Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

voor iemand die 30 jaar wordt in september, valt dat toch echt wel mee. Ook niet iemand die via zijn nationale ploeg uibllinkt, ook nog maar een goeie 50 matchen op het hoogste niveau,...

'Maar' een goeie 50 matchen. 'Maar' de spelverdeler. Enige wat (zwaar) in zijn nadeel speelt is zijn leeftijd. Met 5 miljoen haal je normaal gezien geen evenwaardige vervanger.

Gebleken in de PO's, Teuma is onvervangbaar voor Union, even onvervangbaar als een goede Vanaken dat bij Club is.

5 miljoen is idd peanuts.

En dan nog naar Reims. Beetje middenmoot Ligue 1 gaan spelen ipv elk jaar voor de titel/PO1 in Belgie met Europees voetbal er bovenop. Zwak hoor.

Anderlecht is zeker nog in vakantie? Nog maar weinig gehoord omtrent inkomende transfers…
:fingerguns:

Anderlecht is zeker nog in vakantie? Nog maar weinig gehoord omtrent inkomende transfers…
Zal wachten zijn op de verkoop van Verbruggen zeker? Brighton in pole position. Hoop toch dat Burnley er mee gaat lopen. Straks lenen ze hem nog uit aan Union.

Loonkosten wil men terecht inperken, maar daar sta je dan wel veel zwakker om spelers aan te trekken.

Kunt er anders een zak patatten zetten, kunnen evengoed voetballen. Teuma vergelijken met Verstraete, nu heb ik alles gehoord.
Ik denk dat het een beetje sarcastisch was, want Verstraete heeft een redelijk dik loon. Los daarvan, complete non-voetballer en qua mentaliteit ook compleet fout.

Zou jij er blij mee zijn jij volgt ajax ook en daar waren ook sommigen blij dat ze er vanaf waren ( weinig werklust ) van NIce etc heb ik geen idee.
Onder Bosz was die wel goed. Maar leek daarna de weg wat kwijt, en kwam nog maar heel moeilijk tot scoren toe.

Nu is het aan Riemer om te bewijzen dat hij ook een carrière weer op het juiste spoor kan brengen.

Gezien de armoede in onze aanval de laatste jaren van spelers die niet gehuurd waren, ben ik wel blij met deze gok. En ook heel benieuwd of we die Dolberg van zijn debuutjaar bij vlagen terug gaan zien.

Terug
Bovenaan