Neen, mijn ongelijk kan bewezen worden en ik zeg dat expliciet ook. Ik kan het perfect mis hebben.Ja, en makkelijk om iemand op voorhand af te breken vooraleer die een minuut gespeeld heeft. Zelfs wanneer er überhaupt nog geen transfer is.
Dat is heel anders dan rap wat komen claimen als het almachtige orakel terwijl je nooit ongelijk kan hebben. En dat is ook wel heel duidelijk voor iedereen die wat logica kan toepassen, hopelijk. Het is gemakkelijk als ik helemaal niets zeg en dan na een rotseizoen van die mens snel zeg : "Hihi dat wist ik al op voorhand."
Bovendien breek ik ook niemand af zonder dat die een minuut heeft gespeeld. Die vent speelde namelijk iets meer dan 1000 minuten om een goal te kunnen maken. Ik breek hem af op basis daarvan ipv mijn broek vol te knallen als Club daar 10 miljoen naar smijt. Er zijn platgezopen havenarbeiders die om 4u 's nachts in een gokcafé objectief betere beslissingen maken over bets m.b.t. de Thaise derde klasse.
Sorry dat ik een schlemiel van 28 jaar met een vermoedelijk riant loon, amper goals op niveau en blijkbaar een fysieke staat die twee maanden recuperatie nodig heeft niet echt een toptransfer vind voor 10 miljoen of iets soortgelijks. Zelfs Lazio heeft er geen vertrouwen in, aangezien ze niet willen verhuren met aankoopoptie. Waarom doe je dat? Omdat je denkt dat de kans groot genoeg is dat die hier gewoon blijft doorstinken en op Europees niveau geen bal gaat presteren natuurlijk. Toch stof tot nadenken aangezien men hem daar twee jaar aan het werk heeft gezien en toch denkt dat hij zijn transfer niet zou kunnen verzilveren in de Jupiler Pro League.
Overal red flags. Dus ik herhaal het nog een laatste keer : Alles wijst op een flop en anders is Brugge hun scouting fenomenaal. Alles in acht genomen is een flop meer aannemelijk op dit moment. Zeker als de scouting blijkbaar niet heeft opgepikt dat die kerel twee maand nodig heeft om terug op niveau te geraken. Die heeft zijn laatste match gespeeld op 22-05-2022 en die moet nu twee maand gaan fitnessen? Ik hoop dat hij dan een blessure heeft opgelopen in tussentijd, want anders is het echt wel triestig dat je daar dan al stond met je 10 miljoen voor zo een beunhaas.
Jij opereert gewoon op een tank zuivere hopium, vrees ik. Deze transfer is zo slecht niet, het zal toch geen 10 miljoen zijn, het zal toch geen super riant loon zijn, ... Jouw goed recht, maar ik ga daar niet in mee. Club heeft nu veel centen. Het is nu dat ze énorm goed moeten opletten met wat ze met hun financieel voordeel doen. Hier legt men de basis voor de komende 5 jaar te domineren en om dichter bij buitenlandse concurrenten te komen.
Laatst bewerkt: