Transferthread 2023

De piste van een fusie is al vaker bewandeld en is echt niet zo gek. Met een Servais Knaven heb je al een man die goeie banden met ineos heeft binnen SQS.
Het wil ook niet zeggen omdat er nu nog renners onder contract liggen dat deze niet in onderling overleg kunnen opstappen.
Een Alaphillipe zie ik volgend jaar hoe dan ook niet meer voor SQS rijden, en is ook niet de renner die ineos zal willen.

De piste van een fusie met behoud van beide ploegen en UCI-nummers kan ook nog altijd. Zo kan je wel de betere overhevelen, en een ploeg bouwen onder het SQS deken met andere focus.

Hoe dan ook zal het nog spannend worden qua transfers. Er is ook nog niemand bekend die naar TDT-Unibet gaat. Dat wordt toch ook wel spannend wie in dat project gaat stappen.

Contador heeft op Eurosport blijkbaar net gezegd dat Remco in 2024 voor Ineos rijdt.

Maar beide ploegen lopen lijk redelijk leeg , zou het dan niet eerder een fusie zijn ?
Kan je bijna gif op innemen, maar dan eerder een soort fusie. Bakala wou toch zijn aandelen verkopen dacht ik?

Ik zie Patje toch een foto delen van Remco zijn overwinning. Maar zoals hij zelf ooit zei: een bedrogen partner weet het vaak pas als laatste :p

Ik vind zijn reactie toch eerder lauw tbh.

Bijna zeker dat QS verhaal op zijn laatste benen loopt..

Laatst bewerkt:
Ide Schelling naar Astana voor 2j.
RIP carrière.
Waarom vertrekt die nu naar daar? Die mannen zitten aan 13 zeges op twee jaar.
Groot geld trekt weerom aan, anderzijds werden die hun lonen eens niet betaald voor een periode, dacht ik.

Kan je bijna gif op innemen, maar dan eerder een soort fusie. Bakala wou toch zijn aandelen verkopen dacht ik?

Ik vind zijn reactie toch eerder lauw tbh.

Bijna zeker dat QS verhaal op zijn laatste benen loopt..
Wat mij vooral opvalt nu met heel die saga is dat Remco zelf nog nergens expliciet heeft gezegd volgend jaar voor QS te rijden. Als die Ineos geruchten niet kloppen dan zou je toch verwachten dat hij daar zelf mee naar buiten komt om die zever in de pers te doen stoppen?

Wat mij vooral opvalt nu met heel die saga is dat Remco zelf nog nergens expliciet heeft gezegd volgend jaar voor QS te rijden. Als die Ineos geruchten niet kloppen dan zou je toch verwachten dat hij daar zelf mee naar buiten komt om die zever in de pers te doen stoppen?
Als Patlef dit zegt dan frons je uw wenkbrauwen toch even.

COLUMN. “Geen idee of Remco een bonus krijgt voor zijn zege. Ik heb mijn CFO nog niet gehoord maar misschien is het bedrag zo hoog dat hij in zwijm is gevallen”​

Hij heeft trouwens al meermaals gereageerd. Niet altijd even to the point maar goed.

Het is ook heel moeilijk voor hem want naar ineos gaan wilt ook zeggen specialized een rug toekeren, en die zitten daar allesbehalve op te wachten. Het is ook zeer onwaarschijnlijk dat ineos op specialized gaat rijden, maar zeg nooit nooit.
Dat is ook gewoon een struikelblok.
En hij kan ook gewoon nog niks concreet zeggen want er is nog niks concreet. Daarom dat er gewoon zeer snel duidelijkheid moet komen.

Maar als je langs alle kanten geruchten hoort van verschillende mensen, zelfs de manager van Evenepoel zelf dan is er gewoon iets gaande. Wat in feite iedereen wel kan zien gezien de weinig inkomende transfers voor SQS.

Volgens PCS zit QS voor volgend jaar nu al aan 18 renners. En dan hebben renners als Vansevenant, Van Lerberge en De Clerq nog niet bij getekend. En Ineos zou aan 15 zitten en daar staat bv de Plus nog niet bij die ook zou blijven.

Alpecin zit bv ook nog maar aan 15 renners voor volgend seizoen.

Ik merk nu al een tijdje dat hier heel veel Ineos fans zitten die maar al te graag Evenepoel bij hun ploeg zouden willen zien rijden maar ik vrees er toch voor hoor.

Volgens PCS zit QS voor volgend jaar nu al aan 18 renners. En dan hebben renners als Vansevenant, Van Lerberge en De Clerq nog niet bij getekend. En Ineos zou aan 15 zitten en daar staat bv de Plus nog niet bij die ook zou blijven.

Alpecin zit bv ook nog maar aan 15 renners voor volgend seizoen.

Ik merk nu al een tijdje dat hier heel veel Ineos fans zitten die maar al te graag Evenepoel bij hun ploeg zouden willen zien rijden maar ik vrees er toch voor hoor.
Wie zijn al die Ineos fans dan? Ik zie enkel users die ploegen objectief naar hun waarde kunnen schatten. Van mij mag hij gerust bij SQS blijven maar indien hij naar Ineos gaat verbeterd hij zich op quasi alle vlakken.

Los daarvan, van iemand die er zeer dichtbij staat: "Eerstdaags zal alles wel duidelijk worden".

Wie zijn al die Ineos fans dan? Ik zie enkel users die ploegen objectief naar hun waarde kunnen schatten. Van mij mag hij gerust bij SQS blijven maar indien hij naar Ineos gaat verbeterd hij zich op quasi alle vlakken.

Los daarvan, van iemand die er zeer dichtbij staat: "Eerstdaags zal alles wel duidelijk worden".
Onderschat de waarde van een Belgische topper die voor een Belgische ploeg rijdt niet. Velen hechten hier echt wel veel belang aan.
Stel u eens voor als er een Belgische ploeg verdwijnt door het toedoen van die renner. Dan ga je pas wat horen en zien.

Voor velen steekt het ook dat WVA voor een Nederlandse ploeg rijdt.
Chauvinisme is iets raar.

Ik ben grote Ineos fan , maar ik zou liever hebben dat Remco blijft waar hij is ;)

Er zit genoeg talent bij Ineos het heeft gewoon wat tijd nodig om te ontbolsteren !

Bagioli naar Trek dus. Ik heb het gevoel dat QS hem net wat te vroeg gaat dumpen.

D.F. Martinez van Ineos nu officieel naar Bora

Een fusie van ineos met Movistar kan ook nog , die hebben ook nog niet veel man onder contract voor 2024.

Er is sowieso iets vreemd gaande...

Terug
Bovenaan