Wordt al lang gelinkt bij Feyenoord, die zouden hem heel graag hebben.Ik hoorde bij Fc Afkicken de naam Dost passeren als mogelijke piste voor Feyenoord als extra spits.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt al lang gelinkt bij Feyenoord, die zouden hem heel graag hebben.Ik hoorde bij Fc Afkicken de naam Dost passeren als mogelijke piste voor Feyenoord als extra spits.
Maar ik neem aan dat die nog een stevig loon heeft, en bij Feyenoord zijn de financiën ook niet je dat.Wordt al lang gelinkt bij Feyenoord, die zouden hem heel graag hebben.
Dost wou blijkbaar ook alleen praten als Feyenoord zich zou plaatsen voor de conference league, dus nu dat een feit is komt het misschien wel nog in een versnelling.Maar ik neem aan dat die nog een stevig loon heeft, en bij Feyenoord zijn de financiën ook niet je dat.
Dost wil vooral terug spelen, wat logisch is want is een goeie spits. Zolang je hem maar inzet op zijn kwaliteiten, wat bij Club niet het geval is. Ik denk soms dat ze hier in de JPL denken dat een scorende spits inzetbaar is op gelijk welke positie, ongeacht het type.Dost wou blijkbaar ook alleen praten als Feyenoord zich zou plaatsen voor de conference league, dus nu dat een feit is komt het misschien wel nog in een versnelling.
Volgens een journalist van Walfoot is er een akkoord op clubniveau maar zijn de gesprekken met de speler nog niet rond (oa wat betreft contractduur). Niet zeker wat ik ervan moet denken maar had liever huur met optie gezien, zeker gezien het bedrag (1,5M naar het schijnt).Colassin definitief naar OHL?
Made in Neerpede eh1.5m? Voor iemand die amper gespeeld heeft bij de 1e ploeg, shit das belachelijk veel toch?
Voor dat bedrag...strik errond en laten gaan.Caufriez zou van STVV naar Spartak Moskou gaan voor 3 miljoen euro.
Bizar als dit er effectief doorkomt. Die Caufriez speelt toch niet echt geweldig?
En vooral, weer een spits weg.Voor dat bedrag...strik errond en laten gaan.
Maar ja, wat komt in de plaats en maakt dat je Belgen probleem niet nog groter?

Bwa, als die een goed seizoen knalt is hij weg voor 4-5 keer zoveel. Het is een risico, maar uiteindelijk snap ik dat nog wel, jong, Belgisch en toch een interessant profiel.1.5m? Voor iemand die amper gespeeld heeft bij de 1e ploeg, shit das belachelijk veel toch?
Bwa, als die een goed seizoen knalt is hij weg voor 4-5 keer zoveel. Het is een risico, maar uiteindelijk snap ik dat nog wel, jong, Belgisch en toch een interessant profiel.
Als ik het mij goed herinner is Henry initieel zijn carrière ook op de tien begonnen en is die pas bij Tubize in de spits gedropt, er zijn parallellen.Vraag is wel, als wat ziet OHL hem.
Opgeleid als AM, omgevormd tot 9, waar hij doorbrak. Zich blesseerde, en vorig seizoen niet kon bevestigen, zowel niet bij ons in de voorbereiding, als bij Zulte Waregem. Deze voorbereiding bij Anderlecht ook iedere keer meer als 10 op het veld, nooit meer in de spits, ondanks de armoede daar.
Nu zal dit seizoen ook blijken of hij bij zijn debuutmatchen zwaar overpresteerde, of eerder niet kon bevestigen door die blessure.
Zou het wel leuk vinden mocht die bij jullie doorbreken.
Trouwens niet helemaal Made in Neerpede. amper 3 seizoenen Neerpede op de teller dacht ik. Vooral opgeleid in Charleroi.

Bayo ook blijkbaar. Hein zijn persconferentie gisteren was ook cringe af.Allez, nu heeft onze nieuwe Servische wonderspits ook nog eens slechte fysische tests afgelegd
Niet dat ik er van verschiet, maar kom
Cringe? Gewoonweg wraakroepend hallucinant.Bayo ook blijkbaar. Hein zijn persconferentie gisteren was ook cringe af.
Als supporter van een ander team was het vrij cringe om te zien hoe de leiding van KAA Gent week na week zijn eigen ruiten blijft ingooien.Cringe? Gewoonweg wraakroepend hallucinant.
De reacties erop zijn er niet naast, en terecht. Compleet van't padje
Henry was alleszins topfit.Allez, nu heeft onze nieuwe Servische wonderspits ook nog eens slechte fysische tests afgelegd
Niet dat ik er van verschiet, maar kom