Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
huur met verplichte aankoopoptie las ik. er was enkel nog discussie over de huurprijs, inter zou nu ongeveer 10 miljoen huur bieden
Volgens Fabrizio geen verplichte aankoopoptie. Hopelijk beseft hij nu dat hij wel een goede spits is maar niet van het niveau Lewandowski, Benzema... Ik vraag mij ook af hoe die inter fans daarop reageren?

Het falen van Lukaku bij Chelsea is toch minstens evenveel, zo niet meer, op het conto van Tuchel te schrijven ... Ik heb het hier al geschreven, maar voor zo'n miljardenindustrie blijf ik toch heel vaak het gevoel hebben dat de voetbalwereld zeer amateuristisch wordt gerund. Je betaalt een waanzinnig bedrag voor een speler waarbij je op voorhand weet dat die het best rendeert in een bepaald systeem en onder een bepaalde coaching, om dan verbaasd te zijn dat hij de verwachtingen niet waar maakt wanneer je niet aan die randvoorwaarden voldoet. Dan ben je toch gewoon geld aan het verbranden?

Het falen van Lukaku bij Chelsea is toch minstens evenveel, zo niet meer, op het conto van Tuchel te schrijven ... Ik heb het hier al geschreven, maar voor zo'n miljardenindustrie blijf ik toch heel vaak het gevoel hebben dat de voetbalwereld zeer amateuristisch wordt gerund. Je betaalt een waanzinnig bedrag voor een speler waarbij je op voorhand weet dat die het best rendeert in een bepaald systeem en onder een bepaalde coaching, om dan verbaasd te zijn dat hij de verwachtingen niet waar maakt wanneer je niet aan die randvoorwaarden voldoet. Dan ben je toch gewoon geld aan het verbranden?

Ben hier ook wel deels mee akkoord.

Lukaku heeft toch al bij veel clubs gespeeld, en overal zijn goals gemaakt. Het enige dat je hem kan verwijten is dat rare interview in januari, waardoor de fans zich plots tegen hem keerden...

Gekocht door de voorzitter/eigenaar, niet door de coach. Koppel dat aan een koppige coach en dan heb je dit resultaat.
Rom heeft een ploeg nodig die voor hem voetbalt, zoals bij Inter en de RD het geval is. Overal waar hij succesvol was, werd er in functie van hem gevoetbald. Bij Chelsea gaat dat helaas niet.

Ben hier ook wel deels mee akkoord.

Lukaku heeft toch al bij veel clubs gespeeld, en overal zijn goals gemaakt. Het enige dat je hem kan verwijten is dat rare interview in januari, waardoor de fans zich plots tegen hem keerden...
Dat interview was niet slim, maar dat stelde verder toch echt niet veel voor. Voetbalsupporters gonna voetbalsupporter natuurlijk, maar de club is daar - Tuchel op kop - compleet fout mee omgegaan.
Gekocht door de voorzitter/eigenaar, niet door de coach. Koppel dat aan een koppige coach en dan heb je dit resultaat.
Welja, da's wat ik bedoel met het amateurisme in de voetbalwereld hé. Ik weet dat het schering en inslag is bij voetbalclubs, maar eigenlijk is dat toch onvoorstelbaar?
Rom heeft een ploeg nodig die voor hem voetbalt, zoals bij Inter en de RD het geval is. Overal waar hij succesvol was, werd er in functie van hem gevoetbald. Bij Chelsea gaat dat helaas niet.
Niet alleen dat, Lukaku is een enorm gevoelige, emotionele mens. Die heeft een coach nodig die hem het volledige vertrouwen geeft, die er voor hem is, ... Lukaku onder een afstandelijke coach die niet helemaal overtuigd is van zijn kunnen? Dan speelt Lukaku met nul zelfvertrouwen en vol frustraties.

Ik ben wel akkoord eigenlijk, ik blijf Lukaku een steengoede spits vinden, ze zijn er bij Chelsea (zowel op sportief als emotioneel/coaching vlak) compleet fout mee omgegaan. Tuchel (en wrs de rest van de staf) hun man management skills zijn misschien gewoon niet zo sterk?

Ik ben wel akkoord eigenlijk, ik blijf Lukaku een steengoede spits vinden, ze zijn er bij Chelsea (zowel op sportief als emotioneel/coaching vlak) compleet fout mee omgegaan. Tuchel (en wrs de rest van de staf) hun man management skills zijn misschien gewoon niet zo sterk?
Tuchel staat daar inderdaad niet voor gekend, maar het is zoals @Koone ook stelde dat hij hem gewoon niet wou. Die zijn reactie op Lukaku's interview was zo overdreven, dat was gewoon heel duidelijk voor hem de ideale opportuniteit om naar het bestuur toe te verantwoorden dat hij Lukaku naar het achterplan kon verdringen.

Ik zet Lukaku ook niet op dezelfde hoogte als Lewandowski en Benzema, maar 't blijft wel een ongelofelijke wereldspits. Als je hem goed omringt en juist gebruikt.

Lukaku is een enorm gevoelige, emotionele mens. Die heeft een coach nodig die hem het volledige vertrouwen geeft, die er voor hem is, ... Lukaku onder een afstandelijke coach die niet helemaal overtuigd is van zijn kunnen? Dan speelt Lukaku met nul zelfvertrouwen en vol frustraties.
Mocht hij daar beter mee omkunnen had hij misschien het niveau van de echte, complete top zelfs gehaald.
Als zorgt dat emo-gedoe soms wel dat hij zich nog eens zo hard kan opladen voor iets.

Soit, 100% akkoord met u statement. Lukaku is idd geen Benzema maar in zijn systeem is die toch wel echt top. Dus het is gewoon complete verspilling dat een club zoveel geld geeft aan een spits om hem dan gewoon fout te gaan gebruiken... Tis een beetje als een elektrische fiets kopen van 5K maar die batterij nooit opladen om dan te gaan klagen dat zo'n ding zwaar trapt.

Dortmund lijkt door te pakken voor Haller. Ik denk dat er snel een akkoord gaat komen.

ESPN meldt dat United omgerekend €46.5 miljoen voor Anthony wilt betalen. Het is veel geld, maar ik weet niet of Ajax hem daarvoor laat gaan. En de vraag is of hij zelf zin heeft met het WK dat eraan komt.

Dortmund lijkt door te pakken voor Haller. Ik denk dat er snel een akkoord gaat komen.

ESPN meldt dat United omgerekend €46.5 miljoen voor Anthony wilt betalen. Het is veel geld, maar ik weet niet of Ajax hem daarvoor laat gaan. En de vraag is of hij zelf zin heeft met het WK dat eraan komt.

Deze zou ik toch ferm missen. Echt wel DE smaakmaker van Ajax de laatste 2 seizoenen. Wel benieuwd wat Ten Hag dan allemaal gaat doen met de aanvallende spelers die er nu al lopen.

22 miljoen had ik gelezen voor haller of ben ik fout

Zal met bonussen eerder rond de 35 miljoen liggen.
22 miljoen had ik gelezen voor haller of ben ik fout
Rond de 35 miljoen, maar geen idee wat daar aan bonussen bijzit. Die 22 miljoen is wat Ajax toen betaald heeft denk ik?

Hij heeft blijkbaar zijn vakantie al onderbroken voor de medische keuring, dus die zijn we kwijt. Bergwijn en Brobbey zullen wel snel naar Amsterdam komen. Al hoop ik dat Brobbey niet belachelijk veel gaan kosten.

Deze zou ik toch ferm missen. Echt wel DE smaakmaker van Ajax de laatste 2 seizoenen. Wel benieuwd wat Ten Hag dan allemaal gaat doen met de aanvallende spelers die er nu al lopen.
Zou idd pijnlijk zijn. Hebben we echt gemist in het laatste deel van het seizoen.

Verder heeft PSV Hoever bijna binnen en trekt Yilmaz naar Sittard. Zeker die laatste is toch een stunt te noemen. Voor 5 jaar getekend (2 als speler en daarna begint hij aan zijn trainerscursus).

En ze hebben nog maar pas geweldig veel geld betaald voor die Jadon Sancho, toch ook een winger...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan