Général Zantas
Well-known member
Ook Jan Van Den Bergh weg bij Beerschot, voor een peulschil naar NAC Breda.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meunier weet ik toch zo niet. Ik vind die de laatste seizoenen echt enorm zwak. Logisch dat hij weinig speelt. De laatste matchen bij de rode duivels ergerde ik mij daar ook de hele match aan. Die is precies al zijn snelheid kwijt. Traag, log. Volgens mij een dure vogel waar je nog weinig mee bent.Mata weg is goed voor de ploeg, RB had wat vernieuwing nodig en kunnen daar wat jeugd plaatsen en eventueel Meunier, die ik gewoon graag zie terugkomen omdat hij het is. Voor Sylla blijkbaar ook interesse van Leipzig, Club vraagt 20 miljoen, potentieel meer waard maar dan moet zijn koppeke er meer bij zitten dan de laatste maanden. Zou dus geen slechte deal zijn om te verkopen.
Thomas van der Keybus ook definitief naar Westerlo, goeie speler voor hen
Het hart wil wat het hart wil!Meunier weet ik toch zo niet. Ik vind die de laatste seizoenen echt enorm zwak. Logisch dat hij weinig speelt. De laatste matchen bij de rode duivels ergerde ik mij daar ook de hele match aan. Die is precies al zijn snelheid kwijt. Traag, log. Volgens mij een dure vogel waar je nog weinig mee bent.
Over die zijn transfer hoor je precies ook niets meerMeunier als back-up zou ik wel nemen, als het idd aan een soldenprijs is. Kan afwisselen met Sabbe, die ik ondanks zijn jonge leeftijd toch volop kansen zou geven. Zolang ook Buchanan er is heb je die ook nog als back-up, hoewel ik die liever zie gaan.
idd, dat leek zo goed als in kannen en kruiken. Hoe die speelde én hoe hij zich gedroeg, dikke strik errond wat mij betreft.Over die zijn transfer hoor je precies ook niets meer
Dat is de laatste jaren toch nog meegevallen? Alderweireld, Vertonghen, Chadli bij Westerlo, Kompany sportief gezien ook wel zijn waarde nog gehad. In het geval van Brugge zijn de successen wel minder met Boyata en Odoi, maar die komen qua kwaliteiten natuurlijk niet in de buurt.Heel sterk mijn twijfels bij meunier ik hou natuurlijk van hem als speler, maar zelf bij dortmund b kon hij hem niet meer in de ploeg spelen en hoe fit is hij ?
Spelers terug halen is meestal niet zo een groot succes
Ik denk nu spontaan aan wesley, dirar en Joske bij ons in een niet al te ver verledenDat is de laatste jaren toch nog meegevallen? Alderweireld, Vertonghen, Chadli bij Westerlo, Kompany sportief gezien ook wel zijn waarde nog gehad. In het geval van Brugge zijn de successen wel minder met Boyata en Odoi, maar die komen qua kwaliteiten natuurlijk niet in de buurt.
Al stel ik me wel vragen bij de fitheid van Meunier, maar als die financieel stevig wil inleveren is dat toch het risico waard denk ik.
Serieus ? Enkel Alderweireld en in véél mindere mate Verthongen kun je een succes noemen.Dat is de laatste jaren toch nog meegevallen? Alderweireld, Vertonghen, Chadli bij Westerlo, Kompany sportief gezien ook wel zijn waarde nog gehad. In het geval van Brugge zijn de successen wel minder met Boyata en Odoi, maar die komen qua kwaliteiten natuurlijk niet in de buurt.
Dat laatste zal dan toch vooral aan uw verwachtingen gelegen hebben. Chadli toch geen slecht seizoen gespeeld, gezien zijn leeftijd en blessurehistoriek? Vertonghen na het WK bij de beste spelers van Anderlecht en sterk seizoen gespeeld. Kompany zoals ik aanhaal te veel blessures, maar haalde wel hoog niveau als hij speelde.Serieus ? Enkel Alderweireld en in véél mindere mate Verthongen kun je een succes noemen.
Kompany had dat ook ook gekund maar te veel blessures.
De rest; Radja, Mirallas, Chadli, Boyota....toch allemaal de verwachtingen niet kunnen inlossen ?
Speelde wel nog 18 matchen, en was daar, zeker toen Vercauteren coach was, bij momenten indrukwekkend..
Kompany had dat ook ook gekund maar te veel blessures.