Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Anderlecht heeft zo al geen geld, wat zou een speler die tot voor kort €461.538 per week verdiende daar gaan doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn liefde voor het vaderland is dan toch wel vrij groot als je op je 24e al beslist om een stap terug te doen.Lang naar PSV is bevestigd. Met haalbare bonussen komen ze op 15 miljoen uit, waardoor hij de duurste inkomende speler van PSV wordt.
Zo groot zelfs dat hij de hele top 3 wou gehad hebben!Zijn liefde voor het vaderland is dan toch wel vrij groot als je op je 24e al beslist om een stap terug te doen.

Tja, Genk rekruteert precies alleen nog Afrikanen. Zo is het altijd wel iets hèRSCA rekruteert precies wel op spelers met blonde gemillimetreerde coupes

Ik snap dit inderdaad niet. Matige statistieken, harde werker (maar zo lopen er veel rond), en zijn transfer naar NL bevestigd dit toch gewoon?Pfffff.
Tuurlijk kon Lang niet eeuwig bij Club blijven, maar het doet toch pijn. Moeilijk te snappen als je geen Club supporter bent, maar Lang is voor mij één van de beste spelers van Club van de laatste 20 jaar geweest.
Daar ben ik ook niet echt mee eens. Kan best begrijpen dat je als Brugge supporter Lang niet graag ziet vertrekken.Ik snap dit inderdaad niet. Matige statistieken, harde werker (maar zo lopen er veel rond), en zijn transfer naar NL bevestigd dit toch gewoon?
Vond zich zelfzelf te goed voor België maar gaat nu gewoon naar NL.
De wereldspeler die jullie er zo vaak van maken snapt inderdaad geen enkele andere supporter.
Maar gewoon sterk onderhandeld van Club.
15 miljoen euro is toch minstens 5 te veel.
Mee eens, een groot ego en altijd wat te beleven maar dan eerder qua gedrag, voetballend vond/vind ik Lang nu niet bepaald een speciale voetballer hoor. Bizar dat de perceptie bij de gemiddelde Brugge supp dan zo anders is wel, zij zagen hem natuurlijk meer spelen en kunnen het misschien beter inschatten wat zijn echte "waarde" was maar als tegenstander denk ik niet dat je dacht Brugge met of zonder Lang is een groot verschil. Helft van de keren had ie er ook gewoon geen zin in leek het omdat de tegenstander hem te "min" was.Ik snap dit inderdaad niet. Matige statistieken, harde werker (maar zo lopen er veel rond), en zijn transfer naar NL bevestigd dit toch gewoon?
Vond zich zelfzelf te goed voor België maar gaat nu gewoon naar NL.
De wereldspeler die jullie er zo vaak van maken snapt inderdaad geen enkele andere supporter.
Maar gewoon sterk onderhandeld van Club.
15 miljoen euro is toch minstens 5 te veel.
Ja want wij spelen elke jaar garantie in de middenmootl lolEn alsof Hazard ambitie heeft om in de middenmoot te spelen?
jouw laatste zin bevestigd gewoon dat je te weinig matchen van hem gezien hebt om er deftig te oordelen.Mee eens, een groot ego en altijd wat te beleven maar dan eerder qua gedrag, voetballend vond/vind ik Lang nu niet bepaald een speciale voetballer hoor. Bizar dat de perceptie bij de gemiddelde Brugge supp dan zo anders is wel, zij zagen hem natuurlijk meer spelen en kunnen het misschien beter inschatten wat zijn echte "waarde" was maar als tegenstander denk ik niet dat je dacht Brugge met of zonder Lang is een groot verschil. Helft van de keren had ie er ook gewoon geen zin in leek het omdat de tegenstander hem te "min" was.
Je hebt gelijk, dit jaar was het er eerder onderJa want wij spelen elke jaar garantie in de middenmootl lol

)uist was het vergeten , we focussen alleen op het vorige seizoen , my bad .Je hebt gelijk, dit jaar was het er eerder onder
jouw laatste zin bevestigd gewoon dat je te weinig matchen van hem gezien hebt om er deftig te oordelen.
Veel mensen hoeven hem gewoon niet om zijn 'maniertjes', dat bevestigen velen hier gewoon met hun comments.
Als speler nochtans altijd iemand die werkt voor zen club zonder te klagen, en die weldegelijk heel goed kon sjotten.
Hopelijk bevestigd hij nu verder in Nederland!
Z'n eerste seizoen: hoogste expected goals + expected assists per 90 in de ploeg, voor Hans & Ruud.
Z'n tweede seizoen: enkel Dost meer, CDK 3de
Vorige seizoen: hoogste."