Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Zei het hier een paar weken terug nog dat die naar een middenmoot zoals Aston villa ging en voila 😅

Logisch vervolg, is het hoogst bereikbare voor hem.
Op dit moment akkoord, maar kan toch perfect nog de nodige stappen zetten in de komende jaren?

Aston Villa lijkt mij een verstandige keuze.

Op dit moment akkoord, maar kan toch perfect nog de nodige stappen zetten in de komende jaren?

Aston Villa lijkt mij een verstandige keuze.
Denk dat als het er in zat dat hij die stappen al wel gezet had. Maar kan verkeerd zijn.

Denk niet dat hij initieel als starter (in de league) gehaald is. Ze gaan Europa in dus slimme keuze van Aston villa ook om zo hun kern te verbreden.

Denk dat als het er in zat dat hij die stappen al wel gezet had. Maar kan verkeerd zijn.

Denk niet dat hij initieel als starter (in de league) gehaald is. Ze gaan Europa in dus slimme keuze van Aston villa ook om zo hun kern te verbreden.
Vind persoonlijk dat het er al bij momenten uit is gekomen. Alleen de laatste 2 seizoenen waren een stap terug.

Wel blij dat hij in de Premier League blijft.

Tielemans lijkt idd toch zijn hoogste niveau bereikt te hebben...
Zijn afstandsschoten zijn waanzinnig goed, voor de rest is het gewoon middenmoot.

Langs de andere kant is hij ook gewoon mee ten onder gegaan met Leicester. Als de hele ploeg niet draait, is het moeilijk om jezelf te tonen.
Maar zijn prestaties bij de rode duivels waren de voorbije jaren ook vrij dramatisch natuurlijk.

In 2021 dacht ik nog dat hij klaar was voor een stapje hogerop, na bv. deze treffer die Leicester de FA cup bezorgde:

Maar de voorbije 2 jaren is het echt bergaf gegaan, wat eigenlijk wel vreemd is :unsure:

Ik blijf op mijn honger zitten bij Tielemans. Heeft veel te weinig laten zien en heb het gevoel dat hij te lang bij Leicester is blijven zitten. Vrees dat het niet meer helemaal eruit gaat komen zoals ik vroeger had verwacht.

Tielemans is heel vroeg gepiekt, hij is al bijna 10 jaar op het hoogste niveau bezig. Bij de meesten is het vat na 10 jaar wel leeg aan het geraken, ik denk bij Tielemans ook. Ik zie die niet meer beter worden.

Maurice Steijn (Sparta) zou de nieuwe coach van Ajax worden. De onderhandelingen met Knutsen hebben tot niks geleid. Kan van beiden weinig zeggen, dus afwachten.

Aston Villa is bidden dat de rechterkolom geen goede transfers doet want anders is het vechten tegen degradatie.
Die spelen vlot mee voor de Europese plaatsen volgend seizoen met Emery en een strategische versterking of 2-3 hoor.
Traditieclub met de nodige financiële middelen, nu ook een geweldige coach met een visie.
Conference League winnen en de Europa League in het jaar er na. Ik zie Villa de komende seizoen eerlijk gezegd niet meer in de rechterkolom belanden.

EDIT: En Tielemans telt niet als één van die versterkingen voor mij. Is goed voor de breedte, ik vrees dat die zal roteren met een Jacob Ramsey, Luiz en McGinn.

Die spelen vlot mee voor de Europese plaatsen volgend seizoen met Emery en een strategische versterking of 2-3 hoor.
Traditieclub met de nodige financiële middelen, nu ook een geweldige coach met een visie.
Conference League winnen en de Europa League in het jaar er na. Ik zie Villa de komende seizoen eerlijk gezegd niet meer in de rechterkolom belanden.

EDIT: En Tielemans telt niet als één van die versterkingen voor mij. Is goed voor de breedte, ik vrees dat die zal roteren met een Jacob Ramsey, Luiz en McGinn.
Dat kan je van elke PL club denken buiten de echte powerhouses. "Een paar versterkingen en we blijven op dit niveau." => Seizoen of twee later en vechten tegen de degradatie.

Tot in de derde klasse spelen daar traditieclubs die je regelmatig in de PL ziet...

Ik zie precies enkel Derby County enkel als meest recente, en dat is toch ook al 15jaar geleden dat die PL speelde. Niet?
Hull, Wigan (?), Luton (straks), Leeds, Wolves, Nothingham Forrest, Leicester, Swansea, Norwich, Charlton (?), Brentford, Brighton hebben de laatste 15 jaar zowel in de Prem als League One gespeeld denk ik. Er is momenteel een upswing dan precies. :unsure:

Een goed aantal daarvan heeft toch een redelijke geschiedenis van voor en na hun comeback, niet?

Soit, in Engeland kan het iig heel snel gaan voor alles wat niet bij de absolute top zit +-. Zowel bergop als bergaf. En zelfs dan, Chelsea is toch dicht bij een blamage gekomen.

Hull, Wigan (?), Luton (straks), Leeds, Wolves, Nothingham Forrest, Leicester, Swansea, Norwich, Charlton (?), Brentford, Brighton hebben de laatste 15 jaar zowel in de Prem als League One gespeeld denk ik. Er is momenteel een upswing dan precies. :unsure:

Een goed aantal daarvan heeft toch een redelijke geschiedenis van voor en na hun comeback, niet?

Soit, in Engeland kan het iig heel snel gaan voor alles wat niet bij de absolute top zit +-. Zowel bergop als bergaf. En zelfs dan, Chelsea is toch dicht bij een blamage gekomen.
Bolton ook nog. Okocha, Campo, Hierro, Giannakopoulos,..

Terug
Bovenaan