.

Mbokani gaat de komende twee jaar voor Kuwait SC spelen.

Bwah, "doorduwen". Het is omdat Antwerp en de andere Belgische clubs hem te oud vinden dat hij wel naar het buitenland 'moet'.
Vind het nogal dom dat ze één van de beste spelers die de Belgische competitie heeft gekend zomaar afdanken enkel omdat hij al een zekere leeftijd heeft. Zeker gezien hij amper blessuregevoelig is, en sportief en lichamelijk echt nog niet uitgeblust is.
Antwerp's loss, het is niet dat er zoveel andere kleppers rondlopen in onze armzalige competitie.

VK is niveau van een riool in Molenbeek, maar toen ik het las, moest ik aan jou denken.
2 weken na hun geklaag dat wij bieden op hun doelwitten, wie had dit nu verwacht? Jammer van de bron wel

Bwah, "doorduwen". Het is omdat Antwerp en de andere Belgische clubs hem te oud vinden dat hij wel naar het buitenland 'moet'.
Vind het nogal dom dat ze één van de beste spelers die de Belgische competitie heeft gekend zomaar afdanken enkel omdat hij al een zekere leeftijd heeft. Zeker gezien hij amper blessuregevoelig is, en sportief en lichamelijk echt nog niet uitgeblust is.
Antwerp's loss, het is niet dat er zoveel andere kleppers rondlopen in onze armzalige competitie.
Bwa, vorig seizoen was het wel duidelijk minder bij hem en iemand op 35-jarige leeftijd een riant tweejarig contract geven is altijd een groot risico, zeker als je bedenkt dat Priske veel meer op pressing wil spelen.

De voetbalkrant ... als je wil doen we een kleine compititie en haal ik ook wat bagger uit de riool gazet maar toch posten ... nice likes van de FCB club
Have fun :
kan nog uren doorgaan
:rofl:

Laatst bewerkt:
Laat ons inderdaad niet verlagen tot het niveau waar we dat soort websites serieus gaan nemen. Veel van die berichten worden trouwens ook door makelaars de wereld ingestuurd in de hoop om nog net meer poen te kunnen vangen of om druk te zetten, zonder dat er iets van aan blijkt te zijn.

Bwa, vorig seizoen was het wel duidelijk minder bij hem en iemand op 35-jarige leeftijd een riant tweejarig contract geven is altijd een groot risico, zeker als je bedenkt dat Priske veel meer op pressing wil spelen.

Hij vroeg idd wel heel veel. Dus ik kan begrijpen dat Antwerp dat niet echt wil (en kan) betalen, maar dan heb je de andere topclubs die dat wel kunnen. Enfin ja, het is natuurlijk altijd een risico, maar hij is nog altijd top (een rariteit in onze competitie) en niet blessuregevoelig.

RSCA zou nu opeens ook interesse hebben in Ugbo. Vandenhaute zijn ridicuul interview gaat nog veel in RSCA (fans) zijn (hun) gezicht gesmeten worden, denk ik :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan