Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee wat ervan moet vinden, dus zullen het wel zien. Enig idee wat ze betaald hebben?
Geen idee wat ervan moet vinden, dus zullen het wel zien. Enig idee wat ze betaald hebben?
Volgens Romapress 8,5 miljoen + 15% bij door verkopen.8,5 miljoen staat op transfermarkt. Dat is dus maar net iets meer dan wat Anderlecht voor die Argentijn neerlegt.
Eentje voor Antwerp. Of speelt die op Vermeeren z'n plaats?
Niet echt een verrassing denk ik?

Of een paarse duo dat het middenveld van Arsenal regisseert!Exit Lokonga als Lavia komt?
Als ze de prijs gaan betalen die vermeld wordt voor Havertz, veronderstel/hoop ik dat Arteta hem niet als 9 ziet of gaat gebruiken. Eerder terug in een rol zoals hij in de Bundesliga speelde, en dat zou voor Arsenal met de CL er bij wel nuttig kunnen zijn om voldoende te roteren achter een spits met Odegaard/Martinelli/Saka/Trossard/Nelson/Havertz voor die 3 posities.Partey zou naar de uitgang geduwd worden (gelukkig...) en Xhaka staat ook met een half been al buiten. Dus Lavia zou zeker wel een hoop minuten maken. Misschien niet per se als onbetwiste eerste keuze omdat ze ook Declan Rice willen halen maar dit seizoen bleek een gebrek aan opties voor verdedigende middenvelder toch wel geregeld een probleem.
Lokonga heeft helaas momenteel geen plek bij Arsenal, zeker niet na die zwakke uitleenbeurt aan Crystal Palace. Zou niet slecht zijn als die naar Burnley ging. Het probleem met hem is dat hij eigenlijk nergens in uitblinkt op het middenveld. Niet echt creatief en niet verdedigend solide.
Ik ben ook heel benieuwd wat de plannen van Arteta zijn voor Kai Havertz, waar al een mondeling akkoord mee is. Bij Chelsea is het er nooit helemaal uit gekomen maar dat ligt evengoed aan de club. Arsenal wil toch wel veel geld ervoor betalen dus dan hoop ik dat Arteta een specifiek plan voor hem heeft. Zou toch liefst ook nog een echte spits als alternatief voor Jesus zien.