Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Als hij een buitenlandse speler was voor 3 miljoen gekocht, zou je hetzelfde zeggen?
Als je echt je jeugd kansen wil geven en in hen gelooft is dat wel echt de mindset waar je moet van afstappen, neen?
Vermant heeft het gewoon goed gedaan einde seizoen.
Tuurlijk dadde. Mij gaat het ook helemaal daar niet over. En Vermant deed het zelfs zeer goed maar dat wil niet zeggen dat je als topclub zomaar kan van uitgaan dat hij dat niveau zal blijven doortrekken. Een ploeg als Club is het aan zijn status verplicht om te zorgen dat ze meerdere goeie spitsen hebben als ze op meerdere fronten willen meestrijden. Dus jij zou willen dat bvb Union alles op 1 spits uit de jeugd zet met alle gevaren van dien?

edit: Wat ik schreef over Jutgla gaat toch over een buitenlander die 5 miljoen heeft gekost.

Vermant was overduidelijk onze beste spits in de laatste maanden. Scoorde ook gemakkelijk. Ik zie niet in waarom ze hem geen kans kunnen geven als eerste spits. Natuurlijk zal er nog een spits komen, logisch ook.

Club is imo overtuigd van zijn kunnen, want hij wou liever weggaan voor meer speelkansen maar ze wouden hem perse houden vorige zomer.

Laatst bewerkt:
Ze moeten hem zeker vol zijn kansen blijven geven. Ben gewoon ook benieuwd wat hij Europees kan betekenen voor ons

Daar gaan we ni direct van afgeraken, toch denk ik dat die meer potentiel heeft dan wat hij liet zien vorig seizoen.
Zou kunnen, hoop toch dat het bestuur aan het zoeken is, vinden ze niks dan is het geen ramp, maar een nieuwe Bacca/Thiago zou welkom zijn :-)

Je moet Vermant zijn kans geven begin volgend seizoen. Als Jutgla blijft heb je een prima doublure. Als je geld wilt verdienen moet je Jutgla verkopen en op de markt gaan voor een nobele onbekende. Maar dat is te riskant. Vermant heeft er ook veel aan dat hij kan bijleren van een ervaren rot. Al is Jutgla wel geen Ruud Van Nistelrooij waar je van kan leren, maar goed.

Je moet natuurlijk altijd de blik open hebben richting opportuniteiten, maar ik zie niet meteen iets dergelijks.

Je moet Vermant zijn kans geven begin volgend seizoen. Als Jutgla blijft heb je een prima doublure. Als je geld wilt verdienen moet je Jutgla verkopen en op de markt gaan voor een nobele onbekende. Maar dat is te riskant. Vermant heeft er ook veel aan dat hij kan bijleren van een ervaren rot. Al is Jutgla wel geen Ruud Van Nistelrooij waar je van kan leren, maar goed.

Je moet natuurlijk altijd de blik open hebben richting opportuniteiten, maar ik zie niet meteen iets dergelijks.
Probleem is wel dat belangrijkste matchen al vroeg in het seizoen komen met de CL-kwali's -> opportuniteiten kopen die direct inzetbaar zijn is niet zo evident natuurlijk, hoop dus dat Vermant zijn vorm van PO's behoudt voor de CL-voorrondes

Er zijn meer dan 100k profspelers en je ziet geen opportuniteit? Hoe kan dat!
Ik heb een andere job dan jeugdspelers scouten en kutvoetbal in obscure landen bekijken. :unsure:

Ik heb dit seizoen nu niet echt een ruwe bolster in de spits zien staan in een JPL ploegje.

Bertaccini groot vraagteken, Dolberg te duur, Tolu verkeerd profiel en te groot risico, Raman is kut, Chery te oud en te slecht, Janssen te oud Ivanovic ook vast te duur, David idem, ...

Vermoedleijk hadden ze eerder op Denkey moeten springen. Verder zie ik idd geen opportuniteiten voor een ploeg als Club. Als jij direct weet wie zij moeten binnenhalen zou ik beginnen te mailen. :unsure:

Ik heb een andere job dan jeugdspelers scouten en kutvoetbal in obscure landen bekijken. :unsure:

Ik heb dit seizoen nu niet echt een ruwe bolster in de spits zien staan in een JPL ploegje.

Bertaccini groot vraagteken, Dolberg te duur, Tolu verkeerd profiel en te groot risico, Raman is kut, Chery te oud en te slecht, Janssen te oud Ivanovic ook vast te duur, David idem, ...

Vermoedleijk hadden ze eerder op Denkey moeten springen. Verder zie ik idd geen opportuniteiten voor een ploeg als Club. Als jij direct weet wie zij moeten binnenhalen zou ik beginnen te mailen. :unsure:
Waarom Tolu verkeerd profiel? (no way dat Genk die aan een faire prijs gaat verkopen)

Die lijkt me net een heel interessant profiel voor ons...akkoord met de rest van je lijstje (Dolberg heeft mij nog niet overtuigd in de topmatchen trouwens)

Waarom Tolu verkeerd profiel? (no way dat Genk die aan een faire prijs gaat verkopen)

Die lijkt me net een heel interessant profiel voor ons...akkoord met de rest van je lijstje (Dolberg heeft mij nog niet overtuigd in de topmatchen trouwens)
Dit is Tolu zijn eerste goede seizoen, hij is best beperkt in zijn kwaliteiten en Club is nu niet de ploeg van de constante voorzetten. Die gaat ook peperduur zijn en aldus een veel te groot risico voor gewoon een bonkige spits uit de 1000.

En toegegeven, Denkey was bijvoorbeeld nog wel binnen de marges van het mogelijke. Maar in deze tijden is het over en out voor Club/Anderlecht als bij een van de staartploegen een Undav of Osimhen staat te spelen. Die worden snel herkend en de prijs gaat de hoogte in, voor Club/Anderlecht nog een beetje extra zelfs. Bovendien, van zodra het buitenland lonkt is het niet meer aantrekkelijk om in België te blijven.

Dit is Tolu zijn eerste goede seizoen, hij is best beperkt in zijn kwaliteiten en Club is nu niet de ploeg van de constante voorzetten. Die gaat ook peperduur zijn en aldus een veel te groot risico voor gewoon een bonkige spits uit de 1000.

En toegegeven, Denkey was bijvoorbeeld nog wel binnen de marges van het mogelijke. Maar in deze tijden is het over en out voor Club/Anderlecht als bij een van de staartploegen een Undav of Osimhen staat te spelen. Die worden snel herkend en de prijs gaat de hoogte in, voor Club/Anderlecht nog een beetje extra zelfs. Bovendien, van zodra het buitenland lonkt is het niet meer aantrekkelijk om in België te blijven.

Tolu te duur klopt. Maar ik denk dat die er met jullie flanken dit jaar 30 gemaakt had.
Tolu wordt nog steeds onderschat imo. Ook door de eigen supporters. Van alle spelers die aanvallend moeten denken in onze ploeg was hij tijdens de PO's de enige op niveau. Die keerde ballen weg vanachter, ging ballen ophalen in het midden en hield de verdediging bezig vooraan. Hij stond er ook dikwijls, maar ons middenveld en onze flanken waren jammer genoeg niet op zijn niveau. Baah, Steuckers en Karetsas op Tolu zijn niveau en we waren kampioen.

Wat wel klopt, is dat voor zijn lengte zijn aanvallend kopspel dramatisch is. Verdedigend boeit dat minder aangezien dikwijls "weg weg is". Maar aanvallend... Maar die is sterk, technisch beter dan mensen lijken te denken, balvast, sterk in de duels en met de rug naar de goal en een best goed positiespel. Al denk ik persoonlijk dat die geen kwaad zou doen met hier nog een jaar te blijven.

Tolu te duur klopt. Maar ik denk dat die er met jullie flanken dit jaar 30 gemaakt had.
Tolu wordt nog steeds onderschat imo. Ook door de eigen supporters. Van alle spelers die aanvallend moeten denken in onze ploeg was hij tijdens de PO's de enige op niveau. Die keerde ballen weg vanachter, ging ballen ophalen in het midden en hield de verdediging bezig vooraan. Hij stond er ook dikwijls, maar ons middenveld en onze flanken waren jammer genoeg niet op zijn niveau. Baah, Steuckers en Karetsas op Tolu zijn niveau en we waren kampioen.

Wat wel klopt, is dat voor zijn lengte zijn aanvallend kopspel dramatisch is. Verdedigend boeit dat minder aangezien dikwijls "weg weg is". Maar aanvallend... Maar die is sterk, technisch beter dan mensen lijken te denken, balvast, sterk in de duels en met de rug naar de goal en een best goed positiespel. Al denk ik persoonlijk dat die geen kwaad zou doen met hier nog een jaar te blijven.
Tolu 30 keer scoren? Het is toch vooral Tolu zijn afwerking dat dramatisch is en dikwijls om te huilen is. Wat die allemaal mist is toch onvergefelijk. Als die dat bij Club zou doen, zal die snel op de bank gaan zitten en serieus worden uitgefloten. Kijk naar Yaremchuck.

Tolu 30 keer scoren? Het is toch vooral Tolu zijn afwerking dat dramatisch is en dikwijls om te huilen is. Wat die allemaal mist is toch onvergefelijk. Als die dat bij Club zou doen, zal die snel op de bank gaan zitten en serieus worden uitgefloten. Kijk naar Yaremchuck.

Die heeft er over alle competities 24 gemaakt met de flanken die wij hebben. Ik zeg niet dat we dramatische flanken hebben, maar een Baah zijn laatste pass is dikwijls een ramp en Steuckers kan soms geniaal zijn en soms niks klaarkrijgen. Om maar te zeggen dat ik die van Brugge op dat vlak van een hoger niveau vind. Dus ja... Daar zou die er 30 maken :) Die mist er idd veel, maar die creëert door zijn spel wel enorm veel kansen. En met een betere aanvoer zijn er dat nog meer, waardoor hij er ook gewoon nog meer zou maken.

En nee, met exact het seizoen zoals in Genk zou die daar niet op de bank zitten en uitgefloten worden (nogmaals: 21 goals in de competitie en 3 in de beker). Op bvb SN3 is er een redelijk stevige mening dat met een spits als Tolu ze gewoon kampioen waren geworden.

Als Tolu zijn afwerking wel top was, had die ook nooit in België gezeten. Dan maakte die er hier zelfs meer dan Onuachu. Oh is een meer doelgerichte spits, maar komt qua spel momenteel niet in Tolu zijn buurt. Die gaat zich serieus moeten bewijzen om dezelfde impact te hebben, tenzij we onze spelwijze wat gaan veranderen.

Tolu is een goed aanspeelpunt en sterk die zou niet misstaan bij ons. Als afwerker dat is iets anders. Thiago was ook een drama int begin maar die bleef werken.

Terug
Bovenaan