Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die jongen is echt op sterven na dood, zou 6-10 miljoen kosten om vervolgens geen goals te maken. Tenzij de Deense connectie hem terug nieuw leven inblaast is dat een zoveelste nagel in de doodskist van Anderlecht.Anderlecht wil Kasper Dolberg. Enerzijds denk ik dikke transfer, anderzijds lukt het precies nergens meer en is het ook een dure vogel.
Jammer eigenlijk, want ik heb bij momenten enorm genoten bij zijn tijd in Amsterdam. Zo koel hoe hij kon afwerkenDie jongen is echt op sterven na dood, zou 6-10 miljoen kosten om vervolgens geen goals te maken. Tenzij de Deense connectie hem terug nieuw leven inblaast is dat een zoveelste nagel in de doodskist van Anderlecht.
Voor 4-5 miljoen kan je het er nog op wagen, maar die heeft eigenlijk al bewezen dat hij Anderlecht niet overstijgt.
. Maar helaas had ik daar ook al het gevoel dat hij geen echte topspits ging worden. Veel te wisselvallig.Gent gaat vooral de topschutter naar een PO2 concurrent laten gaan voor een appel en een eiVoor 5 à 6 miljoen kan je proberen Cuypers te halen.

Dit geloof je toch zelf niet?Voor 5 à 6 miljoen kan je proberen Cuypers te halen.
Ik zal me corrigeren. Als Southampton Onuachu komt halen voor door de 20 mio dan kan je Cuypers ook voor +10 mio veilen (volgens Transfermarkt is ie 11 mio waard).Dit geloof je toch zelf niet?
Ik vind dit allesbehalve grappig. Omdat een of andere kutploeg uit Engeland zijn huiswerk niet maakt, maar wel geld kan gooien onder de winterstop met dat klote TV-geld.Onuachu mag/moet weg bij Southampton overigens, grappig.
Ik ben wel blij dat Coucke het goed doet bij KV Mechelen. Hij leek me nochtans moeilijk te starten.Lammens zou bij Mechelen ook niet eerste doelman zijn geweest hoor. Coucke is een van de weinige lichtpunten van het afgelopen seizoen.
Maarja, je weet ook wel dat een keeper toch iets gans anders is qua positie dan iemand op het (midden)veld.Toen ze Nainggolan lieten gaan hebben ze ook gewoon Vermeeren de kans gegeven, een 17-jarige. Zowel Overmars als Van Bommel durven spelers jong brengen.
Als Marc en Mark dat zien zitten wie ben ik dan om daar wantrouwig over te zijn?Maarja, je weet ook wel dat een keeper toch iets gans anders is qua positie dan iemand op het (midden)veld.
Zou jij tevreden zijn, als supporter van een ploeg met ambitie, dat je eerste keeper, die dit jaar subliem was, weg gaat en de vervanger een jonge gast is, die bankzitter was bij Club en eigenlijk 0,0 ervaring heeft op dit niveau?
Als dat achteraf goed uitdraait is dat leuk, maar lijkt me toch een enorme gok, en ik geloof niet echt dat Antwerp die zou nemen, die gaan gewoon een andere eerste keeper halen denk ik.

Verbruggen had ook 0% ervaring op "dit" niveauMaarja, je weet ook wel dat een keeper toch iets gans anders is qua positie dan iemand op het (midden)veld.
Zou jij tevreden zijn, als supporter van een ploeg met ambitie, dat je eerste keeper, die dit jaar subliem was, weg gaat en de vervanger een jonge gast is, die bankzitter was bij Club en eigenlijk 0,0 ervaring heeft op dit niveau?
Als dat achteraf goed uitdraait is dat leuk, maar lijkt me toch een enorme gok, en ik geloof niet echt dat Antwerp die zou nemen, die gaan gewoon een andere eerste keeper halen denk ik.
Voila, en we hebben met Butez het beste voorbeeld in huis dat tijd en vertrouwen een wereld van verschil kunnen maken voor een keeper.Als Marc en Mark dat zien zitten wie ben ik dan om daar wantrouwig over te zijn?
We hebben wel de gok genomen om een half seizoen met maar 1 spits af te werken
Vandevoordt is bij Genk zelfs al op zijn 18 in de eerste ploeg gekomen, Lammens is al 20.
Tegenwoordig is dat allemaal niet zo speciaal meer, ons middenveld na nieuwjaar was soms een 17-, een 20- en een 22-jarige.

Als Marc en Mark dat zien zitten wie ben ik dan om daar wantrouwig over te zijn?
We hebben wel de gok genomen om een half seizoen met maar 1 spits af te werken
Vandevoordt is bij Genk zelfs al op zijn 18 in de eerste ploeg gekomen, Lammens is al 20.
Tegenwoordig is dat allemaal niet zo speciaal meer, ons middenveld na nieuwjaar was soms een 17-, een 20- en een 22-jarige.
Genk heeft al bewezen dat je perfect talentvolle jonge keepers in de basis kan droppen.
Voila, en we hebben met Butez het beste voorbeeld in huis dat tijd en vertrouwen een wereld van verschil kunnen maken voor een keeper.
![]()
Jupiler Pro League 2020-2021
Die tweede is een serieus cadeautje :crazy: Geluk dwing je af he. Kampioenengeluk.www.beyondgaming.be
Heerlijke posts toch
Al hoop ik eigenlijk wel dat Butez gewoon blijft.
Ook akkoord, al was er toch ook al heel wat "fuzz" rond zijn persoon en stond die al een gigantisch talent aangeschreven als ik jullie hier mag geloven.Verbruggen had ook 0% ervaring op "dit" niveau