Met wat pech krijgen ze nog een aantal copyright claims op hun dak
Hoe slecht is dat aankondigingsfilmpje?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met wat pech krijgen ze nog een aantal copyright claims op hun dak
Hoe slecht is dat aankondigingsfilmpje?

Dat was ook al een gedachte die ik had. Hoe slecht is dat ook gemaakt. Wat fragmenten van bekende films of gebeurtenissen en dan dat van Emond er achteraan geplakt.Met wat pech krijgen ze nog een aantal copyright claims op hun dak![]()
Is al rond zelfs.Dries wouter zou naar kvm gaan, na slecht half jaar bij schalke 04.
1 gespeelde wedstrijd...Vormer en Dost leven hier ook terug op onder Schroeder. Zou het toeval zijn?
Ik begrijp Brugge eerlijk gezegd toch niet meer. Die blijven maar kopen en kopen. Gaat naar + 50 miljoen euro op 1 seizoen terwijl de meeste zomertransfers totaal niet renderen. En vooral : er is amper sprake dat er iemand effectief weg gaat. Die kern is nu al gewoon veel te groot om goed mee te kunnen werken. Clement haalde dat ook al aan in zijn eerste interview in Frankrijk. En die gaan ze alleen maar groter maken nu. Dat is gewoon onmogelijk om goed te managen en geen problemen in uw kleedkamer te krijgen.Club heeft interesse in Skov Olsen deens international speelt bij bologna ( prijs crica 6 miljoen euro )
Ik denk dat Lang wel eens nog deze winter zou kunnen verkassen.
Ja klopt, maar het wil zeggen dat ge die andere naar de aanval of centraal gaat zetten waardoor er andere weer uit vliegen. Ik zeg het u, als daar niemand vertrekt gaat dat wrevel geven.Bwoa, echte flanken: Buchanan, dat is het dus he.
Lang, Cdk, Sowah, zijn dat imo niet van nature uit, maar kunnen het wel ja.
Daar zijn toch een aantal kanttekeningen bij te maken. Clément die durft klagen over een te grote kern? Hij heeft spelers als CDK, Nsoki, Hendry en andere gewoon kapot gespeeld in de heenronde. Tot het moment dat sommige even moesten stoppen met spelen wegens oververmoeidheid. Hij heeft zijn bank amper gebruikt. Sowah enkele matchen op rij zitten kapotspelen op zijn niet natuurlijke positie om hem dan totaal niet meer te gebruiken. Spelers als Ricca, Maoussa, Mitrovic & co die amper speelminuten krijgen - zelfs tegen de kleine ploegen in de JPL. Maar Van der Brempt mocht de één slechte match na de andere spelen. Of een Pérez die vorig seizoen de hemel werd ingeprezen die nu gewoon niet eens meer betrokken werd bij de A-kern? Dost echt een aantal keer totaal volledig verkeerd gebruikt waardoor hij nutteloos was. Clément had al lang last van tunnelvisie als het over zijn spelerskern ging.Ik begrijp Brugge eerlijk gezegd toch niet meer. Die blijven maar kopen en kopen. Gaat naar + 50 miljoen euro op 1 seizoen terwijl de meeste zomertransfers totaal niet renderen. En vooral : er is amper sprake dat er iemand effectief weg gaat. Die kern is nu al gewoon veel te groot om goed mee te kunnen werken. Clement haalde dat ook al aan in zijn eerste interview in Frankrijk. En die gaan ze alleen maar groter maken nu. Dat is gewoon onmogelijk om goed te managen en geen problemen in uw kleedkamer te krijgen.
Het is winter, dat er nu amper volk weggaat, akkoord. We zien wel wat er beweegt daar.Ik begrijp Brugge eerlijk gezegd toch niet meer. Die blijven maar kopen en kopen. Gaat naar + 50 miljoen euro op 1 seizoen terwijl de meeste zomertransfers totaal niet renderen. En vooral : er is amper sprake dat er iemand effectief weg gaat. Die kern is nu al gewoon veel te groot om goed mee te kunnen werken. Clement haalde dat ook al aan in zijn eerste interview in Frankrijk. En die gaan ze alleen maar groter maken nu. Dat is gewoon onmogelijk om goed te managen en geen problemen in uw kleedkamer te krijgen.

Zolang Bayat of Veljkovic niet mee op elke transferfoto staat zou ik me inderdaad nog geen zorgen makenHet is winter, dat er nu amper volk weggaat, akkoord. We zien wel wat er beweegt daar.
Maar ik vrees eerder voor de komende zomer, dan kan er wel plots is redelijk wat volk vertrekken en ze spelen daar nu gewoon al slim op in. Als je die nu al kan halen, heb je extra joker en is die al pakken meer ingespeeld dan iemand die je halverwege de zomer haalt.
Al die focus tegenwoordig op het feit dat Club spelers koopt, we zitten nog ver van een Anderlecht-scenario hoor, geen zorgen![]()

Ik heb het ook niet op het feit dat ze Anderlecht achterna gaan. Dat gaat ook niet gebeuren. Maar je ziet wel dat er dingen veranderen en ze toch meer met geld beginnen gooien voor nutteloze spelers.Het is winter, dat er nu amper volk weggaat, akkoord. We zien wel wat er beweegt daar.
Maar ik vrees eerder voor de komende zomer, dan kan er wel plots is redelijk wat volk vertrekken en ze spelen daar nu gewoon al slim op in. Als je die nu al kan halen, heb je extra joker en is die al pakken meer ingespeeld dan iemand die je halverwege de zomer haalt.
Al die focus tegenwoordig op het feit dat Club spelers koopt, we zitten nog ver van een Anderlecht-scenario hoor, geen zorgen![]()