Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mechele heeft zeker zijn verdiensten gehad. Periodes waar hij zeer solide was en goeie aanvallers in zijn broekzak stak.
Maar laatste 2 seizoenen gaat gewoon te vaak het licht uit.

Ik blijf het een twijfelgeval vinden ... soms kan ik me er ook aan storen, maar andere matchen vind ik die gewoon echt heel sterk gewoon (niet enkel in het verleden).
Knokt zich elke keer opnieuw toch in de ploeg, dan moet je gewoon toch iets kunnen. Geen enkele verdediger de laatste jaren heeft die al uit de ploeg gekregen terwijl dat telkens wel de bedoeling leek. Mechele lijkt me ook zeker niet het type die den boel zou verzieken als ie niet speelt, dus het is niet om "goodwill" te behouden dat ze die in de ploeg zetten lijkt me.

Zijn beste "positie" is wel waar hij weinig tot niet moet uitvoetballen (centraal in een 3-mans) zoals onder Leko, daar was ie outstanding en at iedereen op. Nuja, ze weten ook wel dat ze Mechele vrij aan de bal mogen laten, wat uiteraard een nadeel is voor pakweg een Nsoki, die dan alle druk op hem krijgt.

Bij Hendry is anders ook het licht vaak genoeg uit gegaan, rode kaarten en penalties genoeg op zijn naam.

Gewoon verkopen en een vervanger kopen die Mechele wel uit de ploeg kan spelen.

Mechele maakt zijn foutjes maar over het algemeen is dat best een goede cv, denk niet dat ze binnen Club hem als een probleem zien. Bij N'soki en Hendry gaat het ook vaak mis. En welke cv maakt nooit eens een fout ? Hoedt die ik toch bij de beteren reken maakt ook dikwijls een fout.

Even kijken naar onze kern nu we vandaag onze eerste match met inzet spelen.

GK: Butez, De Wolf, Verhulst
LB: Vines, Avila, Krasniqi
CB: Alderweireld, Pacho, Almeida, Engels, Van Den Bosch
RB: De Laet, Bataille
CM: Yusuf, Gerkens, Verstraete, Vermeeren, Haroun
AM: Miyoshi, Scott, Nainggolan
RW/LW: Benson, Balikwisha, Valencia, Fischer
S: Janssen, Frey, Emegha

Achterin lijkt het huiswerk me klaar te zijn tenzij Butez nog zou vertrekken. Sowieso de linie waar we het meest versterkt zijn, met Alderweireld en Pacho die ook indruk maakte in de voorbereiding. Op links wordt het afwachten of Avila zijn transfersom waard is of dat Vines zijn goede prestaties van het seizoenseinde doortrekt. Krasniqi uit de jeugd heeft me ook positief verrast in de voorbereiding.

Onze grootste zwakte ligt centraal op het middenveld, denk ik. Daar is niks veranderd en buiten Yusuf zie ik daar niet echt een certitude. Nainggolan zou ik daar liever niet meer willen zien, komt beter tot zijn recht op de 10. Ik las alleszins dat men nog naar een centrale middenvelder aan het zoeken is, lijkt me ook broodnodig.

Vooraan kan je nog een flankspeler gebruiken. Fischer is weeral geblesseerd en Valencia heeft mooie dingen laten zien maar is nog maar 19.

Spelers die nog mogen vertrekken: Seck, Dessoleil, De Sart, Lamkel Ze, Junior Pius, Nsimba en ook Dwomoh zou niet in aanmerking komen voor speelminuten dit seizoen.

We staan veel verder dan vorig jaar op hetzelfde moment maar Overmars zijn huiswerk is nog bijlange na niet af.

Knokt zich elke keer opnieuw toch in de ploeg, dan moet je gewoon toch iets kunnen. Geen enkele verdediger de laatste jaren heeft die al uit de ploeg gekregen terwijl dat telkens wel de bedoeling leek. Mechele lijkt me ook zeker niet het type die den boel zou verzieken als ie niet speelt,

Haha, dat zijn idd dezelfde clichés die men steeds bij onze blonde gok star bleef, en blijft aanhalen. Behalve dat laatste zinnetje dan. Dat is ondertussen bewezen, dat Deschacht zich als een verwend klein kind gedroeg als hij niet mocht spelen.

Die had ook een vreemde mentaliteit over jeugd die net kwam piepen bij de A-ploeg. Bij Midmid zei hij zaken die ik niet associeer met een toekomstig/aspirant beloftencoach. En hij zei toen ook dat hij geen analist wou worden 🥴.

Mechele heeft zeker zijn verdiensten gehad. Periodes waar hij zeer solide was en goeie aanvallers in zijn broekzak stak.
Maar laatste 2 seizoenen gaat gewoon te vaak het licht uit.
Mechele is gewoon een degelijke verdediger voor de Jupiler Pro League. In de CL vond ik het niet altijd goed uitzien. Maar die heeft wel echt een prachtig palmares voor zijn kwaliteiten. Gewoon 5 keer kampioen geworden. Voor mensen die alles uit hun kwaliteiten halen heb ik wel respect. Dat was bijvoorbeeld ook voor Deschacht en Verheyen.

Haha, dat zijn idd dezelfde clichés die men steeds bij onze blonde gok star bleef, en blijft aanhalen. Behalve dat laatste zinnetje dan. Dat is ondertussen bewezen, dat Deschacht zich als een verwend klein kind gedroeg als hij niet mocht spelen.
Nooit ne fan geweest van den Oli :p

Time will tell zeker? Zou wel jammer zijn voor De Ketelaere om op die manier niet naar de ploeg van eigen keuze te kunnen. Als Milan Ziyech kan huren, is de vogel al gaan vliegen. Ook beter voor Charles zelf om zo veel mogelijk voorbereiding mee te doen met de Club waar hij zal spelen.

Time will tell zeker? Zou wel jammer zijn voor De Ketelaere om op die manier niet naar de ploeg van eigen keuze te kunnen. Als Milan Ziyech kan huren, is de vogel al gaan vliegen. Ook beter voor Charles zelf om zo veel mogelijk voorbereiding mee te doen met de Club waar hij zal spelen.
Charles zal ook wel snappen dat er een bepaald bedrag over de toonbank moet komen zeker?

Enfin ja, Leeds heeft al 37m geboden en zou zelfs tot 40m willen gaan 't schijnt, dan ga je 30m + 2m bonussen van Milan niet accepteren natuurlijk. Club doet zelfs al wat water bij de wijn door genoegen te nemen met 35m ondanks dat Leeds al hoger is gegaan. Nu is het gewoon aan Milan, zo simpel is het.

Milan komt wel terug, wat proberen druk te zetten en hopen dat De Ketelaere ontevreden wordt en zo transfer forceert.

Charles zal ook wel snappen dat er een bepaald bedrag over de toonbank moet komen zeker?

Enfin ja, Leeds heeft al 37m geboden en zou zelfs tot 40m willen gaan 't schijnt, dan ga je 30m + 2m bonussen van Milan niet accepteren natuurlijk. Club doet zelfs al wat water bij de wijn door genoegen te nemen met 35m ondanks dat Leeds al hoger is gegaan. Nu is het gewoon aan Milan, zo simpel is het.
Eerste artikels dat ik tegen kom is dat Leeds 35m inc fee en bonussen heeft geboden maar dat ze hun bod zouden willen/kunnen verhogen naar 37m inc fee en bonussen. Dat is dus hetzelfde 35m + bonus dat ze verwachten van Milan? Ik kan mis zijn maar volgens wat ik versta is dat er van Brugge uit (nog?) geen water bij de wijn gedaan is omdat ze gewoon het bedrag verwachten dat Leeds hun geboden heeft.

Ik zou in Charles zijn plaats dat niet snappen. 30m+2m is nog altijd een gigantisch bedrag en dat verschil van 5m heeft hij toch ruimschoots goed gemaakt met mee te zorgen voor de titel en CL. Je gaat uw beste jeugdproduct toch niet weg sturen naar waar hij niet wilt of hem tegen zijn zin houden en mogelijks op een slechte manier uit elkaar gaan.

Dat verhaaltje van meer dan David geloof ik weinig van. Zou ook maar belachelijk zijn als dat de reden is.

Eerste artikels dat ik tegen kom is dat Leeds 35m inc fee en bonussen heeft geboden maar dat ze hun bod zouden willen/kunnen verhogen naar 37m inc fee en bonussen. Dat is dus hetzelfde 35m + bonus dat ze verwachten van Milan? Ik kan mis zijn maar volgens wat ik versta is dat er van Brugge uit (nog?) geen water bij de wijn gedaan is omdat ze gewoon het bedrag verwachten dat Leeds hun geboden heeft.

Ik zou in Charles zijn plaats dat niet snappen. 30m+2m is nog altijd een gigantisch bedrag en dat verschil van 5m heeft hij toch ruimschoots goed gemaakt met mee te zorgen voor de titel en CL. Je gaat uw beste jeugdproduct toch niet weg sturen naar waar hij niet wilt of hem tegen zijn zin houden en mogelijks op een slechte manier uit elkaar gaan.

Dat verhaaltje van meer dan David geloof ik weinig van. Zou ook maar belachelijk zijn als dat de reden is.
Club is geen vzw he, 5 miljoen doe je al heel wat mee in België.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan