Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Orifi officieel naar Ac Milan.

Wordt leuk in de modestad, Lukaku bij Inter en Origi bij Milan. Hopelijk wordt Origi er titularis, al lijkt het mij moeilijk om van dat etiket supersub af te geraken.
Zal wel zijn kansen krijgen zeker? Ibrahimovic geloof ik niet echt in dat hij nog een dragende rol zal kunnen hebben, Giroud is ondertussen ook al 35, Lazetic nog maar 18, en dan zijn we rond qua spitsen daar. Dus als hij de eerste matchen wat deftig speelt moet hij wel de basis kunnen halen denk ik.
Goeie transfer voor hem imo.

Zal wel zijn kansen krijgen zeker? Ibrahimovic geloof ik niet echt in dat hij nog een dragende rol zal kunnen hebben, Giroud is ondertussen ook al 35, Lazetic nog maar 18, en dan zijn we rond qua spitsen daar. Dus als hij de eerste matchen wat deftig speelt moet hij wel de basis kunnen halen denk ik.
Goeie transfer voor hem imo.

Het is te hopen in elk geval, met het oog op het WK maar ook gewoon voor Origi, want ik gun die echt eens een topseizoen.

Ibra en Giroud hebben vorig jaar nochtans wel nog serieus hun waarde bewezen, maar idd, vooral Ibra zie ik maar een handvol wedstrijden spelen (als zijn contract verlengd wordt in elk geval), die wordt er dit jaar 41 :eek:

Als ze natuurlijk nog een spits halen wordt het wellicht weer moeilijker.

Botman voor 37 miljoen naar Newcastle. Toch behoorlijk wat geld voor hem. Ajax profiteert hier ook nog wat mee. Benieuwd wat Newcastle nog allemaal gaat halen met al dat geld.

Volgens Di Marzio en Romano is AC Milan in gesprek met Ziyech. Die weg mag bij Chelsea.

Volgens Di Marzio is Chelsea ook bezig met De Ligt, maar is het eerste bod afgewezen. Er gaan geruchten dat Chelsea nu 40-45 miljoen + Werner biedt.

Het is te hopen in elk geval, met het oog op het WK maar ook gewoon voor Origi, want ik gun die echt eens een topseizoen.

Ibra en Giroud hebben vorig jaar nochtans wel nog serieus hun waarde bewezen, maar idd, vooral Ibra zie ik maar een handvol wedstrijden spelen (als zijn contract verlengd wordt in elk geval), die wordt er dit jaar 41 :eek:

Als ze natuurlijk nog een spits halen wordt het wellicht weer moeilijker.
Zlatan zijn knie was toch weer kapot ? Die ligt al maanden out dacht ik

Veel transferactiviteit naar Italië precies tot nu toe... misschien dat de Italiaanse clubs opnieuw wat sterker gaan worden op Europees niveau?

Zou wel mooi zijn... zeker een club als AC Milan. Ik herinner mij nog de tijd met Inzaghi, Shevchenko enz.

Veel transferactiviteit naar Italië precies tot nu toe... misschien dat de Italiaanse clubs opnieuw wat sterker gaan worden op Europees niveau?

Zou wel mooi zijn... zeker een club als AC Milan. Ik herinner mij nog de tijd met Inzaghi, Shevchenko enz.
Het is nu ook niet dat het top transfers zijn...

Pirlo, dida, cafu, kaka ...

Weer 50m aan een backup DM, 50m aan een backup linksback, en bijna 100m aan aanvallers na vorige zomer ook al ene van 100m te halen. Hoe doet Pepke het toch, toptrainer… :unsure:

Benieuwd hoeveel ze gaan kosten. Wijndal had een afkoopsom van €10 miljoen dacht ik. Dan Bergwijn voor rond de €25 en dan zal Brobbey ergens rond de €15 - €20 zitten. Behoorlijk veel wel voor Brobbey en Bergwijn. Maar ze gaan nodig zijn.
En als je ziet wat we voor Gravenberch en Haller al konden vangen, en Nico zal ook wel binnenkort vertrekken. Allemaal te verantwoorden die bedragen.

En wie weet vertrekken Antony en Alvarez ook nog.

En als je ziet wat we voor Gravenberch en Haller al konden vangen, en Nico zal ook wel binnenkort vertrekken. Allemaal te verantwoorden die bedragen.

En wie weet vertrekken Antony en Alvarez ook nog.

Tja, tijd om opnieuw te bouwen bij Ajax he.

Trainer weg, een aantal belangrijke spelers weg... mogelijks een moeilijker seizoen voor de boeg

Tja, tijd om opnieuw te bouwen bij Ajax he.

Trainer weg, een aantal belangrijke spelers weg... mogelijks een moeilijker seizoen voor de boeg

Wordt wel afwachten. Schreuder een trainer die wat in de lijn ligt van Ten Hag, was zelfs zijn assistent toen Ten Hag in Amsterdam aan zijn avontuur begon. En de wijzigingen in de kern lijken voorlopig nog wel mee te vallen. Als men dan spelers gaat halen van het niveau Wijndal en Bergwijn, en een Ihatarren verwacht ik eerlijkgezegd ook veel van dit seizoen, dan gaat het in de eredivisie nog wel meevallen lijkt mij.

Zeker omdat PSV ook een aanpassingsperiode zal nodig hebben, met de nieuwe trainer, en wat key spelers die vertrekken. Laat dat seizoen maar snel beginnen!

Botman voor 37 miljoen naar Newcastle. Toch behoorlijk wat geld voor hem. Ajax profiteert hier ook nog wat mee. Benieuwd wat Newcastle nog allemaal gaat halen met al dat geld.
Ik vind dat die wel verstandige tranfers doen voorlopig zoals Pope, Trippier en Targett. Mannen met ervaring in de PL, die al bewezen hebben wat ze kunnen en geen te zotte bedragen voor moeten betalen.
Botman vind ik dan weer vreemd. Zou bvb. een Joe Gomez niet haalbaar zijn?

Spurs gaat een bod doen op zowel Richarlison als Gordon. :angry::help:

Dat Richarlison gaat vertrekken is een zekerheid maar Gordon... De sfeer zal plezant zijn in Goodison Park :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan