Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Sporting wel gewoon een heel goeie club voor Debast. Dominant voetbal en voor de titel spelen + volgend jaar Champions League.

De Premier League zou ik voorlopig nog niet doen, liever bij een club die meespeelt voor de titel en waar hij hoog kan verdedigen.

Volgens mij is Sporting ook wel een goede keuze voor Debast. Maar als er meerdere clubs tegen elkaar willen opbieden zal ik daar ook niet rouwig om zijn :laugh:

Benieuwd welke progressie die nog gaat maken want ik vind hem imo nu nog vaak door de mand vallen. Merk in mijn paars-witte vriendenkring ook wel dat ze niet rouwig gaan zijn om zijn vertrek.

Maar Debast is een verdedigende middenvelder van opleiding zeker?

Benieuwd welke progressie die nog gaat maken want ik vind hem imo nu nog vaak door de mand vallen. Merk in mijn paars-witte vriendenkring ook wel dat ze niet rouwig gaan zijn om zijn vertrek.

20 jaar, en dit was nog maar zijn tweede volle seizoen. Die gaat zeker nog stappen zetten hé.

Kan nog wel veel progressie maken.
Goeie pass ook.

Enige mindere momenteel is de genre waarbij momenteel mee rondloopt. Teveel zelfvertrouwen is ook niet goed op die positie

Debast heeft geweldige voeten , moet alleen naar een compitite gaan waar ze hem bij zene kraag pakken en zen verdedigende kwaliteiten bij schaven .( zou goed zijn voor onze RD)
Kerel is 20 en heeft veel progressie gemaakt op toch wel een korte tijd .

Gij hebt echt speciale vrienden. :)

Hoop ook dat hij vooral een stap vooruit zet naar bv een Sporting.

Wordt hier precies toch nog wat onderschat. Heel goeie voetballer, en op verdedigend vlak toch ook serieuze stappen gezet dit seizoen,

Laatst bewerkt:

Niet rouwig? Debast is de RSCA-huisstijl. Vreemde vrienden heb jij :)

Niet rouwig? Debast is de RSCA-huisstijl. Vreemde vrienden heb jij :)
Ik vind het nu als niet-Anderlecht fan ook niet zo gek eigenlijk. Gaat positioneel vaak de mist in en staat soms té zelfzeker te voetballen de laatste maanden imo. Als er dan een mooi bod komt van +15 miljoen zou ik daar een grote strik rond doen.

Zou hem zelf graag eens een rij hoger zien spelen want heeft wel een goede pass in de voeten. Maar daar hebben we bij de Rode Duivels weinig nood aan natuurlijk.

Mijn paars-witte vrienden kennen elkaar trouwens niet dus viel me wel op dat het van meerdere kanten kwam.

Ik vind het nu als niet-Anderlecht fan ook niet zo gek eigenlijk. Gaat positioneel vaak de mist in en staat soms té zelfzeker te voetballen de laatste maanden imo. Als er dan een mooi bod komt van +15 miljoen zou ik daar een grote strik rond doen.
Dit. Voor zijn leeftijd zeker geen slechte speler met een hele goeie pass maar puur op verdedigen is er nog werk aan. Wordt soms ook wat overschat, ook door zichzelf heb ik de indruk.

Ik hoop dus voor de RD dat hij geen stap overslaat en nu al direct in de PL gaat spelen. Want dan is de kans groot dat hij heel moeilijk van de bank geraakt en een jongen van 20 moet toch vooral spelen om beter te worden. Laat hem maar naar Lissabon gaan en daar een seizoen of 2 rijpen. Daarna kan hij nog altijd in de echt grote competities gaan spelen en zelfs een rol van betekenis hebben ipv training squad/bankverwarmer.

Terug
Bovenaan