Babaluna
Well-known member
Elke Bruggetransfer is op dit moment wenkbrauwenfronsendpfff, 'k weet niet zene, maar dit doet me toch de wenkbrauwen fronsen:

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke Bruggetransfer is op dit moment wenkbrauwenfronsendpfff, 'k weet niet zene, maar dit doet me toch de wenkbrauwen fronsen:

bwa, die spits van Barcelona lijkt me wel ok op het eerste gezicht?Elke Bruggetransfer is op dit moment wenkbrauwenfronsend![]()
Ik ken Jutgla zelf niet goed maar 23 jaar en bijna alleen maar ervaring in de Spaanse 3de klasse, dat lijkt me toch ook een gok. Die Nederlandse linksback lijkt me wel een uitstekende transfer.bwa, die spits van Barcelona lijkt me wel ok op het eerste gezicht?
Voor de rest hebben we nog niet veel gedaan, behalve diene Hollander op LB
Hij heeft toch een aantal matchen met 1e elftal mogen meespelen van Barcelona? Dat maakt van hem geen Messi, maar will toch zeggen dat hij iets kan... kan me voorstellen dat de concurrentie bij Barcelona immens moet zijn voor een plaatsje zelfs maar op de bank.Ik ken Jutgla zelf niet goed maar 23 jaar en bijna alleen maar ervaring in de Spaanse 3de klasse, dat lijkt me toch ook een gok. Die Nederlandse linksback lijkt me wel een uitstekende transfer.
Dat, en de net niet geslaagden die we binnenhaalden van Barcelona en Real de laatste jaren (Vazquez en Portillo) waren toch best ok.Hij heeft toch een aantal matchen met 1e elftal mogen meespelen van Barcelona? Dat maakt van hem geen Messi, maar will toch zeggen dat hij iets kan... kan me voorstellen dat de concurrentie bij Barcelona immens moet zijn voor een plaatsje zelfs maar op de bank.
ja, als we van deze evenveel plezier gaan hebben als van Vazquez dan zit het wel goed!Dat, en de net niet geslaagden die we binnenhaalden van Barcelona en Real de laatste jaren (Vazquez en Portillo) waren toch best ok.
Saai! Nu kunnen jullie ten minste deze quote terug in mijn gezicht gooien als Jutgla wel doorbreekt.Ik zou toch eerst prestaties afwachten vooraleer transfers af te schrijven
Portillio kwam juist in een slechte periode hij wou blijven maar we konden hem niet betalen.ja, als we van deze evenveel plezier gaan hebben als van Vazquez dan zit het wel goed!
Bayern bood hem een nieuwe overeenkomst aan, maar Scott wil niet verlengen en zou liefst naar de Bosuil verhuizen. De onderhandelingen op clubniveau lopen, met de speler verwacht Antwerp snel tot een deal te komen. Om het potentieel van de speler te schetsen: Bild noemt hem “een juweel”.
Die heeft bij Barcelona gespeeld, dus die moet wel goed zijn. Aldus Babaluna
Dat was wel voor Brugge eentje haalde bij Barcelona. Kleine kanttekening.
Toch ene die men quotes bijhoudtDie heeft bij Barcelona gespeeld, dus die moet wel goed zijn. Aldus Babaluna
Dat was wel voor Brugge eentje haalde bij Barcelona. Kleine kanttekening.
Eigenlijk nietToch ene die men quotes bijhoudt
.Das nog zieliger dat ge ze terug moet zoeken.Eigenlijk niet.
Antwerp zou bezig zijn met Christopher Scott.
![]()
Antwerp wil “Duits juweel” Christopher Scott (Bayern München)
Antwerp wil Christopher Scott (20) aantrekken. De Duitse jeugdinternational heeft nog één jaar contract bij Bayern München, waar hij als aanvaller een goeie indruk maakte bij het tweede elftal.www.gva.be
Duitse jeugdinternational die al veel ervaring heeft opgedaan in de Duitse derde klasse en enkele wedstrijden met het eerste elftal van Bayern heeft meegedaan (een absolute topspeler dus).
Om deze flauwe grap te snappen ga je even de discussie over Jutgla moeten teruglezenIk zeg dit niet omdat het antwerp betreft, maar waarom zou een absolute topspeler uit de jeugd van Bayern naar een subtopper in Belgie komen? Of bedoel je "absolute topspeler voor Belgie"?