Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vraag is is er wel budget ?Standard kan gewoon in de huidige selectie wel iemand met maturiteit, ervaring en kwaliteit gebruiken. Is sowieso een meerwaarde. Al is het maar voor het Standard-gevoel wat op te pompen. Vertonghen heeft toch geen band met Anderlecht, zoals Witsel met Standard?
Nieje, dus ik weet niet hoe ze hem tot hier gaan krijgen.De vraag is is er wel budget ?
Dat was al bekend toch? Of de 16M mss niet
Ik vind dit echt een briljante transfer om eerlijk te zijn. Wel duidelijk geen transfer van DDC, eerder een bestuurlijke. Heymans is voetbaltechnisch een goede spelers, scorend vermogen, kent de competitie, een Belg, dus kan een goede meerwaarde zijn in de breedte. Waarom ik Heymans een briljante transfer vind heeft natuurlijk niets met zijn toevoeging aan de sportieve kern te maken.Heymans zou toch zo goed als rond zijn met Genk. Het hing al langer in de lucht, maar de laatste tijd was het toch wel wat stil geworden. Waarschijnlijk heeft hij gewoon gewacht tot na de match tegen Antwerp.
Ik weet niet wat te denken van deze transfer. Goed profiel voor de kern, maar ik hoop dat hij het niveau aankan. Ik heb Charleroi ook amper bezig gezien.
Ligt het aan mij of is 15M echt een stealKleine transfer update.
De uitleenbeurt (met verplichte aankoop) van Amoura loopt eind juni af. Dan kunnen we weer 15 miljoen op de rekening zetten.
Blijkbaar heeft hij het goed gedaan in Duitsland (op transfermarkt is zijn waarde ondertussen +30 miljoen).Ligt het aan mij of is 15M echt een steal
Ook nog een schoon percentje opleidingsvergoeding voor RSCA in dat geval, geloof ik.Volgens Griekse pers gaat Karetsas naar Arsenal voor 45 miljoen. Hij zou dit jaar nog wel in Genk blijven
Ik weet het niet, komt niet van mij. Maar iemand dat ik ken bij Genk heeft het mij wel bevestigd dat het deze richting uit gaat.Bonkers fee, meteen mee akkoord gaan. Gek dat net Arsenal daar mee afkomt. Ik lijk het niet meteen te geloven eerlijk gezegd. 35M Juve/City/Bayern/... wél.
Hier nen euro en een zak chipsOok nog een schoon percentje opleidingsvergoeding voor RSCA in dat geval, geloof ik.

Gohja, 2% (ik zeg nu maar iets, percentages hangen af van het aantal jaren bij de club tussen x en y leeftijd als ik het me goed herinner) op 45 miljoen is nog altijd bijna een miljoen extra.Hier nen euro en een zak chips![]()
Echt lang heeft die niet voor Anderlecht gespeeld hé. Ik gok 0,5%-1%.Gohja, 2% (ik zeg nu maar iets, percentages hangen af van het aantal jaren bij de club tussen x en y leeftijd als ik het me goed herinner) op 45 miljoen is nog altijd bijna een miljoen extra.
Ik zeg toch. Een euro en een pak chipsEcht lang heeft die niet voor Anderlecht gespeeld hé. Ik gok 0,5%-1%.