SnakeGodRovinin
Well-known member
Bora is merkwaardig dat die interesse tonen.Een van de ploegen die geinterreseerd zou zijn is Bora, dan kun je denken ja die hebben Hindley en Vlasov leuke knechten voor Evenepoel. Maar Vlasov reed dit jaar de Giro ipv de Tour met Hindley wie zegt dat die willen knechten voor Evenepoel en niet gewoon hun eigen kans willen?
Fan van Ineos? Ik zou anders niet weten waarom het anders jammer is dat Evenepoel niet naar daar gaat.
Ok, het gaat om de Tour natuurlijk en met Vlasov / Hindley gaat dat moeilijker zijn dan met Evenepoel, maar ze hebben ook Cian achter de hand. Wie weet groeit die de volgende jaren uit tot een topper en dan zit je met drie à vier kopmannen..
Geen fan van Ineos (Lotto ftw), maar het duiveltje in me wil chaos zien en de butthurt bij het Belgische publiek van het "verraad" zou ik wel lusten als ontbijt
.Zoals hierboven aangegeven, Ineos is ook een verbetering op rondegebied t.o.v. Quickstep.
Ik kan me het niet meer goed herinneren, maar moest Hirt er niet vaak vroegtijdig af in afgelopen Giro? Later opgegeven, ziekte mss?
Van Wilder mag een GT zelf voor eigen kans rijden en eentje voor Remco.
Je weet zelf dat voor Remco rijden iets minder zal zijn dan voor eigen rekening. Zeker mocht Ilan ineens podium rijden in de Giro / Vuelta, dan gaat die mss ook verder beginnen denken i.f.v. eigen carrière.
ik weet dat dat een eendagskoers is en eigenlijk niet te vergelijken maar als je de beste bent heb je geen ploeg nodig met Superknechten.