Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, en makkelijk om iemand op voorhand af te breken vooraleer die een minuut gespeeld heeft. Zelfs wanneer er überhaupt nog geen transfer is.
Neen, mijn ongelijk kan bewezen worden en ik zeg dat expliciet ook. Ik kan het perfect mis hebben.

Dat is heel anders dan rap wat komen claimen als het almachtige orakel terwijl je nooit ongelijk kan hebben. En dat is ook wel heel duidelijk voor iedereen die wat logica kan toepassen, hopelijk. Het is gemakkelijk als ik helemaal niets zeg en dan na een rotseizoen van die mens snel zeg : "Hihi dat wist ik al op voorhand."

Bovendien breek ik ook niemand af zonder dat die een minuut heeft gespeeld. Die vent speelde namelijk iets meer dan 1000 minuten om een goal te kunnen maken. Ik breek hem af op basis daarvan ipv mijn broek vol te knallen als Club daar 10 miljoen naar smijt. Er zijn platgezopen havenarbeiders die om 4u 's nachts in een gokcafé objectief betere beslissingen maken over bets m.b.t. de Thaise derde klasse.

Sorry dat ik een schlemiel van 28 jaar met een vermoedelijk riant loon, amper goals op niveau en blijkbaar een fysieke staat die twee maanden recuperatie nodig heeft niet echt een toptransfer vind voor 10 miljoen of iets soortgelijks. Zelfs Lazio heeft er geen vertrouwen in, aangezien ze niet willen verhuren met aankoopoptie. Waarom doe je dat? Omdat je denkt dat de kans groot genoeg is dat die hier gewoon blijft doorstinken en op Europees niveau geen bal gaat presteren natuurlijk. Toch stof tot nadenken aangezien men hem daar twee jaar aan het werk heeft gezien en toch denkt dat hij zijn transfer niet zou kunnen verzilveren in de Jupiler Pro League.

Overal red flags. Dus ik herhaal het nog een laatste keer : Alles wijst op een flop en anders is Brugge hun scouting fenomenaal. Alles in acht genomen is een flop meer aannemelijk op dit moment. Zeker als de scouting blijkbaar niet heeft opgepikt dat die kerel twee maand nodig heeft om terug op niveau te geraken. Die heeft zijn laatste match gespeeld op 22-05-2022 en die moet nu twee maand gaan fitnessen? Ik hoop dat hij dan een blessure heeft opgelopen in tussentijd, want anders is het echt wel triestig dat je daar dan al stond met je 10 miljoen voor zo een beunhaas.

Jij opereert gewoon op een tank zuivere hopium, vrees ik. Deze transfer is zo slecht niet, het zal toch geen 10 miljoen zijn, het zal toch geen super riant loon zijn, ... Jouw goed recht, maar ik ga daar niet in mee. Club heeft nu veel centen. Het is nu dat ze énorm goed moeten opletten met wat ze met hun financieel voordeel doen. Hier legt men de basis voor de komende 5 jaar te domineren en om dichter bij buitenlandse concurrenten te komen.

Laatst bewerkt:
Wel bizar, die kerel heeft letterlijk elke wedstrijd gespeeld van begin Februari tot einde Mei, dat zijn 17 volledige matchen. Hoezo zit die 1 maand later alweer zo diep dat die 2 maanden nodig heeft om wedstrijdfit te geraken?

Wel bizar, die kerel heeft letterlijk elke wedstrijd gespeeld van begin Februari tot einde Mei, dat zijn 17 volledige matchen. Hoezo zit die 1 maand later alweer zo diep dat die 2 maanden nodig heeft om wedstrijdfit te geraken?
Heeft ook nog in de Nations League gespeeld in juni. Moet wel sukkelen met (kleinere) blessures.
Jij opereert gewoon op een tank zuivere hopium, vrees ik. Deze transfer is zo slecht niet, het zal toch geen 10 miljoen zijn, het zal toch geen super riant loon zijn, ... Jouw goed recht, maar ik ga daar niet in mee. Club heeft nu veel centen. Het is nu dat ze énorm goed moeten opletten met wat ze met hun financieel voordeel doen. Hier legt men de basis voor de komende 5 jaar te domineren en om dichter bij buitenlandse concurrenten te komen.
Nergens in dit topic heb ik mij negatief, noch positief uitgelaten over de kwaliteiten van deze speler, noch over zijn loon. Ik heb de speler nog nooit zien spelen, zoals de meeste hier waarschijnlijk. Het enigste wat ik zei is dat prijzen worden opgedreven via makelaars in de pers, is altijd zo om zogezegd te schermen met andere interesses. Dus steek dat hopium gezever maar snel weg.

Verder ben ik het eerder eens met uw mening over deze speler, maar ik ga geen spelers afbreken of zelfs prijzen als die nog geen minuut gespeeld hebben. Ik heb wel wat meer vertrouwen in de beleidsmensen van de club, dus van mij mocht die komen. Hopelijk komen ze met een leuker alternatief af, maar het zegt vooral veel hoe Hoefkens wil gaan spelen. Alhoewel hij vandaag verdere testen zou afleggen als we de roddelsites mogen geloven.

Laatst bewerkt:
Corona zeggen ze. Maar dat is ook maar een gerucht.

Makkelijk spreken als hij niet meer komt.
Ik heb elke wedstrijd van Muriqi gezien toen hij speelde voor Fener. Verder was hij belangrijkste schakel om Mallorca in La Liga te houden. Frey was een flop bij Fener en toch doet hij het goed bij Antwerp, Vedat is een betere afmaker, technischer en gwn een slimmere voetbal. Dat is dan ook mijn referentie punt. Iedereen zit hier Muriqi af te breken door zijn slechte seizoen bij Lazio, daar paste hij gewoon niet bij de selectke en geraakte in een stress situate. Verder heeft wss geen enkele Brugge supporter nog maar 1 wedstrijd van Vedat gezien.

Liggen roepen in de media dat je bij de Rode Duivels hoort om dan de eerstvolgende transferperiode naar Al Ain te trekken, oké Bongonda.

Liggen roepen in de media dat je bij de Rode Duivels hoort om dan de eerstvolgende transferperiode naar Al Ain te trekken, oké Bongonda.

Ten eerste: Hij riep niet "dat hij bij de Rode Duivels hoorde". Hij riep (samen met Heynen overigens) dat op dat specifiek moment bij die specifieke selectie hij niet vond dat hij minder plaats had in die selectie dan andere spelers die wel opgeroepen werden. En daar had hij op dat moment gelijk in. Martinez pijpt over "vorm van het moment" en "toekomst denken", maar is daar absoluut niet consequent in. Die nuance werd overigens door iedereen Genk gezind ook gemaakt: "In se zijn dit geen spelers voor de Duivels, maar als ge ziet wie er wel bij zit op dit moment hadden ze ook wel eens op dit moment een selectie verdiend"
Ten tweede: Dat is drie transferperiodes geleden.

Die uitspraak was toen heel duidelijk en correct gekaderd, maar de nuance van die uitspraak ging aan velen toen voorbij en ondertussen is dat een eigen leven gaan lijden. Onterecht.

Ten eerste: Hij riep niet "dat hij bij de Rode Duivels hoorde". Hij riep (samen met Heynen overigens) dat op dat specifiek moment bij die specifieke selectie hij niet vond dat hij minder plaats had in die selectie dan andere spelers die wel opgeroepen werden. En daar had hij op dat moment gelijk in. Martinez pijpt over "vorm van het moment" en "toekomst denken", maar is daar absoluut niet consequent in. Die nuance werd overigens door iedereen Genk gezind ook gemaakt: "In se zijn dit geen spelers voor de Duivels, maar als ge ziet wie er wel bij zit op dit moment hadden ze ook wel eens op dit moment een selectie verdiend"
Ten tweede: Dat is drie transferperiodes geleden.

Die uitspraak was toen heel duidelijk en correct gekaderd, maar de nuance van die uitspraak ging aan velen toen voorbij en ondertussen is dat een eigen leven gaan lijden. Onterecht.

Met andere woorden hij vond dat hij er ook bij hoorde, dat is gewoon krak hetzelfde mijn inziens maar bon.

't Was inderdaad al iets langer geleden dan ik dacht, waarvoor mijn excuses. Of het al dan niet terecht is laat ik in het midden, maar nu zo'n transfer maken getuigt nu ook niet bepaald van veel ambitie hè. Ik denk trouwens dat hij op zijn positie gewoon met veel concurrentie te maken heeft/had. Is ook alweer 27 (26 toen) dus of dat nog over "toekomstgericht" valt...

Met andere woorden hij vond dat hij er ook bij hoorde, dat is gewoon krak hetzelfde mijn inziens maar bon.
Korte termijn vs lange termijn.
Niemand vond bvb dat die in de EK-selectie hoorde te zitten. Maar op dat moment werd er volgens Martinez "vanalles uitgeprobeerd", was "vorm van het moment" belangrijk en werden bepaalde spelers die niet in de effectieve kern hoorden beloond en zo (volgens Martinez) geprikkeld naar de toekomst toe. En op dat moment waren zowel Heynen als Bongonda in een bloedvorm.

Maar verder ga ik daar uiteraard niet op in, aangezien ik van beide niet vind dat ze een echt waardige RD zijn op dit moment. Het was gewoon om die uitspraak van toen te kaderen.

Dikke transfer wel, Alderweireld zou met gemak de beste CV van de competitie moeten zijn

Ben ook benieuwd. Lijkt me vooral wéér een prestigetransfer.

Alhoewel, slechter dan Mechele zal die wel niet zijn denk ik :unsure: :headshake:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan