Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
bwa, die spits van Barcelona lijkt me wel ok op het eerste gezicht?

Voor de rest hebben we nog niet veel gedaan, behalve diene Hollander op LB
Ik ken Jutgla zelf niet goed maar 23 jaar en bijna alleen maar ervaring in de Spaanse 3de klasse, dat lijkt me toch ook een gok. Die Nederlandse linksback lijkt me wel een uitstekende transfer.

Ik ken Jutgla zelf niet goed maar 23 jaar en bijna alleen maar ervaring in de Spaanse 3de klasse, dat lijkt me toch ook een gok. Die Nederlandse linksback lijkt me wel een uitstekende transfer.
Hij heeft toch een aantal matchen met 1e elftal mogen meespelen van Barcelona? Dat maakt van hem geen Messi, maar will toch zeggen dat hij iets kan... kan me voorstellen dat de concurrentie bij Barcelona immens moet zijn voor een plaatsje zelfs maar op de bank.

Hij heeft toch een aantal matchen met 1e elftal mogen meespelen van Barcelona? Dat maakt van hem geen Messi, maar will toch zeggen dat hij iets kan... kan me voorstellen dat de concurrentie bij Barcelona immens moet zijn voor een plaatsje zelfs maar op de bank.
Dat, en de net niet geslaagden die we binnenhaalden van Barcelona en Real de laatste jaren (Vazquez en Portillo) waren toch best ok.

Die heeft bij Barcelona gespeeld, dus die moet wel goed zijn. Aldus Babaluna :unsure:

Dat was wel voor Brugge eentje haalde bij Barcelona. Kleine kanttekening :unsure: .

Antwerp zou bezig zijn met Christopher Scott.

Bayern bood hem een nieuwe overeenkomst aan, maar Scott wil niet verlengen en zou liefst naar de Bosuil verhuizen. De onderhandelingen op clubniveau lopen, met de speler verwacht Antwerp snel tot een deal te komen. Om het potentieel van de speler te schetsen: Bild noemt hem “een juweel”.

Duitse jeugdinternational die al veel ervaring heeft opgedaan in de Duitse derde klasse en enkele wedstrijden met het eerste elftal van Bayern heeft meegedaan (een absolute topspeler dus).

Die heeft bij Barcelona gespeeld, dus die moet wel goed zijn. Aldus Babaluna :unsure:

Dat was wel voor Brugge eentje haalde bij Barcelona. Kleine kanttekening :unsure: .
55ae0cade2eb2.png

Antwerp zou bezig zijn met Christopher Scott.

Duitse jeugdinternational die al veel ervaring heeft opgedaan in de Duitse derde klasse en enkele wedstrijden met het eerste elftal van Bayern heeft meegedaan (een absolute topspeler dus).

Ik zeg dit niet omdat het antwerp betreft, maar waarom zou een absolute topspeler uit de jeugd van Bayern naar een subtopper in Belgie komen? Of bedoel je "absolute topspeler voor Belgie"?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan