Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoeveel beslissende flaters heeft die eigenlijk gedaan? ik weet nog bvb tegen Gent, maar toen was de match al lang gespeeld...
Tegen standard thuis (2-2 ), op gent, op rsca in zijn korte hoek genomen, thuis tegen antwerp vallende bal en zon zat in zijn ogen die match winnen we wel nog. Voor de rest kan ik me niet iets direct herinneren.

Tegen standard thuis (2-2 ), op gent, op rsca in zijn korte hoek genomen, thuis tegen antwerp vallende bal en zon zat in zijn ogen die match winnen we wel nog. Voor de rest kan ik me niet iets direct herinneren.
Uit bij KVM ook (verlies) volgens mij onzeker bij 1 of 2 goals.

Standard was toch wel het beste voorbeeld. 100x beter zijn dan Standard maar door twee flaters van Mingolet alsnog niet winnen. Hallucinante match was dat.

Mingolet wel ijzersterk in het slot ja.

Nicolas Castro dus zo goed als binnen bij Racing Genk. Lijkt me wel een talent, maar het valt niet helemaal mee met die Zuid-Amerikanen bij ons. Afwachten dus.

Sterke speler natuurlijk, maar snap op zich niet goed waarom we zo veel geld zouden geven voor een positie waarvoor we redelelijk veel alternatieven hebben: kums/de sart/owusu
Andere posities zijn veel dringender: centrale verdediger, backup voor Roef, creatieve aanvallende middenvelder voor blessuregevoelige Vadis
Nielssen speelt met gemak bovenstaande spelers uit de ploeg. Oud middenveld ook, dus meer dan welkom. Ik geloof nog altijd niet dat zo een speler haalbaar is voor Gent. Hopelijk Torunarigha en we hebben zowaar een goeie zomer achter de rug.

Nielssen speelt met gemak bovenstaande spelers uit de ploeg. Oud middenveld ook, dus meer dan welkom. Ik geloof nog altijd niet dat zo een speler haalbaar is voor Gent. Hopelijk Torunarigha en we hebben zowaar een goeie zomer achter de rug.
Mja Nielsen ook al 28, daarom zelf ook niet zo'n voorstander dat die naar Club zou gaan. Moet voor dat geld toch iets jonger en minstens evengoed kunnen vinden denk ik dan.

Mja Nielsen ook al 28, daarom zelf ook niet zo'n voorstander dat die naar Club zou gaan. Moet voor dat geld toch iets jonger en minstens evengoed kunnen vinden denk ik dan.
Goh ja, een speler is in principe in zijn prime tussen 27 en 31 jaar, dus pakweg wat, 5 miljoen, voor een middenvelder die een onmiddellijk rendement heeft, de competitie kent en nog zeker 3 of 4 jaar op zijn top is, lijkt mij toch een goede investering.

Inderdaad, soms worden spelers wel heel snel als te oud versleten. Tegenwoordig moet alles een 20jarig toptalent met doorverkoop waarde zijn.
Gewoon goeie transfer voor Gent.

Goh ja, een speler is in principe in zijn prime tussen 27 en 31 jaar, dus pakweg wat, 5 miljoen, voor een middenvelder die een onmiddellijk rendement heeft, de competitie kent en nog zeker 3 of 4 jaar op zijn top is, lijkt mij toch een goede investering.
Heeft daarentegen 1 goed seizoen gekend in een ploeg die aan 110% draaide. Je doet hier uitschijnen dat je met 5 miljoen voor Nielsen een zekerheid haalt, maar dat is het wat mij betreft allerminst. Ik wil het volgend jaar wel zien bij Gent, lijkt me totaal niet de kwaliteiten te hebben om daar de komende 4 jaar de patron te worden.

Heeft daarentegen 1 goed seizoen gekend in een ploeg die aan 110% draaide. Je doet hier uitschijnen dat je met 5 miljoen voor Nielsen een zekerheid haalt, maar dat is het wat mij betreft allerminst. Ik wil het volgend jaar wel zien bij Gent, lijkt me totaal niet de kwaliteiten te hebben om daar de komende 4 jaar de patron te worden.
Hij was 1 van de redenen dat de ploeg aan 110% draaide. Volgens mij een zeer laag-risico transfer.

Elke transfer blijft een gok he...
Ma deze gok zou ik toch ook nemen eerlijk gezegd. Gent zijn middenveld kan die versterking echt wel gebruiken als ze terug willen meedoen voor de top 4. Maar er gaat toch ook een creatievere speler moeten bijkomen als backup voor Vadis (of om hem uiteindelijk uit de ploeg te spelen)

Elke transfer blijft een gok he...
Ma deze gok zou ik toch ook nemen eerlijk gezegd. Gent zijn middenveld kan die versterking echt wel gebruiken als ze terug willen meedoen voor de top 4. Maar er gaat toch ook een creatievere speler moeten bijkomen als backup voor Vadis (of om hem uiteindelijk uit de ploeg te spelen)
Ik lees dat Club ook een bod heeft uitgebracht op Sander Berge... tja, als je tussen die 2 moet kiezen dan is de keuze snel gemaakt, laat Nielsen maar naar Gent gaan dan 😛

een belachelijk laag bod blijkbaar:

Dat onthult Paul Heckingbottom, de coach van Berge bij Sheffield United, aanYorkshire Live. "We hebben een tijdje terug een bod van Club Brugge gehad", vertelde hij. "Maar dat was zo laag, het was eigenlijk niets waard. Maar verder hebben we niets gehoord."

Zou om 16 miljoen gaan. Belachelijk laag is dat dus alvast niet voor een speler die zelf weg wil (geen zin in nog een seizoen in 2e klasse). Berge zelf zou openstaan voor Club, maar er zal vast wel een PL ploeg uiteindelijk boven de 20 miljoen gaan.

Dan zijn de initiële boden van Milan op CDK zeker ook "belachelijk laag" gezien CDK niet eens per se weg wil en Leeds reeds 37 miljoen (incl. bonussen) had geboden.

Ik lees dat Club ook een bod heeft uitgebracht op Sander Berge... tja, als je tussen die 2 moet kiezen dan is de keuze snel gemaakt, laat Nielsen maar naar Gent gaan dan 😛
Dat is uiteraard een categorie hoger.
Maar ik denk ook niet dat die naar Gent zou komen dus ik blijf het wel een goeie gok vinden voor hen.

Bremen heeft ook al 20 miljoen euro geboden voor Berge dacht ik
Zou het niet slecht vinden dat Club voor een cruciale positie nog eens echt zijn portemonnee gaat opentrekken:
- het geld is er
- we hebben dringend een vervanger voor Vormer (Rits) nodig
- kijk naar Mignolet -> een echte topper kost geld maar die heeft zijn investering al wel terugbetaald.

Zou het niet slecht vinden dat Club voor een cruciale positie nog eens echt zijn portemonnee gaat opentrekken:
- het geld is er
- we hebben dringend een vervanger voor Vormer (Rits) nodig
- kijk naar Mignolet -> een echte topper kost geld maar die heeft zijn investering al wel terugbetaald.
Als we Europees die stap willen zetten gaan we idd ooit eens van dat type transfers moeten beginnen doen.
Nuja, veel hoger dan 20 zou ik voor Berge nu echt wel niet gaan. Mignolet was ook maar 7 miljoen dus de transfersom was nu niet het probleem.

Die 9 miljoen voor Sowah doen wel nog altijd pijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan