Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Romain Mundle zou de volgende zijn om naar Standard te komen voor 4 jaar.
Komt over van de U21 van Tottenham. En zo gaan we alsmaar meer de Engelstalige tour op :D
T'is gebeurd! Officieel nu. Kijk er naar uit om die jonge Britten aan het werk te zien.
Blijkbaar heeft de komst van Touré hem over de streep getrokken.

Allemaal goed dat jong geweld, maar nu tijd om 2/3 ervaren spelers aan te trekken + Zinckernagel proberen te houden.

T'is gebeurd! Officieel nu. Kijk er naar uit om die jonge Britten aan het werk te zien.
Blijkbaar heeft de komst van Touré hem over de streep getrokken.

Allemaal goed dat jong geweld, maar nu tijd om 2/3 ervaren spelers aan te trekken + Zinckernagel proberen te houden.
Ja, laat ze maar los, die jonge veulens.
Maar idd, nu nog ne ervaren CAM, want daar vind ik Zinckernagel toch niet 100% in.

Jullie gaan toch niet veel transfers kunnen doen de komende tijd. Net zoals RWDM 😅

EDIT: ook op sporza:

Dwomoh uitgeleend aan RWDM met aankoopoptie.

Ja, laat ze maar los, die jonge veulens.
Maar idd, nu nog ne ervaren CAM, want daar vind ik Zinckernagel toch niet 100% in.
Blijkbaar zou Zinho Vanheusden ook terugkomen, huur met optie tot aankoop. Hij is de gok zeker waard.
Nu hopen dat hij door de medische controle geraakt..

Er is weinig budget maar Fergal is toch sterk bezig imo.

Blijkbaar zou Zinho Vanheusden ook terugkomen, huur met optie tot aankoop. Hij is de gok zeker waard.
Nu hopen dat hij door de medische controle geraakt..

Er is weinig budget maar Fergal is toch sterk bezig imo.
Als we die een seizoen blessurevrij kunnen houden, dan is die weer van goudwaarde naast Bokadi.

Ik was hem eerlijk gezegd al vergeten intussen. Wat enorm spijtig is, want die leek echt een rijzende ster te zijn. Doodzonde hoe het tot nu toe voor hem is verlopen.

Mag ik vinden dat Kompany precies wel heel regelmatig teert of terugvalt op "gekende" spelers? Cfr deze, enkele JPL spelers,...

Is dat erg, op zich niet, want je weet wat je er aan hebt (of kan hebben), maar dat kan je niet blijven doen op lange termijn omdat je ze niet meer zal kennen?

Manager Engelse stijl hé. Zal geen grote scoutingcel hebben.

Op zich leert hij ook veel nieuwe spelers kennen daar hé. Zal wsl ook een lijstje hebben van Championship spelers vermoed ik. Dus vroeg of laat zal dat wel stoppen denk ik

Mag ik vinden dat Kompany precies wel heel regelmatig teert of terugvalt op "gekende" spelers? Cfr deze, enkele JPL spelers,...

Is dat erg, op zich niet, want je weet wat je er aan hebt (of kan hebben), maar dat kan je niet blijven doen op lange termijn omdat je ze niet meer zal kennen?
Heeft toen hij in België zat zowat iedere speler in de jupkes league geanalyseerd, waardoor hij perfect kan zien wie er in zijn systeem past. Neem aan dat hij dit ook in the championship heeft gedaan, want de eerste transfer was een cv uit de Engelse 2de klasse. En er zullen er volgens mij ook nog volgen.

Sadiki en Agyei natuurlijk een ander verhaal, zijn 2 buitenkansjes om redelijk goedkoop binnen te halen door de ravage hier op Anderlecht, en dat weet Vinny ook gewoon.

Hoop dat Sambi en Doku ooit terug onder zijn vleugels terechtkomen.

Gingen ook al geruchten over Vranckx.

Dolberg zou rond moeten zijn tegen maandag.

De grootspraak dat we geen uitgaande transfers nodig hebben om spelers te kunnen halen zullen we ook maar met een korreltje zout nemen. ;)
Jürgen Geril was al herinneringen aan Herman aan het ophalen en hem te bestoefen dat hij toch altijd compromissen zocht en op tijd was met zijn transfers..

Terug
Bovenaan