Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Standard kan gewoon in de huidige selectie wel iemand met maturiteit, ervaring en kwaliteit gebruiken. Is sowieso een meerwaarde. Al is het maar voor het Standard-gevoel wat op te pompen. Vertonghen heeft toch geen band met Anderlecht, zoals Witsel met Standard?

Standard kan gewoon in de huidige selectie wel iemand met maturiteit, ervaring en kwaliteit gebruiken. Is sowieso een meerwaarde. Al is het maar voor het Standard-gevoel wat op te pompen. Vertonghen heeft toch geen band met Anderlecht, zoals Witsel met Standard?
De vraag is is er wel budget ?

Hij krijgt misschien 10% van de aandelen in de plek!

Geraerts zou niet zo slecht zijn voor Standard. Of het goed is voor Geraerts zijn carrière is een andere vraag :unsure:

Heymans zou toch zo goed als rond zijn met Genk. Het hing al langer in de lucht, maar de laatste tijd was het toch wel wat stil geworden. Waarschijnlijk heeft hij gewoon gewacht tot na de match tegen Antwerp.

Ik weet niet wat te denken van deze transfer. Goed profiel voor de kern, maar ik hoop dat hij het niveau aankan. Ik heb Charleroi ook amper bezig gezien.

Heymans zou toch zo goed als rond zijn met Genk. Het hing al langer in de lucht, maar de laatste tijd was het toch wel wat stil geworden. Waarschijnlijk heeft hij gewoon gewacht tot na de match tegen Antwerp.

Ik weet niet wat te denken van deze transfer. Goed profiel voor de kern, maar ik hoop dat hij het niveau aankan. Ik heb Charleroi ook amper bezig gezien.
Ik vind dit echt een briljante transfer om eerlijk te zijn. Wel duidelijk geen transfer van DDC, eerder een bestuurlijke. Heymans is voetbaltechnisch een goede spelers, scorend vermogen, kent de competitie, een Belg, dus kan een goede meerwaarde zijn in de breedte. Waarom ik Heymans een briljante transfer vind heeft natuurlijk niets met zijn toevoeging aan de sportieve kern te maken.

KRC Genk werkt al jaren aan haar commercieel model om meer inkomsten te genereren. Met Heymans hebben we een speler dat wekelijks ~100.000 luisteraars weet te bereiken door zijn aanwezigheid in 90minuts. Als die dan ook nog eens zijn quotes en verhalen wil aanpassen aan onze sponsors gaan die met plezier extra flappen leggen.

"Ja Filip, daar heb ik nog een verhaal over. Ik was op restaurant en ik zag aan de overkant een Beobank bankkantoor staan, ik dacht ideaal want ik wil nog eens praten over mijn financieel vermogen. Kreeg ik daar wel geen geweldig goede service aangeboden, en dat schort soms bij andere banken, maar zeker ook bij de jeugdopleiding van andere ploegen."

"Filip, uw sletsen weer aan? Ja ik kan echt niet zonder mijn Nikes, geweldige schoenen"

"Gohja met die zomer - ik heb nu een huis in Genk gekocht met een prachtig zicht op de tuin, maar in de zomer is dat toch zweten normaal. Gelukkig heb ik zonwering van Wilms waardoor ik altijd koel zit en goed kan recupereren na de matchen"

Ik zeg u, briljante zet.

Kleine transfer update.
De uitleenbeurt (met verplichte aankoop) van Amoura loopt eind juni af. Dan kunnen we weer 15 miljoen op de rekening zetten.
Standard heeft de aankoopoptie gelicht voor Eckert-Ayensa, die betalen ongeveer 1 miljoen.
En Hearts of Midlothian heeft ook Kabangu na een uitleenbeurt aangekocht. Zal geen groot bedrag zijn, maar toch enkele honderduizenden.
Voorlopig komt Casper Terho nog altijd terug 1 juli, maar die gaat hier nooit aan kansen komen. Die gaat maar beter andere oorden opzoeken.

Voor volgend seizoen zijn er afgelopen winter al 2 spelers aangekomen.
1 is Marc Giger, een 21-jarige zwitser. Die heeft al 1x enkele minuten gemaakt (maar niets in de PO's).
En dan is er nog Barry, een 20-jarige Senegalees, 1m95 groot, die deze winter al uit Tromso gehaald werd. Ook die transfer was al met het oog op volgend seizoen. Die kostte bijna 2 miljoen, dus ben toch wel benieuwd.

Ligt het aan mij of is 15M echt een steal
Blijkbaar heeft hij het goed gedaan in Duitsland (op transfermarkt is zijn waarde ondertussen +30 miljoen).
Maar 2de helft van vorig seizoen scoorde die echt niet veel meer. Mede door een schouderblessure, die was altijd ingepakt. Misschien herinner je nog de bekerfinale, daar miste die ook nog een dot van een kans. Dat was echt exemplarisch van de 2de helft van het seizoen. 15 miljoen was correct imo.

EDIT: vergeet dat ze ook een 3 miljoen loan fee hebben betaald. Dus in totaal 18 betaald.

Maar hij wou weg, en dan laten we de speler meestal ook gaan. Dat is de reputatie van onze club, door nooit écht moeilijk te doen halen we ook in de toekomst makkelijker interessante profielen.

Laatst bewerkt:
Bonkers fee, meteen mee akkoord gaan. Gek dat net Arsenal daar mee afkomt. Ik lijk het niet meteen te geloven eerlijk gezegd. 35M Juve/City/Bayern/... wél.

Bonkers fee, meteen mee akkoord gaan. Gek dat net Arsenal daar mee afkomt. Ik lijk het niet meteen te geloven eerlijk gezegd. 35M Juve/City/Bayern/... wél.
Ik weet het niet, komt niet van mij. Maar iemand dat ik ken bij Genk heeft het mij wel bevestigd dat het deze richting uit gaat.

Volgens transfermarkt ook, the mirror ook. Lijkt me toch iets van aan te zijn

Gohja, 2% (ik zeg nu maar iets, percentages hangen af van het aantal jaren bij de club tussen x en y leeftijd als ik het me goed herinner) op 45 miljoen is nog altijd bijna een miljoen extra.
Echt lang heeft die niet voor Anderlecht gespeeld hé. Ik gok 0,5%-1%.

Terug
Bovenaan