Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Ik zou het toch ook vreemd vinden van Chelsea...
Al een heel seizoen prutsen omdat ze geen echte spits hebben. Het is nu toch het ideale moment om komend seizoen Lukaku als eerste spits nog een kans te geven. Romelu heeft veel ervaring, maakte in de PL altijd zijn goals enz.
Het alternatief is veel te veel geld uitgeven aan een jong talent die mogelijks compleet gaat falen in de PL, ofwel een 34-jarige oude topspits terug halen ofzo :unsure:

Of het moet zijn dat Romelu er zelf echt geen zin meer in heeft. Gezien het afgelopen seizoen begrijp ik het ergens nog wel, dat hij zegt: fuck it, ik ga mij gewoon wat amuseren in Saoedi-Arabië en cashen. Als je daar eens een kans mist, interesseert het niemand.

Al die spelers moeten zotte bedragen vragen. 80 miljoen, 100 miljoen.
Ook Mbappé moet gewoon in Parijs blijven, maar aan 500 miljoen per jaar ofzo.

Laat die sjeiks aub een beetje zweten.
Hun oliegeld komt op die manier een heel klein beetje terug naar het westen.

Geen respect, enkel geld.

Ik zou het toch ook vreemd vinden van Chelsea...
Al een heel seizoen prutsen omdat ze geen echte spits hebben. Het is nu toch het ideale moment om komend seizoen Lukaku als eerste spits nog een kans te geven. Romelu heeft veel ervaring, maakte in de PL altijd zijn goals enz.
Het alternatief is veel te veel geld uitgeven aan een jong talent die mogelijks compleet gaat falen in de PL, ofwel een 34-jarige oude topspits terug halen ofzo :unsure:

Of het moet zijn dat Romelu er zelf echt geen zin meer in heeft. Gezien het afgelopen seizoen begrijp ik het ergens nog wel, dat hij zegt: fuck it, ik ga mij gewoon wat amuseren in Saoedi-Arabië en cashen. Als je daar eens een kans mist, interesseert het niemand.
Werd toch al gemeld dat Rom liefst bij Inter wil blijven, en dat Pochettino enkel spelers wil die écht voor Chelsea willen spelen.
Blijven bij Chelsea lijkt me out of the question.

Ik geloof niets van die SA geruchten, maar we zullen zien. Romelu lijkt me iemand die toch nog 2-3 jaar prijzen wil pakken, om dan te komen uitbollen in het Lotto park.

Opnieuw geruchten dat Onana naar Chelsea zou gaan.

50 miljoen, moeten we gewoon aanvaarden (als het waar is, goede bron allesinds). 20mil winst op één jaar tijd en we hebben het geld zeker nodig. (Al is dit net iets te snel voor Onana IMO, hij is (nog) niet zo goed)

Zou zonde zijn voor zijn carrière, ik betwijfel of hij daar elke match gaat spelen. En dat zou ik toch willen voor Onana momenteel.

Benieuwd wat er met Lavia gaat gebeuren..

Die gasten moeten nu in de eerste plaats zoveel mogelijk spelen, dan moet je echt niet naar het kerkhof van Chelsea gaan.

Opnieuw geruchten dat Onana naar Chelsea zou gaan.

50 miljoen, moeten we gewoon aanvaarden (als het waar is, goede bron allesinds). 20mil winst op één jaar tijd en we hebben het geld zeker nodig. (Al is dit net iets te snel voor Onana IMO, hij is (nog) niet zo goed)

Ze kunnen hem beter kopen en dan direct terug uitlenen aan Everton voor een jaar.

Maar bon, het zal eerder zijn dat ze hem kopen, een jaar op de bank laten zitten, dan noodgedwongen uitlenen, en dan terug verkopen :unsure:

Ze kunnen hem beter kopen en dan direct terug uitlenen aan Everton voor een jaar.

Maar bon, het zal eerder zijn dat ze hem kopen, een jaar op de bank laten zitten, dan noodgedwongen uitlenen, en dan terug verkopen :unsure:
Om hem dan bij een concurrent een absolute wereldster zien worden. #thechelseaway

Chelsea heeft momenteel toch niemand daar lopen? Kante weg, Jorginho heeft het schip al verlaten, middenveld is defensief gatenkaas.

Ik zie hem niet als puur defensieve mid eerlijk gezegd, zo'n rol als Enzo eerder.
Op zich kan het wel in het oude Spurs systeem van Poch met een middenveld set up à la

Onana
Enzo - Gallagher/Mount (als hij blijft)/who else is there?

Maar ik vrees dat hij daar te veel op zich zou krijgen alleen. Of Poch moet full Pep gaan en de RB of LB naar de CDM trekken zoals Stones.
Al zou dat zonde zijn van de aanvallende kwaliteiten van James of Chilwell

Chelsea heeft momenteel toch niemand daar lopen? Kante weg, Jorginho heeft het schip al verlaten, middenveld is defensief gatenkaas.

Het wordt wel een hete transferzomer voor Chelsea, precies.
Hebben eigenlijk op veel posities versterking nodig, maar er gaan er ook nog wel wat vertrekken.

Ze gaan daar moeten opletten dat er een functionele ploeg op het veld staat komend seizoen. :unsure:

Wat die dwazen amerikaan allemaal heeft uitgestoken slaagt ook helemaal op niets. Veel spelers gehaald die, grotendeels, niets bijdragen. Met als gevolg nu spelers moeten verkopen aan rechtstreekse concurrenten (mount nr united, kova nr city, ...), spelers dumpen (Lukaku, koulibaly, ziyech) te gek voor woorden. Ok, ze hebben nu mogelijk wel ne goeie coach maar die gaat serieus wa stront mogen kuisen ze...

Wat die dwazen amerikaan allemaal heeft uitgestoken slaagt ook helemaal op niets. Veel spelers gehaald die, grotendeels, niets bijdragen. Met als gevolg nu spelers moeten verkopen aan rechtstreekse concurrenten (mount nr united, kova nr city, ...), spelers dumpen (Lukaku, koulibaly, ziyech) te gek voor woorden. Ok, ze hebben nu mogelijk wel ne goeie coach maar die gaat serieus wa stront mogen kuisen ze...

Een spelers als Mount zou ge echt nooit mogen verkopen aan een andere PL topclub.

Een spelers als Mount zou ge echt nooit mogen verkopen aan een andere PL topclub.
Ben ik honderd percent mee akkoord en al zeker niet aan Utd. Was in mijn vorige post ook vergeten zeggen dat Havertz ook in de vitrine staat he, daarin zou Arsenal geïnteresseerd zijn... Mount is ne moeilijke, kerel kan shotten en heeft echt al heel veel mooie dingen laten zien bij CFC maar langs de andere kant is die zo wisselvallig.

Ben ik honderd percent mee akkoord en al zeker niet aan Utd. Was in mijn vorige post ook vergeten zeggen dat Havertz ook in de vitrine staat he, daarin zou Arsenal geïnteresseerd zijn... Mount is ne moeilijke, kerel kan shotten en heeft echt al heel veel mooie dingen laten zien bij CFC maar langs de andere kant is die zo wisselvallig.
De instabiliteit bij Chelsea en het komen en gaan van trainers kan daar natuurlijk wel iets mee te maken hebben.

Terug
Bovenaan