Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou ge u niet meer zorgen maken over zijn mentale paraatheid? Als iemand met die kwaliteiten zich mentaal niet kan gedragen als profspeler bij de grootste clubs in Europa, wat gaat zo iemand dan doen bij een Belgische ploeg? Zich opladen om twee keer tegen Eupen te spelen? Dat wordt een paar maanden goed spelen en dan zit ge er na de winterstop op te vloeken zoals bij een Dennis. Januzaj zit al bij Sociedad net omdat er geen kop opstaat om professioneel voetbal te spelen, en zelfs daar is hij bankzitter. Zoals alle andere clubs en onze nationale ploeg al hebben aangetoond: ge kunt daar niet op rekenen.
Het is inderdaad mentaal bij hem. Kan toch nooit echt gewoon lange tijd top presteren. Vaak zelfs niet één hele match. Hij heeft een goede dribbel en kan een actie maken. Zijn passing is okay (al dan niet ietwat traag). Hij is groot, snel en redelijk sterk ook. Hij zou eigenlijk de ideale flankbroeder zijn voor Carrasco. Alleen als je die twee vergelijkt tijdens een match is het verschil snel duidelijk. Carrasco is relentless op elk vlak en Januzaj is echt een momentjesvoetballer. Beweegt niet bijster slim zonder bal, komt zelden in optimale posities, handelt soms nét te traag of wilt net te ver dribbelen enzovoort.

Het kan er nog altijd uitkomen, maar de prijs die een Belgische ploeg zou betalen zou altijd te veel zijn voor wat je als return krijgt.

De enigen op dit forum die over toverbeke spreken zijn de Brugge supporters en een Beerschot supporter. En nu gaan jullie al geloven dat het iets is dat van Anderlecht supporters komt? :ROFLMAO:
Ik denk dat hij dat eerder sarcastisch bedoelde en eerder doelde op het feit dat sommige RSCA aanhangers hier alle transfers van Verbeke de hemel inprijzen, voor ze zelfs een minuut gespeeld hebben.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat hij dat eerder sarcastisch bedoelde en eerder doelde op het feit dat door sommige RSCA aanhangers hier alle transfers van Verbeke in de hemel inprijzen, voor ze zelfs een minuut gespeeld hebben.
Mogelijk dat het sarcastisch was, maar vooral toch een beetje laatdunkend. Advies: quote dan de persoon wie je bedoelt met zulke uitspraken.
Nu wordt elke Anderlecht supporter over dezelfde kam geschoren en dat vergiftigt de sfeer.

Ik denk dat hij dat eerder sarcastisch bedoelde en eerder doelde op het feit dat sommige RSCA aanhangers hier alle transfers van Verbeke de hemel inprijzen, voor ze zelfs een minuut gespeeld hebben.
Kristoffer vink persoonlijk nen toptransfer
In kleine maten ook Gomez en Rafa
Hemel in prijzen is er wat over
Wel verdiend em een dikke pluim om geen lekken toetelaten .

Ik denk dat Kompany wel weet wat hij aan Januzaj zou hebben ;)
De enigen op dit forum die over toverbeke spreken zijn de Brugge supporters en een Beerschot supporter. En nu gaan jullie al geloven dat het iets is dat van Anderlecht supporters komt? :ROFLMAO:
Mogelijk dat het sarcastisch was, maar vooral toch een beetje laatdunkend. Advies: quote dan de persoon wie je bedoelt met zulke uitspraken.
Nu wordt elke Anderlecht supporter over dezelfde kam geschoren en dat vergiftigt de sfeer.
Uiteraard was het sarcastisch. En wel duidelijk op Babaluna bedoelt, maar dat kon beter, fair point.

Los van dat, en doet Babaluna het weer, krijg ik het echt van dat in het gat zitten van Verbeke en Kompany door velen (neen niet iedereen). Hell, zelfs de pers hangt aan Kompany zijn lippen als de messias.

Het is heus niet zo slecht, en ze leveren al met al redelijk werk met het huidig budjet. Maar we weten ondertussen al dat de mol weg is uit Anderlecht, dus die pluimen verdient Verbeke al helemaal niet imo, alsof dat zijn verdienste is :lol:

Uiteraard was het sarcastisch. En wel duidelijk op Babaluna bedoelt, maar dat kon beter, fair point.

Los van dat, en doet Babaluna het weer, krijg ik het echt van dat in het gat zitten van Verbeke en Kompany door velen (neen niet iedereen). Hell, zelfs de pers hangt aan Kompany zijn lippen als de messias.

Het is heus niet zo slecht, en ze leveren al met al redelijk werk met het huidig budjet. Maar we weten ondertussen al dat de mol weg is uit Anderlecht, dus die pluimen verdient Verbeke al helemaal niet imo, alsof dat zijn verdienste is :laugh:
Just , ik zit in het gat van Kompany en Verbeke … man man . Pijlen schieten mag maar mag ik ze dan ook ontwijken ?
Ik ga het hier nimeer uitleggen ze
Scroll is up en kijk wat ik ben Verbeke zen transfers vind .

Kende ge die Kristoffer en Gomez al?
Kristoffer : altijd in de basis van Zweden , Ek alles gespeeld
Voor ons budget : toptransfer
Gomez : opgeleid in Barca , dus nen pottestamper zal het wel ni zijn .
Techniek en Vista
Buiten Sam Gooris ken ik ze niet persoonlijk

Bij STVV hebben we ook zo ene, bij Barcelona gezeten.
Geen klote waard én langs zijn schoenen lopen.

Techniek en Vista
Ge zijt precies wel heel snel tevreden. Begrijp me niet verkeerd, het kunnen top transfers zijn, maar op basis van wat gij hier zegt lijkt me dat iets te voorbarig.

Wij hebben ook eens een middenvelder uit Barcelona gehaald, had er heel zijn leven gespeeld en was de ster in zijn jeugdcategorie. Het heeft maar 5 jaar geduurd voor hij langdurig zijn niveau kon aanhalen. We speelden terug kampioen toen zijn vervanger hier stond.

Wij hebben ook eens een middenvelder uit Barcelona gehaald, had er heel zijn leven gespeeld en was de ster in zijn jeugdcategorie. Het heeft maar 5 jaar geduurd voor hij langdurig zijn niveau kon aanhalen. We speelden terug kampioen toen zijn vervanger hier stond.
Ge zijt precies wel heel snel tevreden. Begrijp me niet verkeerd, het kunnen top transfers zijn, maar op basis van wat gij hier zegt lijkt me dat iets te voorbarig.
Met ons beperkt budget vind ik die zweed nen toptransfer, is kijken hoeveel EK gangers er in de JPL nog gaan komen ( en dan bedoel ik niet die op de bank hebben gezeten)
Gomez: ik prefeer ene die zen opleiding heeft gehad in een topclub , dan 8 miljoen te geven aan nen 2de Bundu .

Cava , we scheren alles over ene kam lol
Maar om aan te tonen dat dat argument op niks slaat.
Er zijn spelers die hun hele carrière nog teren op kansen die ze krijgen omdat ze ooit op een blauwe maandag bij een topclub zaten.
Lauri Dalla Valle, nog zo ene. Is nu fotograaf geloof ik.

Laatst bewerkt:
Club mag van mij part wel een miljoentje bieden op LZ7 van mij part. Misschien dat hij in een professionele omgeving wel het kopje erbij kan houden :unsure:

Maar Clement is nu ook wel niet de people manager die hij denkt dat hij is denk ik, nen Diagne heeft hij ook niet in de pas kunnen doen lopen.

Techniek en Vista
Die Zweed lijkt me wel een mindere gok en degelijk.

Het feit dat die van barca nu in JPL terecht komt is meestal veeg teken der er toch iets mis mee is. Mentaal, blessures, allures of gewoon tot nu toe pech

Club mag van mij part wel een miljoentje bieden op LZ7 van mij part. Misschien dat hij in een professionele omgeving wel het kopje erbij kan houden :unsure:

Maar Clement is nu ook wel niet de people manager die hij denkt dat hij is denk ik, nen Diagne heeft hij ook niet in de pas kunnen doen lopen.
Als dit nu het eerste incident zou zijn , zou ik die ook nog durven in men team te zetten , maar het worden nu wel veel incidentjes he :)

Heeeeeel ver van weg blijven zou ik zeggen, zo'n gasten heb je echt niet nodig.
Zoals hier eerder gezegd werd door iemand: Blijkt heel aanspreekbaar voor supporters en jeugdspelers, is één van de weinige gasten die naar jeugdwedstrijden ging kijken en leeft voor het voetbal.

Als die zich gewaardeerd voelt (wat die al 2 seizoenen niet voelde bij Antwerp) kun je ermee naar de oorlog.
Dat die getalenteerd is staat buiten kijf. Worst case scenario is dat die mag gaan pitten in de B-kern, zal heel BG eens met Club lachen en zijn ze een miljoen kwijt. Who cares. Een Balotelli is ook knettergek, maar in zijn beste periode een speler van wereldklasse.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan