Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dessers terug naar Genk. Feyenoord en Dessers zijn niet overeen gekomen. Denk dat Genk hem voor meer dan 4 miljoen kan verkopen nu.

Er zijn er bij ons die nog hopen dat zijn loon hier gewoon hoger lag dan bij Feyenoord (gezien de financiële perikelen daar) en die daarom niet wilde tekenen. Maar lijkt me inderdaad eerder dat die wil profiteren van zijn goede campagne.

Er zijn er bij ons die nog hopen dat zijn loon hier gewoon hoger lag dan bij Feyenoord (gezien de financiële perikelen daar) en die daarom niet wilde tekenen. Maar lijkt me inderdaad eerder dat die wil profiteren van zijn goede campagne.
Kan me wel voorstellen dat Feyenoord niet al te ver wilt gaan en daardoor niet aan het loon komt zoals bij Genk. Geen idee wat hij daar krijgt? Hij zit uiteraard in een luxepositie.

Hij zal misschien bij Genk niet meer verdienen maar als je bij Feyenoord tekent is het ook niet voor een week en bij Genk kan hij waarschijnlijk sneller vertrekken.

Alle respect voor die jongen maar ik twijfel zeer sterk of hij een hoger niveau dan Genk of Feyenoord aan kan. En zat ook vaker op de bank dan niet in de Eredivisie.

Jutgla zo goed als zeker naar Club.

Mooi, lijkt een ideaal Adamyaans profiel dat duidelijk goed paste bij Club. En Xavi was er begin 2022 nog lovend over dus moet wel iets kunnen.

Alle respect voor die jongen maar ik twijfel zeer sterk of hij een hoger niveau dan Genk of Feyenoord aan kan. En zat ook vaker op de bank dan niet in de Eredivisie.
Denk ik ook niet, maar misschien kan hij wel mooi verdienen in China ofzo of een middenmoter in Spanje of Italië. Ik begrijp wel als hij zijn goed seizoen wilt verzilveren, vooral financieel dan.

Die wil gewoon profiteren van zijn boerejaar natuurlijk.
Geef hem eens ongelijk. Er zal wel een of andere middenmoter van een competitie met hopen TV geld zo gek zijn om hem een loon te geven waarmee hij kan gaan rentenieren als zijn contract daar stopt. En dat zal enkel deze zomer kunnen vrees ik.

Die wil gewoon profiteren van zijn boerejaar natuurlijk.
Geef hem eens ongelijk. Er zal wel een of andere middenmoter van een competitie met hopen TV geld zo gek zijn om hem een loon te geven waarmee hij kan gaan rentenieren als zijn contract daar stopt. En dat zal enkel deze zomer kunnen vrees ik.
Gheysens staat klaar. :unsure:

Gheysens staat klaar. :unsure:

Dessers in België is sowieso Genk.
Als die terugkomt om elders heen te gaan, is dat sowieso voor een andere competitie als de onze tenzij Antwerp waanzinnige bedragen zou betalen. En dat is die nu ook weer niet waard :)

Als die terugkomt om elders heen te gaan, is dat sowieso voor een andere competitie als de onze tenzij Antwerp waanzinnige bedragen zou betalen. En dat is die nu ook weer niet waard :)
Ligt ook nog onder contract bij Genk he?
Dan moet Antwerp die daar al gaan halen en dus, hoogstwaarschijnlijk, meer betalen dan de 4M die Feyenoord moest leggen voor hem.
Nu zie ik ze daar veel zotte dingen doen maar +4M betalen voor Dessers lijkt me wat te hard van de pot gerukt.

Dat 'boerenjaar' van Dessers is toch ook wel ferm overdreven, neen? 9 goals in 27 competitiewedstrijden is nu ook niet bepaald geweldig. Hij heeft daarnaast wel een goed Europees parcours afgelegd met Feyenoord, maar alles in totaal toch niets uitzonderlijks of zo.

Ik heb Feyenoord nu ook niet het hele seizoen gezien, maar van wat ik heb gezien voegde die nu toch ook weer niet zoveel toe in het spel. Ik heb bv. al wat reacties gelezen dat ze blij zijn dat die terug weg is.

Als Dessers nu denkt dat die klaar is voor de PL of zo gaat die nogal verschieten denk ik

Dat 'boerenjaar' van Dessers is toch ook wel ferm overdreven, neen? 9 goals in 27 competitiewedstrijden is nu ook niet bepaald geweldig. Hij heeft daarnaast wel een goed Europees parcours afgelegd met Feyenoord, maar alles in totaal toch niets uitzonderlijks of zo.

Ik heb Feyenoord nu ook niet het hele seizoen gezien, maar van wat ik heb gezien voegde die nu toch ook weer niet zoveel toe in het spel. Ik heb bv. al wat reacties gelezen dat ze blij zijn dat die terug weg is.

Als Dessers nu denkt dat die klaar is voor de PL of zo gaat die nogal verschieten denk ik
Er zijn evengoed reacties dat het jammer is dat hij weg is. Zo gaat dat nu eenmaal. En akkoord dat het in de eredivisie niet speciaal was, maar ergens een Chinese ploeg of middenmoter van een grote competitie gaat zich mogelijks wel baseren op die topschutterstitel in Europa. Grote kans dat ze daar ook spijt van gaan krijgen natuurlijk.

Het was dan ook een grapje :unsure: "Middenmoter met teveel geld"
Ik zie Dessers ook nergens anders in België spelen. Gheysens zal zijn geld wel aan Alderweireld geven, en als ik mag gokken komt daar nog een Batshuayi of Benteke bij.

Ik vind leuke stad en wereldwijd gevolgd eerlijk gezegd niet echt een goed argument om die stap te zetten. Bij een Saelemaekers begrijp ik uiteraard die stap wel, al dacht ik dat die veel minder zou spelen dan hij bij Milan doet. Soit, eerst zien of de transfer er komt en dan kunnen we pas oordelen of het de juiste keuze was.

Lees net dat Saelemaekers weg mag/moet bij Milan en dat ze hem + geld willen gebruiken om Zaniolo bij Roma los te weken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan