Kan leuk worden, wel tijd dat RSCA nu zelf eentje scout.![]()
RSCA trekt Fábio Silva aan | RSC Anderlecht
De jonge Portugese aanvaller komt op huurbasis over van Wolverhampton Wanderers FCwww.rsca.be
Nu ook officieel!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan leuk worden, wel tijd dat RSCA nu zelf eentje scout.![]()
RSCA trekt Fábio Silva aan | RSC Anderlecht
De jonge Portugese aanvaller komt op huurbasis over van Wolverhampton Wanderers FCwww.rsca.be
Nu ook officieel!
Van dat kaliber ? Waarschijnlijk onmogelijk te kopen voor Anderlecht momenteel ja.Zijn de spitsen zo duur dat ze nu 3 seizoenen op rij niets anders kunnen dan huren?
Esposito en Fabio Silva zijn geweldige (FIFA) namen vind ik zelf, net als Zirk/Nmecha/Kouamé dat waren. Maar is er nu niks dat je ineens kan kopen?
Gaat weer hetzelfde scenario zijn, één van beiden (of alle twee) speelt een topseizoen, Anderlecht wil kopen maar kunnen die uiteraard niet betalen. Volgend seizoen weer 2 nieuwe huren?
We hebben Angulo gehaald maar moeten zien of die zich aanpast. Heeft wellicht nog wat tijd nodig.Zijn de spitsen zo duur dat ze nu 3 seizoenen op rij niets anders kunnen dan huren?
Esposito en Fabio Silva zijn geweldige (FIFA) namen vind ik zelf, net als Zirk/Nmecha/Kouamé dat waren. Maar is er nu niks dat je ineens kan kopen?
Gaat weer hetzelfde scenario zijn, één van beiden (of alle twee) speelt een topseizoen, Anderlecht wil kopen maar kunnen die uiteraard niet betalen. Volgend seizoen weer 2 nieuwe huren?
Die 40 miljoen was dubieus (Mendez) maar een talent van Porto is wel iets natuurlijk. Ik zie er vooral een type in dat oorlog kan maken, heel sterk, balaannames, dribbels, goeie passing. Beetje Zirkzee-achtig.Hmm, wordt met nogal veel trom als stunt aangekondigd, en toegegeven, ik heb hem nooit zien spelen, maar als spits zijn die zijn stats bij Porto noch Wolves toch niet om over naar huis te schrijven? Ok, veel invalbeurten blijkbaar, maar dan nog, het is niet omdat Wolves indertijd 40 miljoen betaalde dat hij dat ook waard is en hem dat een toptalent maakt.
Van dat kaliber is misschien moeilijk, maar zijn er geen 23-26 jarige spitsen beschikbaar voor 5 miljoen? Die nog enig potentieel op meerwaarde hebben bedoel ik dan.Van dat kaliber ? Waarschijnlijk onmogelijk te kopen voor Anderlecht momenteel ja.
Nmecha 8 miljoen, Zirkzee willen ze 10 miljoen voor
Op Esposito zit een aankoopclausule dus dat is wel positief
Ze kunnen het zich gewoon niet permiteren 7 - 8 - 9 miljoen voor een spits te geven die dan hopelijk slaagt
Als er geen geld is moeten ze dit wel doen. Anderlecht kan gewoon geen 5 miljoen uitgeven aan een speler momenteel. Dat is de realiteitZijn de spitsen zo duur dat ze nu 3 seizoenen op rij niets anders kunnen dan huren?
Ishaq en Angulo waren samen toch +5 miljoen?Als er geen geld is moeten ze dit wel doen. Anderlecht kan gewoon geen 5 miljoen uitgeven aan een speler momenteel. Dat is de realiteit
Raman deed het eigenlijk vrij goed, kreeg gewoon te weinig kansen van zodra Zirk+Kouamé begon te werken.Ishaq en Angulo waren samen toch +5 miljoen?
Die 4 miljoen van Olsson en 3 miljoen van Raman hadden ze ook wel beter kunnen spenderen maar bon.
Dat is dan het nadeel dat uw huurspelers andere naar de bank verdringen (Raman ) die je wel geld voor gegeven hebt, zaak is nu voo rsca om resultaten te halen en eens inkomsten te halen uit europees voetbal en talenten te verkopen. Ik denk dat jullie wel vrij goed seizoen gaan draaien wellicht meer resultaat gericht maar daar kan je ze geen ongelijk in geven.Raman deed het eigenlijk vrij goed, kreeg gewoon te weinig kansen van zodra Zirk+Kouamé begon te werken.
Benieuwd of ze die nu ineens gaan verkopen, en of ze er dan nog überhaupt iets van terug kunnen krijgen..
2 spelers voor dat bedrag wel maar een spits die zij willen gaat altijd rond de 10 miljoen draaien. Dat kunnen ze niet betalenIshaq en Angulo waren samen toch +5 miljoen?
Die 4 miljoen van Olsson en 3 miljoen van Raman hadden ze ook wel beter kunnen spenderen maar bon.
According to Gianluca Di Marzio (via SempreMilan.it), Maldini and Massara will table an offer of €32m plus bonuses during their visit to Belgium. Their plan is to return to Milano with De Ketelaere and the total cost of the operation would be €35m.
Raman is een subtopspits, daarmee haal je nooit de doelen die je met spelers van het kaliber Kouame/Zirkzee wel kan halen. Mocht bijna elke match 30 minuten invallen maar gaf na nieuwjaar bijzonder weinig thuis. Ook nog eens geregeld goed voor een achterlijke reactie door zijn opvliegend karakter.Raman deed het eigenlijk vrij goed, kreeg gewoon te weinig kansen van zodra Zirk+Kouamé begon te werken.
Benieuwd of ze die nu ineens gaan verkopen, en of ze er dan nog überhaupt iets van terug kunnen krijgen..
Dat is ook mijn grootste issue met die huurpolitiek vooraan. Zeker qua impact op de jonkies (in which we should trust..).Dat is dan het nadeel dat uw huurspelers andere naar de bank verdringen (Raman ) die je wel geld voor gegeven hebt, zaak is nu voo rsca om resultaten te halen en eens inkomsten te halen uit europees voetbal en talenten te verkopen. Ik denk dat jullie wel vrij goed seizoen gaan draaien wellicht meer resultaat gericht maar daar kan je ze geen ongelijk in geven.
Nadeel?Dat is dan het nadeel dat uw huurspelers andere naar de bank verdringen (Raman ) die je wel geld voor gegeven hebt,

Hmm, wordt met nogal veel trom als stunt aangekondigd, en toegegeven, ik heb hem nooit zien spelen, maar als spits zijn die zijn stats bij Porto noch Wolves toch niet om over naar huis te schrijven? Ok, veel invalbeurten blijkbaar, maar dan nog, het is niet omdat Wolves indertijd 40 miljoen betaalde dat hij dat ook waard is en hem dat een toptalent maakt.
Dat is ook mijn grootste issue met die huurpolitiek vooraan. Zeker qua impact op de jonkies (in which we should trust..).
Tbh was Raman toch al van bij de start een domme transfer?Nadeel?
Nu trekt Raman hopelijk zijn conclusies, want ziet zichzelf blijkbaar wel als titularis.
Bij zulke talenten op die leeftijd zijn cijfers ook maar cijfers natuurlijk. Dat bewezen Nmecha en Zirkzee de voorbije jaren toch wel. Dat Wolves, een stabiele Premier League ploeg, hem per se 2 jaar wou verlengen, toont ook aan dat daar nog fel in geloofd wordt.
Dan is die basisplek voor Trebel toch een groter probleem in dat opzicht. In de spits hebben we idd Stroeykens lopen, die minuten MOET maken. En daar is Raman dan toch vooral het probleem. Stroeykens nog niet klaar als titularis, maar zou wel altijd je eerste invaller moeten zijn. Die minuten, gaan nu nog wss naar Raman gaan. Een middelmatige speler die weinig met Youth te zien heeft.
Dat huren is uiteraard niet ideaal, en moet zeker beperkt blijven. Maar je haalt nu al 2 jaar huurspitsen, die ervoor zorgen dat je play off 1 haalt. Want laten we niet zeveren, met Raman als titularis haalt Anderlecht vorig jaar geen PO1. Ja, Raman heeft kwaliteiten, maar toch vooral gebreken.
De spitspositie blijft nu eenmaal allesbehalve evident om in te vullen. Zelfs Brugge, dat al jaren veel centen heeft, heeft toch ook een paar seizoenen moeten zoeken naar een echt deftige spits. Dan huur ik liever talenten in de klasse van Zirkzee en Nmecha, dan nog een nieuwe Raman te gaan halen.
Als ik niet verkeerd was waren de meeste Anderlecht boys toch niet happy met hem als ze hem haaldenTbh was Raman toch al van bij de start een domme transfer?
Voor wat men er voor betaald heeft zeker.Tbh was Raman toch al van bij de start een domme transfer?
Weinigen waren happy toen hij tekende, maar hij maakte vrij snel toch enkele goals en het was beter dan verwacht IMO.Als ik niet verkeerd was waren de meeste Anderlecht boys toch niet happy met hem als ze hem haalden