Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Zou wel heel cool zijn, bij eender welke ploeg uit de Belgische competitie trouwens.

Blijft een legende, die ik met plezier nog een paar keer aan het werk wil zien.

Ik weet niet of ik dat wel wil eerlijk gezegd. Jaren nauwelijks gespeeld, lichaam kapot, nooit in zijn leven de meest professionele geweest in het onderhouden van zijn lichaam (wat mee bijdraagt aan de eerste twee punten). En dat laatste moet hij nu helemaal alleen doen?

Hoewel ik het fantastisch zou vinden moest hij een indian summer beleven en een nieuwe adem vinden, en nog een seizoen of 2 op een lager niveau schitteren ... vrees ik dat het vooral pure teleurstelling gaat zijn.

Lang naar PSV is bevestigd. Met haalbare bonussen komen ze op 15 miljoen uit, waardoor hij de duurste inkomende speler van PSV wordt.

Pfffff.
Tuurlijk kon Lang niet eeuwig bij Club blijven, maar het doet toch pijn. Moeilijk te snappen als je geen Club supporter bent, maar Lang is voor mij één van de beste spelers van Club van de laatste 20 jaar geweest.

Pfffff.
Tuurlijk kon Lang niet eeuwig bij Club blijven, maar het doet toch pijn. Moeilijk te snappen als je geen Club supporter bent, maar Lang is voor mij één van de beste spelers van Club van de laatste 20 jaar geweest.
Ik snap dit inderdaad niet. Matige statistieken, harde werker (maar zo lopen er veel rond), en zijn transfer naar NL bevestigd dit toch gewoon?
Vond zich zelfzelf te goed voor België maar gaat nu gewoon naar NL.
De wereldspeler die jullie er zo vaak van maken snapt inderdaad geen enkele andere supporter.
Maar gewoon sterk onderhandeld van Club.
15 miljoen euro is toch minstens 5 te veel.

Ik snap dit inderdaad niet. Matige statistieken, harde werker (maar zo lopen er veel rond), en zijn transfer naar NL bevestigd dit toch gewoon?
De wereldspeler die jullie er zo vaak van maken snapt inderdaad geen enkele andere supporter.
Daar ben ik ook niet echt mee eens. Kan best begrijpen dat je als Brugge supporter Lang niet graag ziet vertrekken.

Mee eens, een groot ego en altijd wat te beleven maar dan eerder qua gedrag, voetballend vond/vind ik Lang nu niet bepaald een speciale voetballer hoor. Bizar dat de perceptie bij de gemiddelde Brugge supp dan zo anders is wel, zij zagen hem natuurlijk meer spelen en kunnen het misschien beter inschatten wat zijn echte "waarde" was maar als tegenstander denk ik niet dat je dacht Brugge met of zonder Lang is een groot verschil. Helft van de keren had ie er ook gewoon geen zin in leek het omdat de tegenstander hem te "min" was.

Mee eens, een groot ego en altijd wat te beleven maar dan eerder qua gedrag, voetballend vond/vind ik Lang nu niet bepaald een speciale voetballer hoor. Bizar dat de perceptie bij de gemiddelde Brugge supp dan zo anders is wel, zij zagen hem natuurlijk meer spelen en kunnen het misschien beter inschatten wat zijn echte "waarde" was maar als tegenstander denk ik niet dat je dacht Brugge met of zonder Lang is een groot verschil. Helft van de keren had ie er ook gewoon geen zin in leek het omdat de tegenstander hem te "min" was.
jouw laatste zin bevestigd gewoon dat je te weinig matchen van hem gezien hebt om er deftig te oordelen.
Veel mensen hoeven hem gewoon niet om zijn 'maniertjes', dat bevestigen velen hier met hun comments.

Als speler nochtans altijd iemand die werkt voor zen club zonder te klagen, en die weldegelijk heel goed kon sjotten.
Hopelijk bevestigd hij nu verder in Nederland!

Laatst bewerkt:
jouw laatste zin bevestigd gewoon dat je te weinig matchen van hem gezien hebt om er deftig te oordelen.
Veel mensen hoeven hem gewoon niet om zijn 'maniertjes', dat bevestigen velen hier gewoon met hun comments.

Als speler nochtans altijd iemand die werkt voor zen club zonder te klagen, en die weldegelijk heel goed kon sjotten.
Hopelijk bevestigd hij nu verder in Nederland!

Klopt als een bus.
Lang had er altijd zin in. Ookal lukte het soms niet, dan nog werkte hij kei hard tot op het eind.

Hier moet ge toch wat onzin lezen zeg simpelweg omdat ze zijn maniertjes niet moesten, tuurlijk stak Lang er bovenuit hier in België.

quote van sn3
Z'n eerste seizoen: hoogste expected goals + expected assists per 90 in de ploeg, voor Hans & Ruud.
Z'n tweede seizoen: enkel Dost meer, CDK 3de
Vorige seizoen: hoogste."

Maar hey hij had maniertjes dus hij kon niet voetballen.

Terug
Bovenaan