Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
pakte bijna meer gele kaarten dan dat ie goals maakte in de Jupiler Pro League.

Scoorde nog nooit meer dan 10 goals in de competitie in 1 jaar
Denk dat hij niet als scorende spits is gehaald imo
Doku, Amuzu , Yari , mukairu scoren of scoorde ook ni veel
er komt nog een vlot scorende spits

Denk dat hij niet als scorende spits is gehaald imo
Doku, Amuzu , Yari , mukairu scoren of scoorde ook ni veel
er komt nog een vlot scorende spits
was als een reactie op je post dat hij altijd zijn goaltjes maakte.

Is gewoon een speler die niet bij huisstijl van Anderlecht past

Tja , wij spuwen geen iconen uit he :)

Tis nu niet dat ik dit gepost had met de bedoeling een reactie te krijgen. Het was vooral de melding dat het duidelijk is dat gij redelijk kritiek-loos zijt wanneer het op uw club aankomt. Maar als ge dan toch reageert, doet ge het toch beter iets gerelateerd aan het onderwerp ;)

Tis nu niet dat ik dit gepost had met de bedoeling een reactie te krijgen. Het was vooral de melding dat het duidelijk is dat gij redelijk kritiek-loos zijt wanneer het op uw club aankomt. Maar als ge dan toch reageert, doet ge het toch beter iets gerelateerd aan het onderwerp ;)
Waarom zou ik kritiek moeten hebben op een transfer van Raman ?
Omdat het een Beerschot target was ?
Als het langs de andere kant is dan moet ik ook zwijgen :)
De transfer van Rafa had natuurlijk niet tijdens de PO's moeten gebeuren
Kijk , kritiek
Hadden ze Nmecha moeten houden ?
Yep , kritiek
Hadden ze Doku en Sambi moeten verkopen ?
Nope Kritiek ( maar de financiele toestand moeten wel )
Tuurlijk heb ik kritiek , maar da gebash op elke RSCA transfer mag toch stoppen ze .

Moet nu wel zeggen, ik begrijp de negatieve of lacherige reacties niet echt.

Raman is imo gewoon een goede transfer voor RSCA. Die is gegroeid en volwassen geworden in Duitsland en brengt toch wat ervaring mee op die manier.

Nee, hij gaat niet de goalgetter zijn die ze nodig hebben, maar als aanvallende speler is dit imo toch echt een meerwaarde.

Tuurlijk, voor de Gent supporters is dit niet leuk, en voor de Club supporters is hij een laughing stock, maar daarom gaat die geen match beter of slechter spelen.

Op zich speelde die wel zijn matchen in Duitsland hè, speelde ook goed tot acceptabel bij een Schalke in diepe crisis.

Als die niet te duur was (3milj lees ik)
Wat ervaring, Belg, snel, loopvermogen, kan mee hoge druk zetten. Ik weet niet of hij blessure gevoelig is?
Het is ook geen wanhoopstransfer maar ook niet de topspits die iedereen verwachtte.

Gewoon ook weer sterk dat dit onder de radar bleef

Moet nu wel zeggen, ik begrijp de negatieve of lacherige reacties niet echt.

Raman is imo gewoon een goede transfer voor RSCA. Die is gegroeid en volwassen geworden in Duitsland en brengt toch wat ervaring mee op die manier.

Nee, hij gaat niet de goalgetter zijn die ze nodig hebben, maar als aanvallende speler is dit imo toch echt een meerwaarde.

Tuurlijk, voor de Gent supporters is dit niet leuk, en voor de Club supporters is hij een laughing stock, maar daarom gaat die geen match beter of slechter spelen.

Raman was geen extreme uitblinker bij een ploeg die gigantisch roemloos gedegradeerd is in Duitsland. Meer dan "een gemiddelde speler" is hij nooit geweest. En ja, dat RSCA dat niveau van spelers nu binnenhaalt, zal altijd wel op wat gelach onthaald worden. Ik zou er alleszins niet superblij van worden als die in Genk zou staan.

Ik denk dat de mensen gaan verschieten van Raman, heeft serieus wat stappen vooruitgezet in Duitsland. Heeft heel goed gespeeld bij Dusseldorf, en ook zijn eerste seizoen bij Schalke deed hij het niet slecht.

Tuurlijk heb ik kritiek , maar da gebash op elke RSCA transfer mag toch stoppen ze .

Die transfer van Hoedt kreeg hier dacht ik net veel lof?

Heel negatieve reacties bij de Anderlecht fans over deze transfer, maar is die zijn niveau dan zo laag?
Was die zo slecht in de Bundesliga? Raman zelf nog maar weinig volledige matchen zien spelen.

Die transfer van Hoedt kreeg hier dacht ik net veel lof?

Heel negatieve reacties bij de Anderlecht fans over deze transfer, maar is die zijn niveau dan zo laag?
Was die zo slecht in de Bundesliga? Raman zelf nog maar weinig volledige matchen zien spelen.
Vorig seizoen was gewoon barslecht van de volledige kern dus daar moet je hem niet op afrekenen. Na zijn periode bij dusseldorf heel goede periode gehad maar dat is ondertussen ook al twee jaar geleden.
Denk goede aanvaller om naast een sterke spits te spelen ( zoals bij gent depoitre/raan )

Het hoongelach zal eerder met zijn zangtalent gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan