Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik neem aan dat die nog een stevig loon heeft, en bij Feyenoord zijn de financiën ook niet je dat.
Dost wou blijkbaar ook alleen praten als Feyenoord zich zou plaatsen voor de conference league, dus nu dat een feit is komt het misschien wel nog in een versnelling.

Dost wou blijkbaar ook alleen praten als Feyenoord zich zou plaatsen voor de conference league, dus nu dat een feit is komt het misschien wel nog in een versnelling.
Dost wil vooral terug spelen, wat logisch is want is een goeie spits. Zolang je hem maar inzet op zijn kwaliteiten, wat bij Club niet het geval is. Ik denk soms dat ze hier in de JPL denken dat een scorende spits inzetbaar is op gelijk welke positie, ongeacht het type.

Colassin definitief naar OHL?
Volgens een journalist van Walfoot is er een akkoord op clubniveau maar zijn de gesprekken met de speler nog niet rond (oa wat betreft contractduur). Niet zeker wat ik ervan moet denken maar had liever huur met optie gezien, zeker gezien het bedrag (1,5M naar het schijnt).

Henry ook definitief naar Venezia voor 6M + bonussen en een percentage op de doorverkoop van wat ik heb horen vliegen. Dus we hebben wel een kleine war chest nu. Er zou ook nog een winger van Galatasaray op komst zijn via huur + optie (3M), Jesse Sekidika. En met de huur (ook weer + optie) van Alexis De Sart hebben we wel een goeie kwaliteitsinjectie voor het middenveld. Nu achterin mss nog een CV bij en dan eventueel nog een tweede diepe spits.

1.5m? Voor iemand die amper gespeeld heeft bij de 1e ploeg, shit das belachelijk veel toch?
Bwa, als die een goed seizoen knalt is hij weg voor 4-5 keer zoveel. Het is een risico, maar uiteindelijk snap ik dat nog wel, jong, Belgisch en toch een interessant profiel.

Bwa, als die een goed seizoen knalt is hij weg voor 4-5 keer zoveel. Het is een risico, maar uiteindelijk snap ik dat nog wel, jong, Belgisch en toch een interessant profiel.

Vraag is wel, als wat ziet OHL hem.

Opgeleid als AM, omgevormd tot 9, waar hij doorbrak. Zich blesseerde, en vorig seizoen niet kon bevestigen, zowel niet bij ons in de voorbereiding, als bij Zulte Waregem. Deze voorbereiding bij Anderlecht ook iedere keer meer als 10 op het veld, nooit meer in de spits, ondanks de armoede daar.

Nu zal dit seizoen ook blijken of hij bij zijn debuutmatchen zwaar overpresteerde, of eerder niet kon bevestigen door die blessure.
Zou het wel leuk vinden mocht die bij jullie doorbreken.

Trouwens niet helemaal Made in Neerpede. amper 3 seizoenen Neerpede op de teller dacht ik. Vooral opgeleid in Charleroi.

Vraag is wel, als wat ziet OHL hem.

Opgeleid als AM, omgevormd tot 9, waar hij doorbrak. Zich blesseerde, en vorig seizoen niet kon bevestigen, zowel niet bij ons in de voorbereiding, als bij Zulte Waregem. Deze voorbereiding bij Anderlecht ook iedere keer meer als 10 op het veld, nooit meer in de spits, ondanks de armoede daar.

Nu zal dit seizoen ook blijken of hij bij zijn debuutmatchen zwaar overpresteerde, of eerder niet kon bevestigen door die blessure.
Zou het wel leuk vinden mocht die bij jullie doorbreken.

Trouwens niet helemaal Made in Neerpede. amper 3 seizoenen Neerpede op de teller dacht ik. Vooral opgeleid in Charleroi.
Als ik het mij goed herinner is Henry initieel zijn carrière ook op de tien begonnen en is die pas bij Tubize in de spits gedropt, er zijn parallellen. :p

Allez, nu heeft onze nieuwe Servische wonderspits ook nog eens slechte fysische tests afgelegd
Niet dat ik er van verschiet, maar kom

Cringe? Gewoonweg wraakroepend hallucinant.
De reacties erop zijn er niet naast, en terecht. Compleet van't padje
Als supporter van een ander team was het vrij cringe om te zien hoe de leiding van KAA Gent week na week zijn eigen ruiten blijft ingooien.
Weinig besef van wat ze aan het doen zijn en wat de perceptie is bij de fans precies. Stel dat er vanavond verloren wordt gaat het ontploffen denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan