Ronaldo wil CL spelen en geef hem eens ongelijk, competitie beest zoals hij is zal hij nog wat doelpunten op zijn palmares willen zetten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lees 30 miljoen. Dat vind ik toch een behoorlijk bedrag.
Sorry, maar 30m voor Bergwijn vind ik echt wel overkill. Ik weet dat Ajax een aardige financiële buffer heeft opgebouwd de laatste jaren, maar men moet niet gaan overdrijven imo.Maar wel voor een leuke goede speler, dan kan ik daar gerust mee leven, zeker als je ziet wat er deze zomer wss allemaal zal binnenkomen. Ook qua doorverkoop te verantwoorden, gezien Bergwijn nog maar 24 is.
Nu graag nog Brobbey.
Volgens Romano 30 en volgens Verweij 32.5. Wel in 4 termijnen. Ik vind het ook veel geld, maar ik vrees dat er weinig keus is met wat er is en gaat vertrekken.Sorry, maar 30m voor Bergwijn vind ik echt wel overkill. Ik weet dat Ajax een aardige financiële buffer heeft opgebouwd de laatste jaren, maar men moet niet gaan overdrijven imo.
Er wordt enkel en alleen 30m betaald omdat Bergwijn een Nederlander is. No way dat Ajax dat zou betalen mocht het een buitenlander zijn geweest.
Ja, heel veel geld. Maar je weet wat je koopt, want speler speelde 2 jaar geleden gewoon heel sterk in deze context, en de kans dat je die doorverkoopt voor meer geld, zoals bij Haller, is zo goed als een feit. Gewoon de transfers die je moet doen als je als Ajax zijnde stappen wil blijven zetten.Sorry, maar 30m voor Bergwijn vind ik echt wel overkill. Ik weet dat Ajax een aardige financiële buffer heeft opgebouwd de laatste jaren, maar men moet niet gaan overdrijven imo.
Er wordt enkel en alleen 30m betaald omdat Bergwijn een Nederlander is. No way dat Ajax dat zou betalen mocht het een buitenlander zijn geweest.
Als je de Belgische pers moest geloven dan was het precies een kwestie van tijd dat die ging doorbreken bij ManCity. Blijkbaar niet dan...
Als hij daar aan spelen toekomt, des te beter voor hem natuurlijk.
Echt geen idee wat die bij Atlético gaat zoeken eigenlijk. Past toch totaal niet in die speelstijl imo?
Vreemde transfer van beide kanten.
Vind ik ook een rare transfer eerlijk gezegd...Sterling zou rond zijn met Chelsea volgens Romano.
Kan me zo wel meer momenten herinneren van WitselGoh ja, een middenvelder die veel loopt en weinig risico neemt in de passing.
Maar hij is absoluut niet agressief op het veld...
Misschien hebben ze bij Atletico die oude tackle op Wasilewski gewoon gezien en gedacht: die Witsel moeten we in de ploeg hebben.
Kan me zo wel meer momenten herinneren van Witsel

In België vaker rood gepakt door telkens voet vooruit te gaan.Hoe zo? De laatste 5-10 jaar is Witsel toch echt niet het type speler dat vuile tackles doet...
Die zijn grootste kwaliteit is dat hij in balbezit veel stabiliteit in de ploeg brengt (verliest zelden de bal) - met als nadeel dat er weinig aanvallend uitkomt (geen risico in de passing).
Geen idee of Atletico zo'n speler kan gebruiken![]()
voorlopig is er echter nog geen enkele inkomende transfer gebeurd... Sterling, Raphinha, etc... blijft maar aanslepen precies. Als het dan toch waar zou zijn dan zie ik Azpi en/of Alonso wel in de andere richting vertrekken, al had die laatste toch aangegeven zeer gelukkig te zijn in Londen.Was inderdaad in Barcelona maar zou vooral geweest zijn om Alonso en Azpi te bespreken. De Jong zal waarschijnlijk ook wel aan bod gekomen zijn. Maar het lijkt er nog altijd op dat hij liever in Barcelona blijft.Geen idee wat er van aan is maar Boehly zou naar Barça gevlogen zijn om de transfer van De Jong te hijackenvoorlopig is er echter nog geen enkele inkomende transfer gebeurd... Sterling, Raphinha, etc... blijft maar aanslepen precies. Als het dan toch waar zou zijn dan zie ik Azpi en/of Alonso wel in de andere richting vertrekken, al had die laatste toch aangegeven zeer gelukkig te zijn in Londen.
Altijd leuke speler gevonden, snap de haat op hem niet eigenlijkSterling zou rond zijn met Chelsea volgens Romano.