Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal bij Genk nog wel wat volk vertrekken.

Lucumi en Onuachu worden nog altijd bij de vertrekkers ingeschat. Al blijven concrete boden volledig achterwege.
Maar buiten hen vertrekt er niemand en bij vertrek worden ze vervangen.
Ike Ugbo zou alvast persoonlijk rond zijn met Genk en dat zou voorlopig zelfs losstaan van Onuachu. Al zal dat wel liggen aan dat ze ook denken dat die uiteindelijk wel zal vertrekken.

We zijn in het algemeen tevreden met het geleverde werk. Het zou me verbazen als we niet meededen tot het einde, maar om eerlijk te zijn dacht ik dat na ons kampioenenjaar ook. En jammer genoeg ben ik toen verbaasd :(

Verregaande interesse in Dewaest blijkbaar, zou wel een versterking zijn. Eindelijk ook iemand achterin die de bal af en toe eens in twee bijt.

Goh. Die gast heeft 4 seizoenen gespeeld bij ons, waarvan 2 seizoenen goed en 2 seizoenen dramatisch. En in Frankrijk was het ook redelijk dramatisch als we de supporters daar moeten geloven. Bovendien heeft Dewaest het "wijken" quasi uitgevonden.
Ik hoop het voor jullie, maar ik zou er toch niet al mijn geld opzetten.

:laugh: je moet als ploeg al goed zot zijn om die binnen te willen halen. Laat die maar gewoon twee jaar in de B-kern verrotten.
ik zien ons dien nog gaan halen .. , pasop , als je hem onder controle kan houden , topspeler , maar de vraag is kan je dat lol

Wel grappig. Meneer had grootse plannen onder invloed van zijn overlord Bayat. Hij voelde zich te goed voor KRC en wilde naar Anderlecht waardoor hij tot tweemaal toe toenaderingen door KRC weigerde. En nu zit hij in Leuven.
Ik veracht die niet zoals ik Pozuelo veracht, maar ik glimlach toch even dat het allemaal niet gegaan is zoals zijn managerke hem heeft voorgehouden.

Lamkel ze totaal aan het los gaan op instagram, hij gaat de wet van 78' gebruiken etc gast is echt niet goed in zijn hoofd.

Lamkel ze totaal aan het los gaan op instagram, hij gaat de wet van 78' gebruiken etc gast is echt niet goed in zijn hoofd.

Ik snap overigens niet dat ge die gast als Anderlecht-supporter (waar hij toch meerdere chats van deelt) in uw ploeg wilt. Lijkt me ook echt geen geval waar Kompany zich aan gaat verbranden. Ik denk dat die echt meer discipline wil.

Ik snap overigens niet dat ge die gast als Anderlecht-supporter (waar hij toch meerdere chats van deelt) in uw ploeg wilt. Lijkt me ook echt geen geval waar Kompany zich aan gaat verbranden. Ik denk dat die echt meer discipline wil.
Zeggen we toch niet :)

Het is me aan zijn instagram wel nog niet volledig duidelijk waar hij heen wilt :unsure:
Denk niet dat iemand in België hem kan en/of wil betalen. Bij gebrek aan interesse heeft zijn manager hem waarschijnlijk opgedragen om een ontslag proberen af te dwingen. Vandalisme en de trainer bedreigen dan maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan