Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zyech gaat toch naar Milan?Ze gaan daar bij Chelsea nogal met een hoop aanvallers achterblijven precies… Dan moet er toch nog iets gebeuren met Werner en Zyjech nee? Leeds toch wel hun 2 beste spelers kwijt nu.
welke hoop aanvallers?Ze gaan daar bij Chelsea nogal met een hoop aanvallers achterblijven precies… Dan moet er toch nog iets gebeuren met Werner en Zyjech nee? Leeds toch wel hun 2 beste spelers kwijt nu.

Wel ja, dat zijn er toch nogal wat als je Sterling en Rafinha daaraan toevoegt. Zolang die niet weg zijn, tellen ze als aanvallers hèwelke hoop aanvallers?
Pulisic heb ik mijn twijfels rond, Ziyech wrs weg en te licht voor de PL, CHO meer geblesseerd dan wat anders, Werner tja.
En voor de rest alleen Havertz. Voor de rest vind ik er geen meer.
En Mount speelt ook vaak in aanvallende posities.PSV heeft Xavi Simons transfervrij vastgelegd. Toch wel een kleine stunt te noemen.
Liverpool heeft/had er niet minder hoor. Salah, Mane (Nu Nunez), Firmino, Jota, Diaz en Origi (die nu wel weg is)Wel ja, dat zijn er toch nogal wat als je Sterling en Rafinha daaraan toevoegt. Zolang die niet weg zijn, tellen ze als aanvallers hèEn Mount speelt ook vaak in aanvallende posities.
Toch een transfer waar ik best tevreden mee ben eerlijk gezegd.Frankie de Jong naar United lijkt steeds zekerder te zijn. Clubs zouden al grotendeels akkoord zijn.
Toch een transfer waar ik best tevreden mee ben eerlijk gezegd.
Een pion op het middenveld waar we iets mee zijn. Eentje die zijn voet niet terugtrekt en toch ook een goeie pass in de voeten heeft.
Het zal niet genoeg zijn om United op de rails te krijgen maar dat verwacht ik ook nog niet dit seizoen. Maar het lijkt me een stap in de goede richting te zijn.
En gaan jullie nu met Bergwijn lopen?Richarlison 50+10 naar spurs![]()
Ik denk dat zijn voorkeur daar wel ligt, maar Ten Hag en het feit dat Barça hem misschien wel wilt verkopen kan daar verandering in brengen. Heeft altijd gezegd dat hij in een land wilt spelen met goed weerIk las ergens dat Frenkie gewoon bij Barça zou willen blijven?
. Hoe zie jij de situatie @Gavin?Winks waarschijnlijkEn gaan jullie nu met Bergwijn lopen?