Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nadeel? :coolbrows:

Nu trekt Raman hopelijk zijn conclusies, want ziet zichzelf blijkbaar wel als titularis.

Bij zulke talenten op die leeftijd zijn cijfers ook maar cijfers natuurlijk. Dat bewezen Nmecha en Zirkzee de voorbije jaren toch wel. Dat Wolves, een stabiele Premier League ploeg, hem per se 2 jaar wou verlengen, toont ook aan dat daar nog fel in geloofd wordt.

Dan is die basisplek voor Trebel toch een groter probleem in dat opzicht. In de spits hebben we idd Stroeykens lopen, die minuten MOET maken. En daar is Raman dan toch vooral het probleem. Stroeykens nog niet klaar als titularis, maar zou wel altijd je eerste invaller moeten zijn. Die minuten, gaan nu nog wss naar Raman gaan. Een middelmatige speler die weinig met Youth te zien heeft.

Dat huren is uiteraard niet ideaal, en moet zeker beperkt blijven. Maar je haalt nu al 2 jaar huurspitsen, die ervoor zorgen dat je play off 1 haalt. Want laten we niet zeveren, met Raman als titularis haalt Anderlecht vorig jaar geen PO1. Ja, Raman heeft kwaliteiten, maar toch vooral gebreken.

De spitspositie blijft nu eenmaal allesbehalve evident om in te vullen. Zelfs Brugge, dat al jaren veel centen heeft, heeft toch ook een paar seizoenen moeten zoeken naar een echt deftige spits. Dan huur ik liever talenten in de klasse van Zirkzee en Nmecha, dan nog een nieuwe Raman te gaan halen.
Ik volg het wel, dat van die spitsen was dan ook mijn oorspronkelijke vraag. Is dat zo'n problematische positie?
Maar als je dan inderdaad ziet dat Brugge het bij spelers als Cyle Larin gaat zoeken, is dat blijkbaar wel zo.

Trebel snap ik ook niet maar Mazzu is blijkbaar fan en het is een ultieme poging om nog iets van dat geld te laten renderen zeker?

Tbh was Raman toch al van bij de start een domme transfer?
Vind ik ook wel. Geen topspeler, geen afwerker en vooral vaak nog de mentaliteit van een klein kind. De prestaties zijn ook niet van die aard dat je het zomaar door de vingers kan zien.

Eigenlijk gewoon een irritante loser eerste klas. Die zou ik ver weg houden van een club als Anderlecht.

Torunarigha tot 2025 getekend :love:
Iemand gaat mij moeten wakker maken, 2 deftige transfers voor de start van het nieuwe seizoen. We doen mee voor po 1 :dance:

Morgen Tissoudali weg, en weg droom :D

Bod is net iets te laag imo. Hopelijk houdt Club wat voet bij stuk. Zal ook afhangen wat men heeft afgesproken qua beloftes enz natuurlijk.

Nu zal hij wel weg zijn, wil graag zelf dus naar Milan. Club gaat niet blijven in de weg liggen. 32M met bonus tot 35M als in de info klopt, dat mag er toch al serieus wezen.

10 jaar terug inderdaad. Nu niet meer.

Ter vergelijking: Wesley ging drie jaar geleden voor 25m naar Aston Villa. Dan is 7 a 10m extra voor Charles echt geen "waanzinnig hoog bod".

10 jaar terug inderdaad. Nu niet meer.

Ter vergelijking: Wesley ging drie jaar geleden voor 25m naar Aston Villa. Dan is 7 a 10m extra voor Charles echt geen "waanzinnig hoog bod".
Hoeveel is hij dan waard volgens u? Waanzinnig hoog is het nu ook weer niet maar 35 lijkt mij toch zeker een correcte prijs.

35 + bonussen zou mooi zijn. Al denk ik dat ze 35 inc bonussen wel zullen aanvaarden.

Sowieso moet hij het record van David verbreken, anders gaat de transfer niet door :unsure:

Ter referentie, als CDK voor 32 miljoen (excl bonussen) naar AC Milan trekt, zou hij in de Eredivisie pas op de 9e plaats komen in de ranking van duurste uitgaande transfers.
Gedeelde 9e plaats met .... Arkadiusz Milik naar Napoli.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan