Anderlecht zou naar het schijnt mikken op een bedrag van 18 miljoen (+ evt nog een doorverkooppercentage).Zeno Debast gelinkt aan Sporting Lissabon, zou zelf al een akkoord er mee hebben, op clubniveau zijn ze er nog niet uit..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anderlecht zou naar het schijnt mikken op een bedrag van 18 miljoen (+ evt nog een doorverkooppercentage).Zeno Debast gelinkt aan Sporting Lissabon, zou zelf al een akkoord er mee hebben, op clubniveau zijn ze er nog niet uit..
Klopt, maar wat gaat daar van overblijven.Mooie club, kan zich op zijn gemak ontwikkelen. Denk dat ze dit jaar kampioen hebben gespeeld?
Coosemans heeft volgens mij zelf 150K gelegd om bij Anderlecht te mogen voetballen.150k voor een Belgische tweede of derde keeper is natuurlijk geen geld.
Newcastle zou ook polsen naart schijntAnderlecht zou naar het schijnt mikken op een bedrag van 18 miljoen (+ evt nog een doorverkooppercentage).
Er was toch al een persoonlijk akkoord met sporting ?Newcastle zou ook polsen naart schijnt
Er was toch al een persoonlijk akkoord met sporting ?
20 jaar, en dit was nog maar zijn tweede volle seizoen. Die gaat zeker nog stappen zetten hé.Benieuwd welke progressie die nog gaat maken want ik vind hem imo nu nog vaak door de mand vallen. Merk in mijn paars-witte vriendenkring ook wel dat ze niet rouwig gaan zijn om zijn vertrek.
Maar Debast is een verdedigende middenvelder van opleiding zeker?
Als ze denken van 'm op RB te kunnen zetten gaat het verschil met Trippier toch pijn doen aan de ogen denk ik. Als CB zie ik hem daar ook geen titularis zijn op korte termijn, Schär en Botman toch een stukske beter. Sporting lijkt me dan toch een betere optie voor zijn eigen ontwikkeling.
Ja dat hij nog stappen gaat zetten staat buiten kijf maar welk niveau hij uiteindelijk gaat aankunnen ben ik benieuwd naar. Zou goed zijn voor de Rode Duivels in ieder geval.20 jaar, en dit was nog maar zijn tweede volle seizoen. Die gaat zeker nog stappen zetten hé.
Kan nog wel veel progressie maken.Benieuwd welke progressie die nog gaat maken want ik vind hem imo nu nog vaak door de mand vallen. Merk in mijn paars-witte vriendenkring ook wel dat ze niet rouwig gaan zijn om zijn vertrek.
Gij hebt echt speciale vrienden.Benieuwd welke progressie die nog gaat maken want ik vind hem imo nu nog vaak door de mand vallen. Merk in mijn paars-witte vriendenkring ook wel dat ze niet rouwig gaan zijn om zijn vertrek.

Ja, fans van Anderlecht heGij hebt echt speciale vrienden.![]()

Niet rouwig? Debast is de RSCA-huisstijl. Vreemde vrienden heb jijBenieuwd welke progressie die nog gaat maken want ik vind hem imo nu nog vaak door de mand vallen. Merk in mijn paars-witte vriendenkring ook wel dat ze niet rouwig gaan zijn om zijn vertrek.

Ik vind het nu als niet-Anderlecht fan ook niet zo gek eigenlijk. Gaat positioneel vaak de mist in en staat soms té zelfzeker te voetballen de laatste maanden imo. Als er dan een mooi bod komt van +15 miljoen zou ik daar een grote strik rond doen.Niet rouwig? Debast is de RSCA-huisstijl. Vreemde vrienden heb jij![]()
Dit. Voor zijn leeftijd zeker geen slechte speler met een hele goeie pass maar puur op verdedigen is er nog werk aan. Wordt soms ook wat overschat, ook door zichzelf heb ik de indruk.Ik vind het nu als niet-Anderlecht fan ook niet zo gek eigenlijk. Gaat positioneel vaak de mist in en staat soms té zelfzeker te voetballen de laatste maanden imo. Als er dan een mooi bod komt van +15 miljoen zou ik daar een grote strik rond doen.