Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik volg de geruchten niet echt van dichtbij op. Maar ik denk niet dat die zou komen. Brighton heeft niet de gewoonte om veel spelers uit te lenen aan ons. Momenteel hebben we er 2 van de 12 die on loan zijn. Dat lijkt me genoeg? Maar ja, ik kan natuurlijk niet meeluisteren in de board room.
Ik verwacht wel nog een spits nu dat Avenatti weg is terwijl Mazzu zei dat hij overal versterking wilt. Een verdediger & middenvelder hebben we reeds.

Club heeft interesse in Skov Olsen deens international speelt bij bologna ( prijs crica 6 miljoen euro )
Ik denk dat Lang wel eens nog deze winter zou kunnen verkassen.

Dennis die één van de revelaties is in de PL, en ook Okereke doet het erg goed in Italië, waar Napoli interesse in hem zou hebben.

Dennis zat niet goed in het kopje dus daar kan ik nog mee leven, maar Okereke is echt wel volledig op de kap van Clement, al een sjance dat die nog gewoon eigendom is van Club. Vormer en Dost leven hier ook terug op onder Schroeder. Zou het toeval zijn?

Club heeft interesse in Skov Olsen deens international speelt bij bologna ( prijs crica 6 miljoen euro )
Ik denk dat Lang wel eens nog deze winter zou kunnen verkassen.
Ik begrijp Brugge eerlijk gezegd toch niet meer. Die blijven maar kopen en kopen. Gaat naar + 50 miljoen euro op 1 seizoen terwijl de meeste zomertransfers totaal niet renderen. En vooral : er is amper sprake dat er iemand effectief weg gaat. Die kern is nu al gewoon veel te groot om goed mee te kunnen werken. Clement haalde dat ook al aan in zijn eerste interview in Frankrijk. En die gaan ze alleen maar groter maken nu. Dat is gewoon onmogelijk om goed te managen en geen problemen in uw kleedkamer te krijgen.

Bwoa, echte flanken: Buchanan, dat is het dus he.
Lang, Cdk, Sowah, zijn dat imo niet van nature uit, maar kunnen het wel ja.

Bwoa, echte flanken: Buchanan, dat is het dus he.
Lang, Cdk, Sowah, zijn dat imo niet van nature uit, maar kunnen het wel ja.
Ja klopt, maar het wil zeggen dat ge die andere naar de aanval of centraal gaat zetten waardoor er andere weer uit vliegen. Ik zeg het u, als daar niemand vertrekt gaat dat wrevel geven.

Lijkt me toch vooral een transfer om vanaf volgend seizoen te laten renderen omdat Lang dan sowieso weg is, en CDK mogelijk ook.

Ik begrijp Brugge eerlijk gezegd toch niet meer. Die blijven maar kopen en kopen. Gaat naar + 50 miljoen euro op 1 seizoen terwijl de meeste zomertransfers totaal niet renderen. En vooral : er is amper sprake dat er iemand effectief weg gaat. Die kern is nu al gewoon veel te groot om goed mee te kunnen werken. Clement haalde dat ook al aan in zijn eerste interview in Frankrijk. En die gaan ze alleen maar groter maken nu. Dat is gewoon onmogelijk om goed te managen en geen problemen in uw kleedkamer te krijgen.
Daar zijn toch een aantal kanttekeningen bij te maken. Clément die durft klagen over een te grote kern? Hij heeft spelers als CDK, Nsoki, Hendry en andere gewoon kapot gespeeld in de heenronde. Tot het moment dat sommige even moesten stoppen met spelen wegens oververmoeidheid. Hij heeft zijn bank amper gebruikt. Sowah enkele matchen op rij zitten kapotspelen op zijn niet natuurlijke positie om hem dan totaal niet meer te gebruiken. Spelers als Ricca, Maoussa, Mitrovic & co die amper speelminuten krijgen - zelfs tegen de kleine ploegen in de JPL. Maar Van der Brempt mocht de één slechte match na de andere spelen. Of een Pérez die vorig seizoen de hemel werd ingeprezen die nu gewoon niet eens meer betrokken werd bij de A-kern? Dost echt een aantal keer totaal volledig verkeerd gebruikt waardoor hij nutteloos was. Clément had al lang last van tunnelvisie als het over zijn spelerskern ging.

Daarnaast is onze kern toch helemaal niet zo breed? Providence is al out sinds het begin van het seizoen. Persyn is te licht, maar die hadden ze ook niet gehaald om onmiddelijk een meerwaarde te zijn. Eerder omdat het een jeugdproduct van de club is en Club NXT te helpen. Op het middenveld hebben we 4 spelers voor 3 posities. Otasowie is gewoon een miskoop helaas als je de verhalen leest, die reken ik al niet meer mee. Hopelijk krijgt Sowah een nieuwe kans op een andere positie bij de nieuwe trainer. Ik geloof wel in die kerel. Wesley & Izqueierdo waren ook geen echte transfers, maar eerder oud-spelers een dienst bewijzen. De eerste is al terug weg. We hebben al seizoenen lang geen alternatief voor Mata op de RB, en zo zijn er nog wel een aantal zaken.

Het is winter, dat er nu amper volk weggaat, akkoord. We zien wel wat er beweegt daar.
Maar ik vrees eerder voor de komende zomer, dan kan er wel plots is redelijk wat volk vertrekken en ze spelen daar nu gewoon al slim op in. Als je die nu al kan halen, heb je extra joker en is die al pakken meer ingespeeld dan iemand die je halverwege de zomer haalt.
Al die focus tegenwoordig op het feit dat Club spelers koopt, we zitten nog ver van een Anderlecht-scenario hoor, geen zorgen ;)

Het is winter, dat er nu amper volk weggaat, akkoord. We zien wel wat er beweegt daar.
Maar ik vrees eerder voor de komende zomer, dan kan er wel plots is redelijk wat volk vertrekken en ze spelen daar nu gewoon al slim op in. Als je die nu al kan halen, heb je extra joker en is die al pakken meer ingespeeld dan iemand die je halverwege de zomer haalt.
Al die focus tegenwoordig op het feit dat Club spelers koopt, we zitten nog ver van een Anderlecht-scenario hoor, geen zorgen ;)
Zolang Bayat of Veljkovic niet mee op elke transferfoto staat zou ik me inderdaad nog geen zorgen maken :laugh:

Ik heb het ook niet op het feit dat ze Anderlecht achterna gaan. Dat gaat ook niet gebeuren. Maar je ziet wel dat er dingen veranderen en ze toch meer met geld beginnen gooien voor nutteloze spelers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan