Ja daarom dat ik bedoelde : toch maar afwachten of dat kan lukken.Wist zelfs niet dat die bij Barca gezeten heeft.
Bedoelde vooral dat ie zijn tenen zal mogen uitkuisen om het niveau van Onyedika te halen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja daarom dat ik bedoelde : toch maar afwachten of dat kan lukken.Wist zelfs niet dat die bij Barca gezeten heeft.
Bedoelde vooral dat ie zijn tenen zal mogen uitkuisen om het niveau van Onyedika te halen.
Is nog niet weg, maar wil graag een volgende stap en er is veel interesse vanuit de PL o.a.Waar gaat Onyedika eigenlijk naartoe?
Sacha zegt West Ham en Everton als concrete clubs, maar West Ham zou het hardst duwen.Waar gaat Onyedika eigenlijk naartoe?
Misschien de voornaam ook vermelden want ik verschoot nogalSaliba naar Anderlecht. Lijkt me wel een leuke transfer. Een heel nieuw centraal middenveld.

Union model light hé. Die nieuwe van Brugge is de kapitein van een team dat net naar de Bundesliga gepromoveerd is. Lijkt me op papier toch een onmiddelijke versterking.Shoppen in de Duitse lagere klasse - het Unionmodel
Promise van Estland. Boniface vanuit Noorwegen.En dan wss nog starten met Rits en/of YariSaliba naar Anderlecht. Lijkt me wel een leuke transfer. Een heel nieuw centraal middenveld.

Die gaan wegEn dan wss nog starten met Rits en/of Yari![]()
Er zijn hier al ronkende namen gepasseerd hèMisschien de voornaam ook vermelden want ik verschoot nogal![]()

Tot hij morgen toch wilt gaan, club nee zegt en hij niet meer komt trainen.Club heeft delegatie van AC Milan wandelen gestuurd met de boodschap Jashari is niet te koop.
Jashari zelf heeft overigens geen enkel probleem ermee om nog een seizoen te blijven. Wat een baas.
Het is natuurlijk nog lang, als er een club 50-60m neer wilt leggen dan kan je hem niet houden natuurlijk, maar zo ver zijn we nog niet.
Tot hij morgen toch wilt gaan, club nee zegt en hij niet meer komt trainen.
Welkom in het voetbal. Alles voor het geld
EDIT : Ik lees trouwens net dat Jashari al te kennen heeft gegeven aan Brugge om naar Milan te willen. En eerlijk gezegd zou ik dat helemaal begrijpen. Bij hem is het meteen tijd om een stap hogerop te gaan. Hier nog een seizoen blijven, is stilstaan bij hem

Belachelijk bedrag? Dat is toch gewoon heel veel geld voor onze competitie. Stel u voor dat die volgend jaar blijft en een flopseizoen zou spelen. Dan zou je maar blij zijn met dat geld.Altijd met een korrel zout nemen. Jashari heeft het altijd gezegd dat hij open staat voor een transfer, maar het zeker geen straf zou vinden om nog een seizoen te blijven. Zegt zelf dat het voor alle partijen moet kloppen. 35 miljoen + bonussen wat Milan zou bieden is ronduit belachelijk.
No offense, maar dat laatste telt overalBelachelijk bedrag? Dat is toch gewoon heel veel geld voor onze competitie. Stel u voor dat die volgend jaar blijft en een flopseizoen zou spelen. Dan zou je maar blij zijn met dat geld.
Komt ook nog eens bij dat veel geld in België uitgeven, niet gelijk staat aan succes. Kijk maar naar De Ketelaere en Milan