Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn de spitsen zo duur dat ze nu 3 seizoenen op rij niets anders kunnen dan huren?
Esposito en Fabio Silva zijn geweldige (FIFA) namen vind ik zelf, net als Zirk/Nmecha/Kouamé dat waren. Maar is er nu niks dat je ineens kan kopen?

Gaat weer hetzelfde scenario zijn, één van beiden (of alle twee) speelt een topseizoen, Anderlecht wil kopen maar kunnen die uiteraard niet betalen. Volgend seizoen weer 2 nieuwe huren?

Zijn de spitsen zo duur dat ze nu 3 seizoenen op rij niets anders kunnen dan huren?
Esposito en Fabio Silva zijn geweldige (FIFA) namen vind ik zelf, net als Zirk/Nmecha/Kouamé dat waren. Maar is er nu niks dat je ineens kan kopen?

Gaat weer hetzelfde scenario zijn, één van beiden (of alle twee) speelt een topseizoen, Anderlecht wil kopen maar kunnen die uiteraard niet betalen. Volgend seizoen weer 2 nieuwe huren?
Van dat kaliber ? Waarschijnlijk onmogelijk te kopen voor Anderlecht momenteel ja.
Nmecha 8 miljoen, Zirkzee willen ze 10 miljoen voor

Op Esposito zit een aankoopclausule dus dat is wel positief

Ze kunnen het zich gewoon niet permiteren 7 - 8 - 9 miljoen voor een spits te geven die dan hopelijk slaagt

We hebben Angulo gehaald maar moeten zien of die zich aanpast. Heeft wellicht nog wat tijd nodig.

De zekerheidjes die Verbeke de afgelopen jaren kon kopen waren Raman en Bundu. Maximaal budget wat we konden spenderen. Bijna stond Suzuki bij ons maar zelfs die haalde zijn neus op. Dat was het. Je kan dan nog van dat soort gedoe gaan kopen maar dat is PO2-materiaal he jongens.
Stroeykens zou nu 3de optie moeten worden (Raman weg dan), en dan kan die zich in de schaduw ontwikkelen zodat hij klaar is volgend seizoen. Dan komt er plaats.

Hmm, wordt met nogal veel trom als stunt aangekondigd, en toegegeven, ik heb hem nooit zien spelen, maar als spits zijn die zijn stats bij Porto noch Wolves toch niet om over naar huis te schrijven? Ok, veel invalbeurten blijkbaar, maar dan nog, het is niet omdat Wolves indertijd 40 miljoen betaalde dat hij dat ook waard is en hem dat een toptalent maakt.
Die 40 miljoen was dubieus (Mendez) maar een talent van Porto is wel iets natuurlijk. Ik zie er vooral een type in dat oorlog kan maken, heel sterk, balaannames, dribbels, goeie passing. Beetje Zirkzee-achtig.

Kouame en Nmecha hun stats waren ook belabberd voor ze bij ons kwamen maar de kwaliteit maakt veel goed. En bij de jeugd was Silva wel vrij klinisch in de afwerking.

Van dat kaliber ? Waarschijnlijk onmogelijk te kopen voor Anderlecht momenteel ja.
Nmecha 8 miljoen, Zirkzee willen ze 10 miljoen voor

Op Esposito zit een aankoopclausule dus dat is wel positief

Ze kunnen het zich gewoon niet permiteren 7 - 8 - 9 miljoen voor een spits te geven die dan hopelijk slaagt
Van dat kaliber is misschien moeilijk, maar zijn er geen 23-26 jarige spitsen beschikbaar voor 5 miljoen? Die nog enig potentieel op meerwaarde hebben bedoel ik dan.
Ik begrijp dat we dergelijke spelers als Nmecha en Zirk niet kunnen kopen, maar gaan we seizoen na seizoen in die positie alleen maar huren?
Hopelijk komt Stroeykens er, en is die Angulo een meevaller. Maar dat is koffiedik kijken voorlopig..

Als er geen geld is moeten ze dit wel doen. Anderlecht kan gewoon geen 5 miljoen uitgeven aan een speler momenteel. Dat is de realiteit

Ishaq en Angulo waren samen toch +5 miljoen?
Die 4 miljoen van Olsson en 3 miljoen van Raman hadden ze ook wel beter kunnen spenderen maar bon.
Raman deed het eigenlijk vrij goed, kreeg gewoon te weinig kansen van zodra Zirk+Kouamé begon te werken.
Benieuwd of ze die nu ineens gaan verkopen, en of ze er dan nog überhaupt iets van terug kunnen krijgen..

Raman deed het eigenlijk vrij goed, kreeg gewoon te weinig kansen van zodra Zirk+Kouamé begon te werken.
Benieuwd of ze die nu ineens gaan verkopen, en of ze er dan nog überhaupt iets van terug kunnen krijgen..
Dat is dan het nadeel dat uw huurspelers andere naar de bank verdringen (Raman ) die je wel geld voor gegeven hebt, zaak is nu voo rsca om resultaten te halen en eens inkomsten te halen uit europees voetbal en talenten te verkopen. Ik denk dat jullie wel vrij goed seizoen gaan draaien wellicht meer resultaat gericht maar daar kan je ze geen ongelijk in geven.

Woensdag opnieuw gesprekken met Milan voor CDK.

According to Gianluca Di Marzio (via SempreMilan.it), Maldini and Massara will table an offer of €32m plus bonuses during their visit to Belgium. Their plan is to return to Milano with De Ketelaere and the total cost of the operation would be €35m.

Raman is een subtopspits, daarmee haal je nooit de doelen die je met spelers van het kaliber Kouame/Zirkzee wel kan halen. Mocht bijna elke match 30 minuten invallen maar gaf na nieuwjaar bijzonder weinig thuis. Ook nog eens geregeld goed voor een achterlijke reactie door zijn opvliegend karakter.

Daar ben je niks mee. Er is een reden waarom die mislukt is in Standard en Schalke en ook bij Gent niet helemaal doorbrak.

Dat is dan het nadeel dat uw huurspelers andere naar de bank verdringen (Raman ) die je wel geld voor gegeven hebt, zaak is nu voo rsca om resultaten te halen en eens inkomsten te halen uit europees voetbal en talenten te verkopen. Ik denk dat jullie wel vrij goed seizoen gaan draaien wellicht meer resultaat gericht maar daar kan je ze geen ongelijk in geven.
Dat is ook mijn grootste issue met die huurpolitiek vooraan. Zeker qua impact op de jonkies (in which we should trust..).

Dat is dan het nadeel dat uw huurspelers andere naar de bank verdringen (Raman ) die je wel geld voor gegeven hebt,
Nadeel? :coolbrows:

Nu trekt Raman hopelijk zijn conclusies, want ziet zichzelf blijkbaar wel als titularis.

Hmm, wordt met nogal veel trom als stunt aangekondigd, en toegegeven, ik heb hem nooit zien spelen, maar als spits zijn die zijn stats bij Porto noch Wolves toch niet om over naar huis te schrijven? Ok, veel invalbeurten blijkbaar, maar dan nog, het is niet omdat Wolves indertijd 40 miljoen betaalde dat hij dat ook waard is en hem dat een toptalent maakt.

Bij zulke talenten op die leeftijd zijn cijfers ook maar cijfers natuurlijk. Dat bewezen Nmecha en Zirkzee de voorbije jaren toch wel. Dat Wolves, een stabiele Premier League ploeg, hem per se 2 jaar wou verlengen, toont ook aan dat daar nog fel in geloofd wordt.

Dat is ook mijn grootste issue met die huurpolitiek vooraan. Zeker qua impact op de jonkies (in which we should trust..).

Dan is die basisplek voor Trebel toch een groter probleem in dat opzicht. In de spits hebben we idd Stroeykens lopen, die minuten MOET maken. En daar is Raman dan toch vooral het probleem. Stroeykens nog niet klaar als titularis, maar zou wel altijd je eerste invaller moeten zijn. Die minuten, gaan nu nog wss naar Raman gaan. Een middelmatige speler die weinig met Youth te zien heeft.

Dat huren is uiteraard niet ideaal, en moet zeker beperkt blijven. Maar je haalt nu al 2 jaar huurspitsen, die ervoor zorgen dat je play off 1 haalt. Want laten we niet zeveren, met Raman als titularis haalt Anderlecht vorig jaar geen PO1. Ja, Raman heeft kwaliteiten, maar toch vooral gebreken.

De spitspositie blijft nu eenmaal allesbehalve evident om in te vullen. Zelfs Brugge, dat al jaren veel centen heeft, heeft toch ook een paar seizoenen moeten zoeken naar een echt deftige spits. Dan huur ik liever talenten in de klasse van Zirkzee en Nmecha, dan nog een nieuwe Raman te gaan halen.

Nadeel? :coolbrows:

Nu trekt Raman hopelijk zijn conclusies, want ziet zichzelf blijkbaar wel als titularis.

Bij zulke talenten op die leeftijd zijn cijfers ook maar cijfers natuurlijk. Dat bewezen Nmecha en Zirkzee de voorbije jaren toch wel. Dat Wolves, een stabiele Premier League ploeg, hem per se 2 jaar wou verlengen, toont ook aan dat daar nog fel in geloofd wordt.

Dan is die basisplek voor Trebel toch een groter probleem in dat opzicht. In de spits hebben we idd Stroeykens lopen, die minuten MOET maken. En daar is Raman dan toch vooral het probleem. Stroeykens nog niet klaar als titularis, maar zou wel altijd je eerste invaller moeten zijn. Die minuten, gaan nu nog wss naar Raman gaan. Een middelmatige speler die weinig met Youth te zien heeft.

Dat huren is uiteraard niet ideaal, en moet zeker beperkt blijven. Maar je haalt nu al 2 jaar huurspitsen, die ervoor zorgen dat je play off 1 haalt. Want laten we niet zeveren, met Raman als titularis haalt Anderlecht vorig jaar geen PO1. Ja, Raman heeft kwaliteiten, maar toch vooral gebreken.

De spitspositie blijft nu eenmaal allesbehalve evident om in te vullen. Zelfs Brugge, dat al jaren veel centen heeft, heeft toch ook een paar seizoenen moeten zoeken naar een echt deftige spits. Dan huur ik liever talenten in de klasse van Zirkzee en Nmecha, dan nog een nieuwe Raman te gaan halen.
Tbh was Raman toch al van bij de start een domme transfer?

Als ik niet verkeerd was waren de meeste Anderlecht boys toch niet happy met hem als ze hem haalden
Weinigen waren happy toen hij tekende, maar hij maakte vrij snel toch enkele goals en het was beter dan verwacht IMO.
Naderhand bleef het inderdaad beperkt tot invalbeurten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan