Hans Moleman
Well-known member
Bye bye Michel, bedankt voor … euh …
Meer dan 7 miljoen voor gelegd. We kunnen enkel hopen dat daar wat bonussen bij zaten die niet zijn gehaald.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die wouden ze al maar toen liep Ajax ermee weg. Benieuwd of die nog hetzelfde kan brengen.Ik lees hier een rumour dat Club Brugge Daramy zou willen huren.
En toch zag ik er iets in
Meer dan 7 miljoen voor gelegd. We kunnen enkel hopen dat daar wat bonussen bij zaten die niet zijn gehaald.
Leadsinger in nen Shlager BoysbandVoor hoeveel ?
Ergens tussen de 3 en 3,5 blijkbaar. Twente laat ze rollen.Voor hoeveel ?
Was het niet 2 miljoen?Ergens tussen de 3 en 3,5 blijkbaar. Twente laat ze rollen.
who cares , alst maar geld is in ons geval ;pWas het niet 2 miljoen?
Lijkt mij ook aannemelijker.Was het niet 2 miljoen?
Onbegrijpelijke transfer. Blijkbaar al van de vrijdag bezig, maar in het weekend het voetbalnieuws niet gevolgd. Zeer vreemde transfer.Selemani zou naar Genk komen.
Beuwh.
2 spelers die meteen naar KVK mogen komenAlexis De Sart en Dorian Dessoleil gaan niet mee op stage. Zullen nog wel vertrekken dus.

Hoeveel is het voor zo een abonnement ?Pff met hunne MauveTV... Vorig seizoen kon je nog oefenwedstrijden en wedstrijden van de beloften gratis kijken op youtube of de website, nu hebben ze het allemal achter een paywall gestoken. Voor deze transfer krijg je op youtube enkel maar een kort aankondigingsfilmpje van een halve minuut![]()