Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Typisch. De (jaloerse/afgunstige?) supporters van de andere clubs hier die doen alsof Club hier dwars ligt en ocharme dutske Charles tegen zijn wil gijzelt.

Club is gezakt met zijn prijs, vorige gesprekken heeft Milan hun bod NIET verhoogd en zouden dat vandaag ook niet gedaan hebben. Milan is er dus mee aan het rammelen. Wat moet Club doen? Met hun voeten laten spelen en hun grootste talent tot nu toe dan maar weggeven met korting?

We spreken hier toch maar over een verschil tussen vraag en aanbod van een paar miljoen he?
Dan is het toch gewoon teken dat beide ploegen niet willen plooien omwille van ego/aanzien en niet omwille van die prijs?

Ik vind het gewoon jammer voor Charles eerlijk gezegd. Alle begrip dat Club zijn poot stijf houdt als er al een hoog genoeg bod is gekomen van een andere ploeg natuurlijk maar een beetje belachelijk van Milan om per €5 op te bieden in de hoop dat je toch ochere een miljoen of 2 kan uitsparen.

Typisch. De (jaloerse/afgunstige?) supporters van de andere clubs hier die doen alsof Club hier dwars ligt en ocharme dutske Charles tegen zijn wil gijzelt.

Club is gezakt met zijn prijs, vorige gesprekken heeft Milan hun bod NIET verhoogd en zouden dat vandaag ook niet gedaan hebben. Milan is er dus mee aan het rammelen. Wat moet Club doen? Met hun voeten laten spelen en hun grootste talent tot nu toe dan maar weggeven met korting?
Dus jij zit bij aan de onderhandeltafel en weet alle details? En niet van horen zeggen of media of pers ??

Tja, Club hun goed recht om te vragen wat ze willen en daarover voet bij stuk te houden. Dat hebben wij ook gedaan met Onuachu twee zomers geleden. En als ge de plooien kunt glad strijken met de speler (wat ik wel zie lukken tussen CDK en Club) is er niks aan de hand.

Tja, Club hun goed recht om te vragen wat ze willen en daarover voet bij stuk te houden. Dat hebben wij ook gedaan met Onuachu twee zomers geleden. En als ge de plooien kunt glad strijken met de speler (wat ik wel zie lukken tussen CDK en Club) is er niks aan de hand.
Klopt zeker. Maar dat hij zondag niet wou spelen wil toch zeggen dat die jongen weg wil

Ik heb zo mijn bronnen. Ik weet alleen daf zowel vorig gesprek als vandaag Milan hun bod niet verhoogd heeft. Enigste verschil is een extra (onrealistische) bonus.
Dan moet uw bron toch zeeer dicht staan bij het bestuur als ge een uur na de meeting alles al weet. Eerlijk gezegd, echt de details weet je nooit. Zijn altijd 2 verhalen. Milan staat er financieel ook niet zo geweldig op, dus ik begrijp hen wel. Weer een mislukking van zo een bedrag en het komt daar niet goed.

Pas op , ik vind Charles een geweldige voetballer maar hij moet het nog waarmaken ook bij een stap hogerop. Milan moet die daarna al voor minstens 50 a 60 miljoen verkopen om winst te maken als daar nog een doorverkoop clausule op zit. Das toch enorm veel waarop je kan afvragen of hij dat ooit waard gaat zijn

Onderhandelingen zijn al meer dan 2u afgelopen ;)

En als Charles er zijn eerste seizoen een hoop binnen legt in Italië is hij al ineens 50 waard.

Sinds 2018/2019 heeft Milan nog 1x meer dan 30milj betaald voor een speler. Kessie

Dus we moeten nu ook niet doen alsof 30-32 miljoen kleingeld is voor een ploeg als AC Milan. Is gewoon een degelijk bod.

Sinds 2018/2019 heeft Milan nog 1x meer dan 30milj betaald voor een speler. Kessie

Dus we moeten nu ook niet doen alsof 30-32 miljoen kleingeld is voor een ploeg als AC Milan. Is gewoon een degelijk bod.
Milan hun budget is niet meer wat het ooit was, die komen van diep terug maar is vraag/aanbod ter groot is dan stopt het wel ergens. Maar is allemaal speculatie, de kop van CDK zal nu wel al daar zitten mocht het niet doorgaan hoop ik dat hij de knop kan omdraaien.
Zelf Verheyen heeft ooit en aanbod gehad van Ipswich town Club heeft in den tijd ook zijn been stijf gehouden heeft toen ook even geduurd voor die weer met zijn hoofd bij ons zat

Er is een verschil tussen wat een club vraagt en wat een speler waard is. CDK is een goede speler, zeer zeker, met potentieel. CDK heeft zelf aangegeven naar Milan te willen. Er is zelfs een persoonlijk akkoord. IMO doet Brugge net iets te moeilijk. In 2024 loopt zijn contract af in Brugge. Als ze hem deze zomer niet verkopen schieten ze zichzelf in het been volgend jaar

Ut ut ut... Solleke weet hoe de vork aan de steel zit
Die dweilen van Milan hebben geld genoeg!

#stayclassy

Er is een verschil tussen wat een club vraagt en wat een speler waard is. CDK is een goede speler, zeer zeker, met potentieel. CDK heeft zelf aangegeven naar Milan te willen. Er is zelfs een persoonlijk akkoord. IMO doet Brugge net iets te moeilijk. In 2024 loopt zijn contract af in Brugge. Als ze hem deze zomer niet verkopen schieten ze zichzelf in het been volgend jaar
M'enfin zeg. Ze nemen genoegen met minder dan wat Leeds wil bieden omdat ze weten dat CDK Milan prefereert over Leeds, hoezo moeilijk doen? :laugh: Ze blijven niet zakken hè. Er is nog meer dan een maand, tijd genoeg dus.

Club heeft Leeds nog als plan B, en ze zullen wel met De Ketelaere besproken hebben dat hij naar daar vertrekt (of daar op gokken) als de onderhandelingen met Milan mislopen.

De transfermarkt is ook nog lang open, CDK zal hoogstwaarschijnlijk later ook nog wel weg geraken tegen ongeveer het bedrag dat Milan wil bieden.

Geen reden om hier water bij de wijn te doen vind ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan