belvedere86
Well-known member
Ik zie Patje toch een foto delen van Remco zijn overwinning. Maar zoals hij zelf ooit zei: een bedrogen partner weet het vaak pas als laatste 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kan je bijna gif op innemen, maar dan eerder een soort fusie. Bakala wou toch zijn aandelen verkopen dacht ik?Contador heeft op Eurosport blijkbaar net gezegd dat Remco in 2024 voor Ineos rijdt.
Maar beide ploegen lopen lijk redelijk leeg , zou het dan niet eerder een fusie zijn ?
Ik zie Patje toch een foto delen van Remco zijn overwinning. Maar zoals hij zelf ooit zei: een bedrogen partner weet het vaak pas als laatste![]()
Wat mij vooral opvalt nu met heel die saga is dat Remco zelf nog nergens expliciet heeft gezegd volgend jaar voor QS te rijden. Als die Ineos geruchten niet kloppen dan zou je toch verwachten dat hij daar zelf mee naar buiten komt om die zever in de pers te doen stoppen?Kan je bijna gif op innemen, maar dan eerder een soort fusie. Bakala wou toch zijn aandelen verkopen dacht ik?
Ik vind zijn reactie toch eerder lauw tbh.
Bijna zeker dat QS verhaal op zijn laatste benen loopt..
Als Patlef dit zegt dan frons je uw wenkbrauwen toch even.Wat mij vooral opvalt nu met heel die saga is dat Remco zelf nog nergens expliciet heeft gezegd volgend jaar voor QS te rijden. Als die Ineos geruchten niet kloppen dan zou je toch verwachten dat hij daar zelf mee naar buiten komt om die zever in de pers te doen stoppen?
COLUMN. “Geen idee of Remco een bonus krijgt voor zijn zege. Ik heb mijn CFO nog niet gehoord maar misschien is het bedrag zo hoog dat hij in zwijm is gevallen”
Wie zijn al die Ineos fans dan? Ik zie enkel users die ploegen objectief naar hun waarde kunnen schatten. Van mij mag hij gerust bij SQS blijven maar indien hij naar Ineos gaat verbeterd hij zich op quasi alle vlakken.Volgens PCS zit QS voor volgend jaar nu al aan 18 renners. En dan hebben renners als Vansevenant, Van Lerberge en De Clerq nog niet bij getekend. En Ineos zou aan 15 zitten en daar staat bv de Plus nog niet bij die ook zou blijven.
Alpecin zit bv ook nog maar aan 15 renners voor volgend seizoen.
Ik merk nu al een tijdje dat hier heel veel Ineos fans zitten die maar al te graag Evenepoel bij hun ploeg zouden willen zien rijden maar ik vrees er toch voor hoor.
Onderschat de waarde van een Belgische topper die voor een Belgische ploeg rijdt niet. Velen hechten hier echt wel veel belang aan.Wie zijn al die Ineos fans dan? Ik zie enkel users die ploegen objectief naar hun waarde kunnen schatten. Van mij mag hij gerust bij SQS blijven maar indien hij naar Ineos gaat verbeterd hij zich op quasi alle vlakken.
Los daarvan, van iemand die er zeer dichtbij staat: "Eerstdaags zal alles wel duidelijk worden".

Een goeie deal voor zowel Landa als QS.Landa officieel

De social media output is anders wel weer on-point bij QS, man

De social media output is anders wel weer on-point bij QS, man![]()

Geregiseerd door de makers van de buurtpolitie precies.De social media output is anders wel weer on-point bij QS, man![]()