Babaluna
Well-known member
ach zelfde kleuren heWas een Beerschot-target en Anderlecht is er mee gaan lopen. Knappe houding, Vandenhaute.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach zelfde kleuren heWas een Beerschot-target en Anderlecht is er mee gaan lopen. Knappe houding, Vandenhaute.

Denk dat hij niet als scorende spits is gehaald imopakte bijna meer gele kaarten dan dat ie goals maakte in de Jupiler Pro League.
Scoorde nog nooit meer dan 10 goals in de competitie in 1 jaar
aantrekelijk voetbal , ofc
btw zen ploeg degradeerd , nog vrij jong en kan bij RSCA voetballen , ksnap de commotie niet

was als een reactie op je post dat hij altijd zijn goaltjes maakte.Denk dat hij niet als scorende spits is gehaald imo
Doku, Amuzu , Yari , mukairu scoren of scoorde ook ni veel
er komt nog een vlot scorende spits
Tja , wij spuwen geen iconen uit heVolgens mij zou gij er nog een goeie draai aan geven als ze morgen besluiten Jan Ceulemans terug uit pensioen te halen als vervanger voor Nmecha![]()

Heeft nog nergens getekend nmecha het kan mss nog...Volgens mij zou gij er nog een goeie draai aan geven als ze morgen besluiten Jan Ceulemans terug uit pensioen te halen als vervanger voor Nmecha![]()
Ons budget is op dit moment ook ni onzen huisstijl .was als een reactie op je post dat hij altijd zijn goaltjes maakte.
Is gewoon een speler die niet bij huisstijl van Anderlecht past
DAT zou pas een verassing zijn maar denk het nietHeeft nog nergens getekend nmecha het kan mss nog...

Tja , wij spuwen geen iconen uit he![]()

Waarom zou ik kritiek moeten hebben op een transfer van Raman ?Tis nu niet dat ik dit gepost had met de bedoeling een reactie te krijgen. Het was vooral de melding dat het duidelijk is dat gij redelijk kritiek-loos zijt wanneer het op uw club aankomt. Maar als ge dan toch reageert, doet ge het toch beter iets gerelateerd aan het onderwerp![]()

Rafa was het tijdstip niet goed , aan hoedt was het zen lange ballen , ectop elke transfer?
Op die van Raman is het toch niet meer dan normaal![]()
Denk niet dat er iemand lacherig gedaan heeft over de voetbal kwaliteiten van rafa, hoedt...Rafa was het tijdstip niet goed , aan hoedt was het zen lange ballen , ect
Moet nu wel zeggen, ik begrijp de negatieve of lacherige reacties niet echt.
Raman is imo gewoon een goede transfer voor RSCA. Die is gegroeid en volwassen geworden in Duitsland en brengt toch wat ervaring mee op die manier.
Nee, hij gaat niet de goalgetter zijn die ze nodig hebben, maar als aanvallende speler is dit imo toch echt een meerwaarde.
Tuurlijk, voor de Gent supporters is dit niet leuk, en voor de Club supporters is hij een laughing stock, maar daarom gaat die geen match beter of slechter spelen.
Tuurlijk heb ik kritiek , maar da gebash op elke RSCA transfer mag toch stoppen ze .
Vorig seizoen was gewoon barslecht van de volledige kern dus daar moet je hem niet op afrekenen. Na zijn periode bij dusseldorf heel goede periode gehad maar dat is ondertussen ook al twee jaar geleden.Die transfer van Hoedt kreeg hier dacht ik net veel lof?
Heel negatieve reacties bij de Anderlecht fans over deze transfer, maar is die zijn niveau dan zo laag?
Was die zo slecht in de Bundesliga? Raman zelf nog maar weinig volledige matchen zien spelen.