Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze gaan daar bij Chelsea nogal met een hoop aanvallers achterblijven precies… Dan moet er toch nog iets gebeuren met Werner en Zyjech nee? Leeds toch wel hun 2 beste spelers kwijt nu.

Ze gaan daar bij Chelsea nogal met een hoop aanvallers achterblijven precies… Dan moet er toch nog iets gebeuren met Werner en Zyjech nee? Leeds toch wel hun 2 beste spelers kwijt nu.
Zyech gaat toch naar Milan?

Ziyech zal wel vertrekken idd, Werner hopelijk niet.

edit : geruchten zijn ook dat Chelsea Pulisic + cash zou willen bieden voor De Ligt

Dat zou dan zijn Pulisic & Ziyech out > Raphinha & Sterling in.

Laatst bewerkt:
welke hoop aanvallers? :p

Pulisic heb ik mijn twijfels rond, Ziyech wrs weg en te licht voor de PL, CHO meer geblesseerd dan wat anders, Werner tja.
En voor de rest alleen Havertz. Voor de rest vind ik er geen meer.

welke hoop aanvallers? :p

Pulisic heb ik mijn twijfels rond, Ziyech wrs weg en te licht voor de PL, CHO meer geblesseerd dan wat anders, Werner tja.
En voor de rest alleen Havertz. Voor de rest vind ik er geen meer.
Wel ja, dat zijn er toch nogal wat als je Sterling en Rafinha daaraan toevoegt. Zolang die niet weg zijn, tellen ze als aanvallers hè 😝 En Mount speelt ook vaak in aanvallende posities.

Wel ja, dat zijn er toch nogal wat als je Sterling en Rafinha daaraan toevoegt. Zolang die niet weg zijn, tellen ze als aanvallers hè 😝 En Mount speelt ook vaak in aanvallende posities.
Liverpool heeft/had er niet minder hoor. Salah, Mane (Nu Nunez), Firmino, Jota, Diaz en Origi (die nu wel weg is)

Lijkt me toch logisch dat een (zeker een Engelse) topclub over wat breedte mag beschikken.

Frankie de Jong naar United lijkt steeds zekerder te zijn. Clubs zouden al grotendeels akkoord zijn.

Frankie de Jong naar United lijkt steeds zekerder te zijn. Clubs zouden al grotendeels akkoord zijn.
Toch een transfer waar ik best tevreden mee ben eerlijk gezegd.
Een pion op het middenveld waar we iets mee zijn. Eentje die zijn voet niet terugtrekt en toch ook een goeie pass in de voeten heeft.

Het zal niet genoeg zijn om United op de rails te krijgen maar dat verwacht ik ook nog niet dit seizoen. Maar het lijkt me een stap in de goede richting te zijn.

Toch een transfer waar ik best tevreden mee ben eerlijk gezegd.
Een pion op het middenveld waar we iets mee zijn. Eentje die zijn voet niet terugtrekt en toch ook een goeie pass in de voeten heeft.

Het zal niet genoeg zijn om United op de rails te krijgen maar dat verwacht ik ook nog niet dit seizoen. Maar het lijkt me een stap in de goede richting te zijn.

Ik ben toch benieuwd hoe dat gaat uit draaien als het door gaat want het lijkt wel dat hij tegen zijn zin zijn droom club moet verlaten.

Ik las ergens dat Frenkie gewoon bij Barça zou willen blijven?
Ik denk dat zijn voorkeur daar wel ligt, maar Ten Hag en het feit dat Barça hem misschien wel wilt verkopen kan daar verandering in brengen. Heeft altijd gezegd dat hij in een land wilt spelen met goed weer :unsure: . Hoe zie jij de situatie @Gavin?

Door de doorverkoopclausule levert Botman nog eens bijna 4 miljoen op, bovenop de 9 miljoen die Lille al betaalde. Niet slecht voor een speler die nooit gespeeld heeft in de eerste ploeg van Ajax.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan