Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe betaalt die speler zich terug als je er vermoedelijk niets mee bent op Europees niveau? Voor 5 mil heb je ook wel een JPL spits hoor.

Ja, maar eentje die ook kwalitatief genoeg is? De beste spitsen de afgelopen jaren waren Zirkzee en Nmecha, die haal je nu al niet voor 5 miljoen. De jonge Nmecha wel, maar voor die naar Anderlecht kwam had die nul statistieken en ook overal al doorgestuurd, dat had voor Club toen ook een onbegrijpelijke transfer geweest.

Voor een Dost, echt op zijn retour betaalde Club ook 3 miljoen. Een Undav kost ook al 8 miljoen, zelfs een Vanzeir betaal je al 5 miljoen terwijl die overduidelijk niet goed genoeg is. Tuurlijk zijn er spelers voor 5 miljoen haalbaar, maar wil je een spits met statistieken, met ervaring en die europees onmiddellijk een meerwaarde is voor 5 miljoen? Veel succes alleszins. Een verstandige beslissing van Brugge om hoog te mikken en te willen investeren in deze positie. Enige probleem is dat ze het steken in een speler met te weinig kwaliteiten, dus ik volg u wel dat je voor 10 miljoen beter had kunnen/moeten halen.

Ik volg het op zich ook wel dat 10m voor die speler mss te veel is of lijkt, maar dat zal toch vooral moeten blijken he.
Doorverkoopwaarde blijf ik een non-argument vinden. Iedereen wil een (super) talent binnenhalen en voor veel geld verkopen, tis dat die allemaal zo eenvoudig te halen zijn.

Is het een gok? Ja, maar niet zo veel meer dan gelijk welke andere transfer imo

Ik volg het op zich ook wel dat 10m voor die speler mss te veel is of lijkt, maar dat zal toch vooral moeten blijken he.
Doorverkoopwaarde blijf ik een non-argument vinden. Iedereen wil een (super) talent binnenhalen en voor veel geld verkopen, tis dat die allemaal zo eenvoudig te halen zijn.

Is het een gok? Ja, maar niet zo veel meer dan gelijk welke andere transfer imo
Ik vind 10 miljoen ook wel veel geld. Ik vermoed dat die zijn loon ook een van het hoogste zal worden bij Club. Anders gaat zo iemand niet komen. Wat toch wil zeggen dat die u nu waarschijnlijk meer dan 12 miljoen kost dit seizoen en misschien nog meer. Club is de laatste transferperiodes toch met veel geld aan het gooien. Maar als je vergelijkt met Ajax bijvoorbeeld is dat nog steeds peanuts. Laatste jaar CL ook misschien. Dus ze zullen nu nog wel wat willen oogsten met het geld dat er ligt.

Ik vind 10 miljoen ook wel veel geld. Ik vermoed dat die zijn loon ook een van het hoogste zal worden bij Club. Anders gaat zo iemand niet komen. Wat toch wil zeggen dat die u nu waarschijnlijk meer dan 12 miljoen kost dit seizoen en misschien nog meer. Club is de laatste transferperiodes toch met veel geld aan het gooien. Maar als je vergelijkt met Ajax bijvoorbeeld is dat nog steeds peanuts. Laatste jaar CL ook misschien. Dus ze zullen nu nog wel wat willen oogsten met het geld dat er ligt.
Waarom iedereen nu verwacht dat die ook nog eens veel geld zal verdienen weet ik ook niet.

Het is onmogelijk dat de Lazio boter bij de vis wil, maar Club tegen de zelf speler zegt: "manneke, ge gaat u toch eerst moeten bewijzen voor je hier veel geld geld mag komen scheppen"?

Die zal mogelijk ook wel beseffen dat ie zich moet herlanceren en dat daar eerst iets tegenover moet staan. Klinkt mss weer naïef, maar lijkt me niet onrealistisch.

Waarom iedereen nu verwacht dat die ook nog eens veel geld zal verdienen weet ik ook niet.

Het is onmogelijk dat de Lazio boter bij de vis wil, maar Club tegen de zelf speler zegt: "manneke, ge gaat u toch eerst moeten bewijzen voor je hier veel geld geld mag komen scheppen"?
Goh je moet realistisch zijn he. De lonen in Italië liggen beduidend hoger. Zelfs al zou hij fors inleveren gaat die hier nog bij de topverdieners zitten. Zo iemand gaat echt niet met een prestatiecontract gaan spelen.

Goh je moet realistisch zijn he. De lonen in Italië liggen beduidend hoger. Zelfs al zou hij fors inleveren gaat die hier nog bij de topverdieners zitten. Zo iemand gaat echt niet met een prestatiecontract gaan spelen.
Prestatiecontract.. Dat zeg ik ook niet hé.
Ik weet ook wel dat ie hier niet komt voor een appel en een ei, maar inleveren zal ie toch wel moeten doen lijkt me?

Club Brugge haalt ook Honma voor 1,2 miljoen.

21jarige Japanse flankaanvaller van een Japanse tweede klasser. Ik vermoed dat deze wel voor NXT gaat zijn.

Ik begrijp ook niet dat je max 3.5M wil leggen voor een Nielsen op een positie waar we na het uitvallen van Rits/Vormer op retour absoluut nood hebben aan vers bloed, en dan 11M wil leggen voor een Muriqi op een positie waar we er minder nood aan hebben. Ik vraag me ook af met welke formatie Hoefkens dan gaat spelen? Zoals het er nu naar uitziet 4-4-2 toch? Of gaat hij dan voor een 4-3-3 met Larin en Jutgla op de flanken (waar ik eerlijkgezegd liever Skov Olsen, Buchanan en Nusa zie spelen).

Ik begrijp ook niet dat je max 3.5M wil leggen voor een Nielsen op een positie waar we na het uitvallen van Rits/Vormer op retour absoluut nood hebben aan vers bloed, en dan 11M wil leggen voor een Muriqi op een positie waar we er minder nood aan hebben
Awel dit was ik ook aant denken...
Voorlopig niks. Vage geruchten ivm Bongonda en er is in de wandelgangen sprake van een flankspeler die al zou vastliggen.
Kvind het maar moeilijk. Vorig jaar deze tijd hoopte ik op een titelstrijd met ons als deelnemer en die kern is nu min of meer hetzelfde. Dus het talent is er. Maar de mentaliteit die ze dit seizoen getoond hebben...
Zoals iemand op ons forum al zei: "Alle ogen zijn momenteel op Vrancken gericht".
Dat ze Oyen nu maar volop zijn kans geven. Thorstvedt kon toch ook weg las ik een paar dagen geleden maar dat is ineens ook muisstil geworden precies? Dat is nu eigenlijk wel iemand die ik liever zou houden.

Bogonda das iets anders en Lucumi/Onuachu gun ik gewoon een transfer. Ik hoop dat Dessers blijft en dat die is eindelijk volop het vertrouwen krijgt als 1ste keuze vooraan.

Awel dit was ik ook aant denken...

Dat ze Oyen nu maar volop zijn kans geven. Thorstvedt kon toch ook weg las ik een paar dagen geleden maar dat is ineens ook muisstil geworden precies? Dat is nu eigenlijk wel iemand die ik liever zou houden.

Bogonda das iets anders en Lucumi/Onuachu gun ik gewoon een transfer. Ik hoop dat Dessers blijft en dat die is eindelijk volop het vertrouwen krijgt als 1ste keuze vooraan.
Thorstvedt is een cultheld, maar vorig jaar toch echt te weinig gebracht. Op de 10 wil ik ook iets meer voetbal zien met een Tresor, Oyen en enkele minuten voor El Khannous.

Dessers als eerste spits komt toch te kort denk ik.

Ik vind het een beetje een stijlbreuk met de transferstrategie die ons toch wat succes heeft opgeleverd. De laatste jaren gingen we toch vaak voor jong talent. Misschien doen ze zo'n transfers omdat ze iets meer willen bereiken in Europa? Met jonge spelers is dat waarschijnlijk wel moeilijker en kijken ze daarom naar spelers met ervaring in sterkere competities 🤷‍♂️

De speler in kwestie ken ik niet, dus ik kan er eigenlijk niets zinnig over zeggen :p ...

Thorstvedt is een cultheld, maar vorig jaar toch echt te weinig gebracht. Op de 10 wil ik ook iets meer voetbal zien met een Tresor, Oyen en enkele minuten voor El Khannous.

Dessers als eerste spits komt toch te kort denk ik.

Ganse ploeg bracht niks afgelopen seizoen...

Kheb Tresor zeer weinig zien bijbrengen aan de ploeg. Begin van het seizoen vond ik hem ongelofelijk goed en toen dacht ik echt wow wat een transfer maar deemsterde toen ook weer vrij snel weg met de rest vd ploeg. Af en toe kwam er nog wel is iets leuks uit maar vond het "veel te plat" zoals mijne pa het zei.

Ik geloof wel nog altijd in Dessers persoonlijk.

Ganse ploeg bracht niks afgelopen seizoen...

Kheb Tresor zeer weinig zien bijbrengen aan de ploeg. Begin van het seizoen vond ik hem ongelofelijk goed en toen dacht ik echt wow wat een transfer maar deemsterde toen ook weer vrij snel weg met de rest vd ploeg. Af en toe kwam er nog wel is iets leuks uit maar vond het "veel te plat" zoals mijne pa het zei.

Ik geloof wel nog altijd in Dessers persoonlijk.
Tresor heeft ook amper fatsoenlijke kansen gehad. Alleen al voor zijn corners zou ik hem in de ploeg zetten, want de rest geraakt niet voorbij de eerste paal.

Ik vind het een beetje een stijlbreuk met de transferstrategie die ons toch wat succes heeft opgeleverd. De laatste jaren gingen we toch vaak voor jong talent. Misschien doen ze zo'n transfers omdat ze iets meer willen bereiken in Europa? Met jonge spelers is dat waarschijnlijk wel moeilijker en kijken ze daarom naar spelers met ervaring in sterkere competities 🤷‍♂️

De speler in kwestie ken ik niet, dus ik kan er eigenlijk niets zinnig over zeggen :p ...
Dat denk ik ook een stap zetten om ooit eens de poule's teoverleven of op zijn minst derde en dan ver gerakken in EL. We zien wel ken hem ook niet dus ja.

Klopt dat Muriqi niet binnen de transferpolitiek van de laatste jaren zou passen. En ja, 10M EUR zou zeer veel zijn. En het lijkt wat dubbelop met Larin en Jutgla (al kunnen die ook op de flank terecht). Valt moeilijk te begrijpen. Doorverkoopwaarde moet er natuurlijk niet voor alle nieuwkomers zijn; als Muriqi er 3 seizoenen lang 15-20 in het mandje legt, is die transfer natuurlijk gewoon geslaagd.

Muriqi was trouwens best goed bij Fener en ook bij Mallorca lees ik positieve geluiden. Bij Lazio gefaald ja, maar goed, zoveel spelers falen wel ergens ooit tijdens hun carrière.

Kennelijk Club toch vooral op zoek naar stevige spitsen die er in potentie meteen kunnen staan (Muriqi en Larin). Jutgla toch meer een vraagteken over directe inzetbaarheid.

Nu een 6 en 8 minstens en er her en der een opportuniteit en ze hebben vast weer een sterk team (zelfs bij vertrek van Lang en CDK).

10 miljoen is veel geld, maar uiteindelijk krijgen we dat al onverhoopt voor Openda dus echt een financieel risico nemen we daar nu niet.

Pakweg Hoedt kwam trouwens ook van bij Lazio :unsure: Natuurlijk niet voor zoveel geld, maar toont wel aan dat een stap terug zetten je terug relevant kan maken

Okereke loopt hier ook nog, Lang en mogelijks CDK zullen vertrekken. Eigenlijk een deftige CV en midden veld dat zou prioriteit moeten zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan